Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Loiuse og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Fremmed fugl skrev (15 minutter siden):

Fin post. 

Ja, er vel slikt at det er Marius selv som har tatt opp disse samtalene.

Så delt dem til noen. 

Må vel ikke være de kriminelle bekjente, som har gitt det Se og Hør. Kan vel være en party-venn som ikke liker at han har banket en venninne, eller truet en annen kompis.

Takk ❤️ Ja, Marius er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen. Noen han kjenner (enten party-venn, «venn» eller kriminelle),  har i hvert fall tjent én høvding eller to på opptakene - mange brukerdoser cola det 🙂

Tror MBH er i ferd med å bli bannet på Oslo vest - vi så forsmaken ifm Spetalen bryllupet. Etterhvert vil kanskje kriminelle også holde seg unna ham. Små muligheter til å få jobbet i fred relatert til ens lysskye forretninger så lenge MBH henger rundt. 
I går så jeg i klokkegruppa «Klokkeriet» på Facebook, der har Marius, pappaen og kongelige - medlemskap , samt den ene klokkekjeltringen som er omtalt i media som Rasta-mannen. 
Sistnevnte hadde lagt ut mange dyre klokker fra Rolex til Patek Philippe 

Endret av SagaP
Korrektur
  • Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk noen få minutter og lytt til denne. Det er hårreisende hvordan noen blir strippet for all verdighet, mens andre blir båret på gullstol: 

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bestemoren
NordreSving skrev (13 minutter siden):

Politiet bekrefter at opptaket er autentisk, men at det ikke er deres opptak. Da må det være Marius da. 
https://www.aftenposten.no/norge/i/XjRrem/politiet-om-hoeiby-opptak-ansatte-fra-oslo-politidistrikt-som-snakker

Da hadde du rett, @SagaP… Dette er ikke politiets opptak. Fullt sitat fra artikkelen @NordreSving har delt lenke til:

«Onsdag bekrefter pressesjef Unni Grøndal til Aftenposten at opptaket er fra samtalen politiet hadde med Høiby i 2023. Hun bekrefter også at det er ansatte fra Oslo politidistrikt som høres i samtalen. Politiet sier imidertid det ikke er deres opptak.I opptaket som er publisert kan man høre politiet gi ulike råd til Høiby og det snakkes blant annet om kokainbruk.»

Jeg har hørt opptakene og reagerte på hvor knapt MBH svarte hele veien. Hvis han selv står for opptaket, forklarer det hvorfor han sier minst mulig. Men flere i tråden har betegnet han som dreven, det fins også et mer folkelig uttrykk - forherdet…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (10 minutter siden):

Politiet bekrefter at opptaket er autentisk, men at det ikke er deres opptak. Da må det være Marius da. 
https://www.aftenposten.no/norge/i/XjRrem/politiet-om-hoeiby-opptak-ansatte-fra-oslo-politidistrikt-som-snakker

Ja, enten lyver politiet eller så har Marius tatt det opp, er jo ingen andre alternativer. Det er godt mulig at denne samtalen og masse annet snacks har vært lagret på mobilen hans og den ble vel tatt av politiet da han ble arrestert? Mener jeg leste det et sted. Så det er fortsatt mulig at kilden som lekker info og material faktisk befinner seg i politiet, noen som er drittlei av at det skal dulles med MBH. Ev at han er dum nok til å sende klippet til narkovennene sine for å skryte. Synd han ikke kunne komme i prinsessebryllupet, han og Durek er jo a match made in heaven. To voldelige supernarcs som tror de eier verden.

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voyager skrev (14 minutter siden):

Den største jobben til foreldre er å oppfostre barn til å bli bra folk som kan bidra i samfunnet. Dette har de ikke klart. Hadde du virkelig ikke følt noe skyld eller tenkt over hvordan du kunne gjort annerledes om din sønn endte opp som voldelig og kriminell rusmisbruker? Ingen tanker om hva slags kvinneverdier du hadde gitt din sønn når han banker kjærestene sine? Dette synes jeg er ren ansvarsfraskrivelse fra foreldre. Man må ta ansvar for den oppdagelsen man har gitt sine barn. 

