Gå til innhold

Mohammed


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Det har det ikke. De har overhodet ikke vært noe mellomledd eller representert den norske regjeringen. Det har vakt oppsikt at de har fått reisepenger fra UD for å reise å snakke med Qaradewi som støtter og oppmuntrer til selvmordsbombing, men Stoltenberg og Støre har forsikret om at de ikke reiser på vegne av regjeringen.

Det er nok en overoptimistisk drøm du har om at imamer skal reise rundt i verden og representere regjeringen. Så langt er vi ennå ikke kommet.

jepp, meg som har fått med feil, han har vært med ut og jobbet med selbekk og midtøsten med beklagelsen til selbekk.

regjeringen hadde ikke vært med på det.

men uansett jobber han jo faktisk for at situasjonen skal roe seg.

sitat fra reportasje:

"I Norge har KrF-leder Dagfinn Høybråten jobbet i kulissene og lagt forholdene til rette for forsoning. Sammen med redaktør Vebjørn Selbekk, Islamsk Råds leder Mohammed Hamdan og arbeids- og inkluderingsminister Bjarne Håkon Hanssen (Ap) presenterte han fredag resultatet av arbeidet for å bygge bru og bilegge striden. Selbekk leste opp et budskap til norske muslimer, der han i enda klarere ordelag sa seg lei for at religiøse følelser ble krenket da Magazinet trykket faksimilen av Muhammed-karakterene"

det er pga slike samarbeidssaker at jeg antok at regjerningen også var med på det. vet nå at jeg tok feil.

Endret av aline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp, meg som har fått med feil, han har vært med ut og jobbet med selbekk og midtøsten med beklagelsen til selbekk.

regjeringen hadde ikke vært med på det.

men uansett jobber han jo faktisk for at situasjonen skal roe seg.

sitat fra reportasje:

"I Norge har KrF-leder Dagfinn Høybråten jobbet i kulissene og lagt forholdene til rette for forsoning. Sammen med redaktør Vebjørn Selbekk, Islamsk Råds leder Mohammed Hamdan og arbeids- og inkluderingsminister Bjarne Håkon Hanssen (Ap) presenterte han fredag resultatet av arbeidet for å bygge bru og bilegge striden. Selbekk leste opp et budskap til norske muslimer, der han i enda klarere ordelag sa seg lei for at religiøse følelser ble krenket da Magazinet trykket faksimilen av Muhammed-karakterene"

det er pga slike samarbeidssaker at jeg antok at regjerningen også var med på det. vet nå at jeg tok feil.

OK, sympatisk av deg å erkjenne at du tok feil. Jeg skal ikke hovere, men du skulle kanskje ikke som utgangspunkt nedvurdere dine meningsmotstandere med retoriske spm. ala 'kanskje du da bør følge med mer på norske nyheter.'

Vel nok, du vil tidsnok få rett likevel. Jeg er bare en vantro hund, når tiden er inne vil nok profetens krigere finne meg, og du vil få din triumf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, sympatisk av deg å erkjenne at du tok feil. Jeg skal ikke hovere, men du skulle kanskje ikke som utgangspunkt nedvurdere dine meningsmotstandere med retoriske spm. ala 'kanskje du da bør følge med mer på norske nyheter.'

Vel nok, du vil tidsnok få rett likevel. Jeg er bare en vantro hund, når tiden er inne vil nok profetens krigere finne meg, og du vil få din triumf.

hvorfor skulle jeg ha interesse av å triumfere da?

den grad jeg har interesse i denne tråden, ligger i at folk som ikke engang ser etter flere sider ved en sak, kanskje titter seg litt rundt (snakker da ikke om deg). og ang saken, så er min interesse at det skal bli ryddet opp i og bli roligere igjen, jeg vet jeg ikke kan omvende mennesker som er redde for det de ikke kjenner. jeg har også sluttet å prøve i særlig grad.

så hva som skjer med deg, vil jeg aldri triumfere over, ei heller om "jeg får rett".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...