Gå til innhold

Mote


Gjest Chrizzy

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy

Er ikke mote egentlig litt "fjernt"? I siste ytterpunkt svakt?

Plutselig så liker vi noe såå godt. Kanskje fordi man ser det i et blad, man ser den rette modellen, med det rette uttrykket, den rette looken? Hva er det egentlig som gjør at vi liker det vi liker? Handler det om mote? Hvilken mote? Det siste tiår, kanskje det siste hundreår? Men er ikke mote egentlig noe ganske så absurd/fjernt? Hva er mote egentlig? Hva får deg til å følge med på mote, eller ikke? Eller er vi alle slaver av moten i mer eller mindre grad?

Endret av chrizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, mote er litt "fjernt". For et år siden ville jeg ikke blitt sett død i sorte jeans, nå eier jeg to par. Og jeg synes de er pene, går ikke med dem kun fordi det er mote.

Jeg vil ikke kalle meg en slave av moten, jeg lar meg inspirere, og synes det er gøy- slik jeg også synes nye impulser innen kunst, musikk, film og litteratur er gøy.

Vi trenger kanskje litt "fjerne" ting i hverdagen også? Så lenge man tar mote litt uhøytidelig er det vel ingen fare..Mote er gøy! :)

Endret av Cassiopeia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Mote er gøy, og det er morsomt å finne noe nytt og annerledes å ha på seg. Moten har nok alltid eksistert, men den beveger seg mye fortere nå enn før.

Det som er kjedelig er at enkelte folk ikler seg moteklær uten å se seg i speilet først. I hvert fall ser det litt sånn ut på enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...