Gå til innhold

Den røde kjolen med hvite broderier på Oasis..


Gjest Mariamor

Anbefalte innlegg

Gjest Mariamor

Jeg har kjøpt den røde kjolen med hvite broderier og rødt bånd i livet på Oasis (1010kr).. Er det noen av dere som har gjort det eller sett den?

Den sitter stort sett som et skudd, men bakpå, i korsryggen, bølger den seg litt.. Er det greit at den gjør det eller ser det bare dumt ut da? Synes den var kjempefin, men blir også usikker på om den er for trendy - kommer den til å være helt "ut" om et år liksom? I og med at den er så dyr kunne jeg tenke meg å ha den de neste årene, ikke bare til sommeren.. Bare blir litt usikker på om den er for lite klassisk (selvfølgelig spiller det ingen rolle om den er trendy så lenge jeg liker den, men det blir jo ofte sånn at man blir lei av det som går av moten osv)..

Supert hvis noen av dere har lagt merke til kjolen eller prøvd den altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Når en betaler så mye for en kjole, vil i alle fall jeg at den skal sitte perfekt uten en eneste bølge i ryggen.

Nå må jeg se om jeg finner den kjolen, den hørtes nemlig kjempefin ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariamor

Ja, den burde jo sitte perfekt da.. Saken er jo at den sitter som støpt overalt ellers. Den er veldig, veldig fin og søt, særlig med båndet i livet. Jeg har veldig smale hofter og små pupper, men i den kjolen ser jeg nesten ut som J-Lo eller noe;) Stikk på Oasis på OsloCity hvis du bor i Oslo, det var der jeg kjøpte den.. De hadde visst fått inn endel av den da, så de har sikkert flere igjen på mandag også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariamor

Fant forresten bilde av den på oasis-stores.com, under "clothes rail" og "dresses".. Der er den uten båndet i livet da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mariamor

Det er den med tynne stropper som heter "cross stitch dress" =) Synes ikke "sjarmen" dens kom helt frem på bildet, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var fin (når jeg endelig fant den ;) ) Men det er vanskelig å få rett inntryk av så lite bilde. men var generelt mye fint der. Fikk veldig lyst til å ta en handletur nå altså :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg synes den er veldig fin. Klassisk, så den kan du nok bruke i flere år. Rødt er jo ikke noen sesongfarge, det er nesten det samme som svart; kan alltid brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...