AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Del Skrevet 26. juli 2024 Hva tenker narcissister og psykopater om folk som gir F i deres herjinger? Får de respekt for personen, eller syns de det bare er mer irriterende og går hardere inn for å knekke personen? Anonymkode: fa883...ab4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Del Skrevet 27. juli 2024 Jeg har lest at de går etter personer de anser som enkle ofre. Personer som er snille og medgjørlige, har vanskelig for å sette grenser og stå opp for seg selv, og gjerne har vært utsatt for lignende personer før. Jeg vil tro de kvier seg for å ta opp kampen med noen som gir de mye motstand. Anonymkode: 0982d...4c8 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Del Skrevet 27. juli 2024 Du vet ikke hva narsisster og psykopater er hvis du tenker personlightsforstyrrelse, når du spør hvem de ikke kan knekke, for det vil de uansett klare hvis du ikke holder deg unna. Trekk av begge kan være noe annet, men det tar for lang tid å svare på nå. Selv om sistnevnte er det lite nyttige råd for å takle. Anonymkode: b1cf9...e6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #4 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva tenker narcissister og psykopater om folk som gir F i deres herjinger? De tenker jo ikke på andre, men på seg selv. Mulige scenarioer kan være «stakkars meg, xx er slem mot meg» eller «det må være noe galt med xx som oppfører seg slik mot meg». En narsisstisk person har lite selvinnsikt og vil gjerne bruke slike ting aktivt for å forsøke å få sympati hos andre. Anonymkode: 9f6ca...07a 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #5 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har lest at de går etter personer de anser som enkle ofre. Personer som er snille og medgjørlige, har vanskelig for å sette grenser og stå opp for seg selv, og gjerne har vært utsatt for lignende personer før. Jeg vil tro de kvier seg for å ta opp kampen med noen som gir de mye motstand. Anonymkode: 0982d...4c8 Det er selvsagt bare tull og en ganske utspekulert og slem måte å atter en gang legge skylden på ofrene istedenfor den som burde hatt den. «Vær litt mindre snill og grenseløs så vil den slemme mannen la deg være i fred». Slutt å spre sånne myter. Anonymkode: 9f6ca...07a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #6 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva tenker narcissister og psykopater om folk som gir F i deres herjinger? Får de respekt for personen, eller syns de det bare er mer irriterende og går hardere inn for å knekke personen? Anonymkode: fa883...ab4 De prøver først hardere også kutter de deg ut. Klarer du å ikke bli et mål kan det gå bra Anonymkode: 98ebd...62b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #7 Del Skrevet 27. juli 2024 Hvis du vil se hvordan en vaskeekte psykopat tenker og oppfører seg, så gå inn på nrk og se på serien Utan skam. Anonymkode: 32d0c...549 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #8 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du vet ikke hva narsisster og psykopater er hvis du tenker personlightsforstyrrelse, når du spør hvem de ikke kan knekke, for det vil de uansett klare hvis du ikke holder deg unna. Trekk av begge kan være noe annet, men det tar for lang tid å svare på nå. Selv om sistnevnte er det lite nyttige råd for å takle. Anonymkode: b1cf9...e6f Alle er i en grad narsissist. Men narisissit perssonlihets forstyrrelse er noe annet. Det er også grader av psykopati. Anonymkode: 98ebd...62b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #9 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har lest at de går etter personer de anser som enkle ofre. Personer som er snille og medgjørlige, har vanskelig for å sette grenser og stå opp for seg selv, og gjerne har vært utsatt for lignende personer før. Jeg vil tro de kvier seg for å ta opp kampen med noen som gir de mye motstand. Anonymkode: 0982d...4c8 Ja de gjør det iht at det er lette mål. Men de kan gå etter hvem som helst. Måle seg opp mot de som ansees som de sterkeste også. Kommer an på hvor høyt konkurranse instinkt de har. Så alle som krysser en psykopat sin vei kan være et mål. Du kan unngå å være et mål om du viser at du har taket på dem. Og ikke deler for mye personlige ting med dem. De kan bruke alt mot deg. Men her kommer også graden inn. Finnes psykopater som fungerer også bra med andre. Men det er ofte vanskelig for dem om de ikke har full kontroll. Anonymkode: 98ebd...