Nei. Fordi at jeg vet at jeg hadde gjort alt i min makt for at ting skulle bli bra. Men av og til  er ikke det nok, også går det galt alikevel.   

Spesielt i tenårene så har miljøet rundt ungen din mye mer å si  enn det du sier som forelder.  Så det er en tynn linje om de holder seg på ene eller andre siden av linjen. 

Nå har jeg voksne unger. Noen av vennene deres gikk det ikke så bra med, men de aller fleste har det gått fint med. Og det er ikke dårlige foreldre der det har gått galt. Jeg vet hvor det gikk galt, og det  var ikke hjemme. Men det har jeg ikke tenkt å ta mer iht her. Men  kunne like gjerne ha vært en av mine. Du er passe naiv om du tror god oppvekst er nok , for at ting ikke går galt. 

Kunne ikke  falle meg inn å shame de foreldrene,  slik mettemarit blir  utsatt for  her. 

Har nevnt det før, de har også to andre flotte ungdommer som det ser ut til å gå svært bra med, og har god oppdragelse.  Så å påstå at de ikke har vært gode foreldre , syntes jeg er passe drøyt. Spesielt siden du ikke vet noe om hva de har gjort og ikke gjort. Og hva utfordringene  marius sikter til når han sier han har slitt hele livet og henviser til  noen diagnoser.  

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (9 minutter siden):

Nei. Fordi at jeg vet at jeg hadde gjort alt i min makt for at ting skulle bli bra. Men av og til  er ikke det nok, også går det galt alikevel.   

Spesielt i tenårene så har miljøet rundt ungen din mye mer å si  enn det du sier som forelder.  Så det er en tynn linje om de holder seg på ene eller andre siden av linjen. 

Nå har jeg voksne unger. Noen av vennene deres gikk det ikke så bra med, men de aller fleste har det gått fint med. Og det er ikke dårlige foreldre der det har gått galt. Jeg vet hvor det gikk galt, og det  var ikke hjemme. Men det har jeg ikke tenkt å ta mer iht her. Men  kunne like gjerne ha vært en av mine. Du er passe naiv om du tror god oppvekst er nok , for at ting ikke går galt. 

Kunne ikke  falle meg inn å shame de foreldrene,  slik mettemarit blir  utsatt for  her. 

Har nevnt det før, de har også to andre flotte ungdommer som det ser ut til å gå svært bra med, og har god oppdragelse.  Så å påstå at de ikke har vært gode foreldre , syntes jeg er passe drøyt. Spesielt siden du ikke vet noe om hva de har gjort og ikke gjort. Og hva utfordringene  marius sikter til når han sier han har slitt hele livet og henviser til  noen diagnoser.  

Mette Marit har også voksne unger. Marius er snart 30 år. Han bor hjemme, har ingen jobb og blir forsørget økonomisk av foreldrene. De betaler altså for hans kriminelle aktiviteter. Da har de skyld. 

Endret av MissHannigan
  • Liker 17
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NordreSving skrev (40 minutter siden):

Jeg synes dette er det mest "forvirrende" med hele greia. Hvor kommer dette opptaket fra?

Hvordan har det havnet helt hos Se og Hør? Det er jo ingen som ønsker at det skal komme dit? Godt mulig at det er Marius, men jeg skjønner fortsatt ikke hvilken vei det har tatt for å nå Se og Hør om det ikke er spredt for alle vinder. Om det er videresendt til kriminelle burde man tro at de ikke akkurat ivrer etter å få det i sladrepressen.

Dette opptaket er eksplosivt, ikke på grønn av ekstremt sjokkerende innhold, men at det i det hele tatt eksisterer, hvorfor, og hvordan det er spredt og til slutt endte hos Se og Hør.

