Gå til innhold

Dr Hauschka Rosekrem


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Etter at jeg har gått over til Dr. Hauschka har huden min blitt veldig grei å ha med å gjøre, ikke perfekt men bra i motsetning til det meste annet jeg har prøvd.

Men! Jeg føler ikke at huden min får nok fukt av Rosekremen. Er det slik at den inneholder mye fett, men lite fuktighet?

I såfall kunne jeg tenkt meg en tilleggskrem som gir mye fukt, men som ikke er proppfull av ulumske ingredienser, for. eks parfyme som jeg reagerer på. Eller kanskje en god fuktmaske?

Tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også :) Men jeg synes ikke den trekker inn så lett, den er veldig klissete..

Jeg har en prøve av den flytende dagkremen til Dr. Hauscka. Skal prøve den.

Ellers er jeg litt nysgjerrig på dermalogica. En med masse fukt når jeg får summet meg til å lese litt om merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kombinerer rosekremen og Dermalogica Skin Smoothing Cream. Bruker kanskje rosekremen 2-3 dager pr. uke nå på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer denne, noen som har prøvd? Sikkert ikke, siden den er ny. Mest sannsynligvis går jeg får Skin Smoothing Cream :)

Kanskje du heller burde teste Intensive Moisture Balance først? Den er steget opp fra Skin Smoothing Cream, mens Super Rich er helt ny, og den aller rikeste kremen de har. Jeg får også tørr hud av rosekremen, og bruker nå Hydra Genius fra Helena Rubinstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Intensive Moisture Balance gir mye fett, men lite fuktighet. For min tørre hud fungerer faktisk Skin Smoothing bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill! Tror jeg skal gå for den nye til dermalogica. Det er bare visse områder

jeg er veldig tørr på, hake og nese for. eks. Men der er det også snusktørt og jeg kan skrape vekk hudfiller i massevis :forvirret: Trenger en ekstrem krem tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Skin Hydrating Booster fra Dermalogica fungerer bra på tørre områder. Dette er et konsentrert serum som skal brukes under fuktighetskremen. Om du bestiller 100 ml krem fra lookfantastic.com får du med en ganske stor prøveflaske. Har brukt det nå i vinter på tørr nese og hake og mener at det er det som har holdt mine tørre områder i sjakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp fuktighetsmaske mens du spiser... Yoghurt... Fukter kjempebra, og har fin ph i forhold til huden. La den ligge på renset og peelet hud i ti til femten minutter. Skyll av og ha på krem.

Kan gjerne blande litt havregryn/mel i yoghurten da det inneholder stoffer som virker beroligende og strammende på huden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp fuktighetsmaske mens du spiser... Yoghurt... Fukter kjempebra, og har fin ph i forhold til huden. La den ligge på renset og peelet hud i ti til femten minutter. Skyll av og ha på krem.

Kan gjerne blande litt havregryn/mel i yoghurten da det inneholder stoffer som virker beroligende og strammende på huden.....

Godt tips! ;)

Eller har DH er fuktighetsmaske også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...