Innholdet i seg selv er som forventet, og som jeg har sagt tidligere; selvfølgelig får Marius "spesialbehandling", men alternativet hadde nok ikke vært at han ble fengslet som noen tror. De går ikke etter "tunge rusmisbrukere" på østkanten heller. Tviler veldig på at han har vært dum nok til å rote seg bort i salg og denslags, og politiet vet nok veldig godt om det meste han har gjort og hvem han omgås. Hadde dette vært 20-30 år siden da "kampen mot narkotika" var rettet mot brukere hadde det vært en sjanse for at noen i hans situasjon ble tatt, men de er ikke ute etter brukere, generelt sett.

Det absolutt mest interessante her er eksistensen av disse lydklippene i god kvalitet. Kanskje han har sendt dem til kriminelle i bytte mot gratis kokain (han har nok hatt mer eller mindre fri tilgang, gratis, bare fordi han er den han er). Penger? Har han gått rundt med en mikrofon fra gjengfolkene uten å vite det?

Edit:

JessicaL skrev (20 minutter siden):

Ja, enten lyver politiet eller så har Marius tatt det opp, er jo ingen andre alternativer. Det er godt mulig at denne samtalen og masse annet snacks har vært lagret på mobilen hans og den ble vel tatt av politiet da han ble arrestert? Mener jeg leste det et sted. Så det er fortsatt mulig at kilden som lekker info og material faktisk befinner seg i politiet, noen som er drittlei av at det skal dulles med MBH. Ev at han er dum nok til å sende klippet til narkovennene sine for å skryte. Synd han ikke kunne komme i prinsessebryllupet, han og Durek er jo a match made in heaven. To voldelige supernarcs som tror de eier verden.

Dette er jo også en god forklaring. Hadde glemt at politiet har hatt tilgang på innholdet fra telefonen hans. Det er altså mulig at det ikke har vært spredd rundt, og at det likevel kommer fra politiet.

Endret av likestilling
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likestilling skrev (4 minutter siden):

Jeg synes dette er det mest "forvirrende" med hele greia. Hvor kommer dette opptaket fra?

Hvordan har det havnet helt hos Se og Hør? Det er jo ingen som ønsker at det skal komme dit? Godt mulig at det er Marius, men jeg skjønner fortsatt ikke hvilken vei det har tatt for å nå Se og Hør om det ikke er spredt for alle vinder. Om det er videresendt til kriminelle burde man tro at de ikke akkurat ivrer etter å få det i sladrepressen.

Dette opptaket er eksplosivt, ikke på grønn av ekstremt sjokkerende innhold, men at det i det hele tatt eksisterer, hvorfor, og hvordan det er spredt og til slutt endte hos Se og Hør.

Innholdet i seg selv er som forventet, og som jeg har sagt tidligere; selvfølgelig får Marius "spesialbehandling", men alternativet hadde nok ikke vært at han ble fengslet som noen tror. De går ikke etter "tunge rusmisbrukere" på østkanten heller. Tviler veldig på at han har vært dum nok til å rote seg bort i salg og denslags, og politiet vet nok veldig godt om det meste han har gjort og hvem han omgås. Hadde dette vært 20-30 år siden da "kampen mot narkotika" var rettet mot brukere hadde det vært en sjanse for at noen i hans situasjon ble tatt, men de er ikke ute etter brukere, generelt sett.

Det absolutt mest interessante her er eksistensen av disse lydklippene i god kvalitet. Kanskje han har sendt dem til kriminelle i bytte mot gratis kokain (han har nok hatt mer eller mindre fri tilgang, gratis, bare fordi han er den han er). Penger? Har han gått rundt med en mikrofon fra gjengfolkene uten å vite det?

Jovisst går dem etter rusmisbrukere. Sjekk posten min rett over her. Jeg tror dessverre ikke dette er et engangstilfelle. 
Se og Hør har kilder over alt i samfunnet og spesielt når noe omhandler kongefamilien. Politiet sier det er autentiske samtaler, men ikke deres. Hvem andre enn M kan ha tatt opp samtalene? Skybert? 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likestilling skrev (6 minutter siden):

Jeg synes det er klinkende klart hvordan det har havnet hos Se og hør: Han var kul og hadde respekt og tok opp samtalen og delte den selv for å vise hvor uangripelig han var. Nå har han banket minst tre damer, blitt kansellert som bryllupsgjest og har mistet statusen sin. Da kommer all dritten folk sitter på om han fram. 

• Liker 17
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid

Jeg lurer nå enda på hvem som sendte ut politiet til Marius. Det står dette i Se og Hør:

Sitat

Politiet har ikke villet svare på spørsmål omkring hva slags kontakt det har vært mellom kongehuset, PST og Oslo politidistrikt. Hvem som først initierte politiets møte med Marius er fortsatt ikke kjent. Det kan være kronprinsparet, kongefamiliens livvakter eller politiet selv.

Da tenker jeg igjen at det kan ha vært MM som har tatt initiativet, kontaktet politiet og "bestilt" oppdraget. Bedt de sende noen rå politifolk ut og skremme sønnen litt. 

Kan det være sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (På 10.9.2024 den 15.02):

Mange her også som er fulstendig  frakoblet vanlig folkeskikk også, iht å omtale andre på ting de ikke vet noe  om. Her jeg bor får folk rett og slett som om de har kjøpt folkeskikken sin på postordre  om de holder på sånn. 

De har da vært tydelig  på at de ikke kan komentere en pågående straffesak.  Ikke bare en gang. Og henvist videre til  de som evnt kan svare og har lov å svare. Slik jeg tolker mette marit i dag, så kam det tenkes de kommenter senere. 

Så hva maser man om da, sånn egentlig? Nå er det vel 3 gang det budskapet  er gitt. Så ser ikke annet enn at det er det mest ryddige de kan gjøre akkurat  nå. Å ytre seg nå, er ville vært en skandale. 

Er vel i bunn og grunn marius man må spørre,  hans advokater og evnt politet. Det er de som kan svare på dette her. Ikke  kronprinsparet. 

Om man ikke liker kronprinsparet og øvrige. Så går det an å ytre seg litt mer saklig, og uten ærekrenkelser. 

Minner jo mer og mer på en lynsjemobb uten særlig  grenser.  Er dette norsk folkesjel ?

Nå er det vel rettstaten som jobber å håndterer denne saken først og fremt. 

Selvsagt kan de kommentere, og BØR kommentere. Dette er en veldig spesiell sak, og omhandler oppdragelsen av et av barna til vår fremtidige dronning. De kan ikke bare gjemme seg bak private gardiner, de har valgt å få svært godt betalt for å være offentlige personer, opphøyd fra alle andre nordmenn, og de får klekkelig betalt for det. da må vi forvente at de gjør den jobben vi betaler de for; altså å være en perfekt familie der alle oppfører seg eksemplarisk.  

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (5 timer siden):

Ja ,han er en kald fisk. Det viser lydopptakene med politiet og til eksen han skamslo. 
Om han blir rusfri eller ei, så tviler jeg på at han endrer særlig personlighet. Mannen har blitt 27 år gammel. 
Tror det kan komme flere bomber- om han vet om hendelser som angår sine nærmeste foreksempel, er jeg ikke ikke i tvil om han vil bruke det som et pressmiddel. ( eller allerede har prøvd seg på det) 

Skulle ikke forundre meg om det siste er tilfelle, og at det er med å forklare den noe bisarre atferden fra MM og HM nå (forsvarer ingenting, så det er klart! Orker ikke flere sånne avsporinger!) Igjen, måten han oppførte seg på da de hadde offisiell 50-årsdag…det er noen giftige relasjoner her… Og i så fall er dette enda verre, som flere av oss påpekte tidlig i saken, mtp sikkerheten til kongehuset, og som følge av dette også rikets sikkerhet!

Det som faktisk må på bordet etter hvert, det er hvem som har visst hva og besluttet hva. Ikke bare av hensyn til Kongehuset, men må også av hensyn til tilliten til politiet! Har Kongehuset instruert politiet og PST, eller har politiet og PST endt opp med å utføre en rekke bjørnetjenester overfor både MBH og Kongehuset i et misforstått forsøk på å ivareta sikkerheten til sistnevnte? Eller et sted midt i mellom. DET er faktisk av offentlig interesse.

At MBH har endringspotenisale har jeg faktisk liten tro på, og det skal mye til at jeg sier om noen, spesielt folk jeg ikke kjenner.

• Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voyager skrev (1 minutt siden):

Selvsagt kan de kommentere, og BØR kommentere. Dette er en veldig spesiell sak, og omhandler oppdragelsen av et av barna til vår fremtidige dronning. De kan ikke bare gjemme seg bak private gardiner, de har valgt å få svært godt betalt for å være offentlige personer, opphøyd fra alle andre nordmenn, og de får klekkelig betalt for det. da må vi forvente at de gjør den jobben vi betaler de for; altså å være en perfekt familie der alle oppfører seg eksemplarisk.  

Seriøst? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren skrev (55 minutter siden):

Da hadde du rett, @SagaP… Dette er ikke politiets opptak. Fullt sitat fra artikkelen @NordreSving har delt lenke til:

«Onsdag bekrefter pressesjef Unni Grøndal til Aftenposten at opptaket er fra samtalen politiet hadde med Høiby i 2023. Hun bekrefter også at det er ansatte fra Oslo politidistrikt som høres i samtalen. Politiet sier imidertid det ikke er deres opptak.I opptaket som er publisert kan man høre politiet gi ulike råd til Høiby og det snakkes blant annet om kokainbruk.»

Jeg har hørt opptakene og reagerte på hvor knapt MBH svarte hele veien. Hvis han selv står for opptaket, forklarer det hvorfor han sier minst mulig. Men flere i tråden har betegnet han som dreven, det fins også et mer folkelig uttrykk - forherdet…

Ja, forherdet er ordet.
Når man først har et kongehus, så tenker jeg at det vil alltid være krefter som forsøker å skåne dets medlemmer mot skandaler. Intensjonen er altså god. så er spørsmålet om det var riktig å prøve å hjelpe MBH. 

I utgangspunktet så er det jo mor og stefar som skulle grepet inn for lenge siden. HM sa at de var tett på, og MBH delte via sin at advokat at han hadde diagnoser siden barndommen og rusproblemer. 

Hvorfor har de da latt ham bo på eiendommen - et forsøk på å ha kontroll? Hvem har gitt ham svinedyr Mercedes som han kjører rundt i, og hvem betaler for livsoppholdet hans?  Hva har de visst om omgangskretsen hans? Og hva har de selv observert? MM følger sønnen i sosiale medier og må ha fått med seg at sønnen la ut den famøse gardist-posten som han ble anmeldt for, med påfølgende henleggelse. 

Spanerne ved SO er svært profesjonelle og har lang erfaring. Framsto for meg som usannsynlig at de skulle gjøre opptak i en slik setting. I et formelt avhør, ja. Men ikke slik og hvorfor snakket MBH knapt på opptaket? Skjønte ganske fort at dette ikke kunne kommet fra politiet både av den grunn og at en slik høysensitiv sak ville vært skjermet i politiets systemer, med begrensede påloggingsmuligheter - altså det ville vært enkelt å finne lekkasjen. 

Ser det er flere som mener politiets samtale med MBH skal ha kunne ødelagt ift politiets spaning mot nettverkene. 
Men hva kan ha blitt ødelagt? Det framstår som uklart og noe usannsynlig. Kriminelle vet de er i politiets søkelys. Ut fra dette opptaket, ble det ikke snakket om noen konkrete operasjoner. Eller?

Jeg tenker at denne saken må sette standard for hva man eventuelt gjør hvis de andre barna til MM og HM gjør noe kriminelt. Er det Grunnlovens paragraf 37 som gjelder utelukkende? Da kan det i så fall være fritt fram for tilsvarende episoder, med få verktøy fra politiets og domstolens side. 

Takk, forresten @Bestemoren, du har mange kloke kommentarer og gode tilbakemeldinger ❤️

Endret av SagaP
Korrektur
  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voyager skrev (1 time siden):

Den største jobben til foreldre er å oppfostre barn til å bli bra folk som kan bidra i samfunnet. Dette har de ikke klart. Hadde du virkelig ikke følt noe skyld eller tenkt over hvordan du kunne gjort annerledes om din sønn endte opp som voldelig og kriminell rusmisbruker? Ingen tanker om hva slags kvinneverdier du hadde gitt din sønn når han banker kjærestene sine? Dette synes jeg er ren ansvarsfraskrivelse fra foreldre. Man må ta ansvar for den oppdagelsen man har gitt sine barn. 

De aller fleste formes av samfunnet og familien sin til å bli gode medborgere, men noen har ikke slik mulighet pga. skader/avvik/sykdom i hjernen.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svigermor skrev (22 minutter siden):

Jeg synes det er klinkende klart hvordan det har havnet hos Se og hør: Han var kul og hadde respekt og tok opp samtalen og delte den selv for å vise hvor uangripelig han var. Nå har han banket minst tre damer, blitt kansellert som bryllupsgjest og har mistet statusen sin. Da kommer all dritten folk sitter på om han fram. 

Enig. Her har noen sett sitt snitt til å tjene gode penger, og kanskje også avlede fokus fra seg selv. Selv om han er herda og sånn sett «krim-smart» framstår han lite smart om man tenker på logikk, resonnement og konsekvens. Og det å tenke i lange linjer. At han har tatt opp selv og skrytt til kompiser framstår helt plausibelt.

Og ja, det er rett at mobilen ble beslaglagt da de pågrep ham. Det ble også brukt som begrunnelse for hvorfor de ikke ransaket boligen, fordi de fikk det de trengte av ham frivillig, som var mobilen. Stått i media.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SagaP skrev (1 minutt siden):

Når man først har et kongehus, så tenker jeg at det vil alltid være krefter som forsøker å skåne dets medlemmer mot skandaler. Intensjonen er altså god. så er spørsmålet om det var riktig å prøve å hjelpe MBH. 

I utgangspunktet så er det jo mor og stefar som skulle grepet inn for lenge siden. HM sa at de var tett på, og MBH delte via sin at advokat at han hadde diagnoser siden barndommen og rusproblemer. 

Jeg tenker at denne saken må sette standard for hva man eventuelt gjør hvis de andre barna til MM og HM gjør noe kriminelt. Er det Grunnlovens paragraf 37 som gjelder utelukkende? Da kan det i så fall være fritt fram for tilsvarende episoder, med få verktøy fra politiets og domstolens side. 

Sånn. Fiksa det for deg.

Og når det gjelder grl § 37, så fritar ikke den prinser og prinsesser fra  å følge loven, så det er ikke noe å bekymre seg over.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalevala skrev (5 minutter siden):

De aller fleste formes av samfunnet og familien sin til å bli gode medborgere, men noen har ikke slik mulighet pga. skader/avvik/sykdom i hjernen.

Mente du at Marius har disse avvikene?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny artikkel ute nå om forebyggende samtaler:

«Lie understreker at hun ikke mener at det nødvendigvis er galt av politiet å gjennomføre forebyggende samtaler, men hun etterlyser mer struktur og regulering rundt det.

- Det er viktig å huske på at alt politiet gjør er makt - selv om hensikten er god»

https://www.dagbladet.no/nyheter/ma-rydde-opp/81927474

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...