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #10 Del Skrevet 27. juli 2024 Anbefaler psykopaten på you tub. Den er i to deler. Der får du et innblikk hvordan hjernen fungerer til en slik person. Anonymkode: afb87...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #11 Del Skrevet 27. juli 2024 At de er syke i hodet dersom de ikke lar seg knekke/brukes. Det jeg fikk høre av en eks som elsket å knekke andre. Anonymkode: cd12a...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. juli 2024 #12 Del Skrevet 27. juli 2024 Det gjelder å ha beintøffe harde grenser. Har man et bra forsvar så gir de fleste opp til slutt. Er min erfaring ihvertfall 👏👏👏. Så det gjelder å ha en god rustning 💪. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #13 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja de gjør det iht at det er lette mål. Men de kan gå etter hvem som helst. Måle seg opp mot de som ansees som de sterkeste også. Kommer an på hvor høyt konkurranse instinkt de har. Så alle som krysser en psykopat sin vei kan være et mål. Du kan unngå å være et mål om du viser at du har taket på dem. Og ikke deler for mye personlige ting med dem. De kan bruke alt mot deg. Men her kommer også graden inn. Finnes psykopater som fungerer også bra med andre. Men det er ofte vanskelig for dem om de ikke har full kontroll. Anonymkode: 98ebd...62b Hvis du har en god relasjon til noen. Det kommer en ny inn i flokken. Og plutselig er dynamikken endret og noen viser tegn til å ikke ønske mye kontakt med deg. Da er det stor mulighet for at en psykopat er kommet til bords. Desverre er det sånn at folk flest er litt konflikt skye. Og hvis noen har påstått til din venn at du har sagt noe om din venn. Er det liten sjanse for at de spør deg om det er sant. De trekker seg heller vekk uten å spørre. Så jeg spør altid i slike situasjoner. Da som vennen som får vite noe. Jeg stoler mer på et lengre vennskap enn en ny sleip ål i gjengen. Anonymkode: 98ebd...62b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #14 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er selvsagt bare tull og en ganske utspekulert og slem måte å atter en gang legge skylden på ofrene istedenfor den som burde hatt den. «Vær litt mindre snill og grenseløs så vil den slemme mannen la deg være i fred». Slutt å spre sånne myter. Anonymkode: 9f6ca...07a Og her er et eksempel på noen som forsøker å provosere og lage drama. Anonymkode: 0982d...4c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #15 Del Skrevet 27. juli 2024 Nei de får Aldri respekt for noen. Får de ikke knekt personen, bruker han andre rundt for å knekke vedkommende, ved å svartmale, lyve om og spre falske rykter om vedkommende. Et eksempel: en fyr tukter samboeren sin. Hun får ikke ha sosial omgang med noen. Hele gården og huset er kameraovervåket så hun ikke kommer seg unna. Alle pengene hun tjener på vaskejobben, går til «fellesskapet» og hun får ikke «egne» penger. Mens han sløser fælt på seg selv. Fastlåst med to unger, og en gal mann som sprer falske rykter om alle venner som snur seg vekk fra de og gjennomskuer de. Har forsøkt å hjelpe henne, men håpløst da han overvåker alt. Han spiller på falsk ydmykhet og mild stemme hos folk som ikke kjenner de så godt, og går langt for å svartmale de som gjennomskuet han. Slike er så farlige, fordi de ødelegger liv og lyver så det renner av de samtidig som de spiller skuespillet sitt godt ovenfor de rette instanser, som F eks bv. Anonymkode: d7231...8e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #16 Del Skrevet 27. juli 2024 Mulig de tenker at vedkommende er "umulig" eller "håpløs" eller "vanskelig og vrien". Kan også være at de bare skyr vedkommende uten å ha klare tanker om hvorfor. Anonymkode: e0b8e...a82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #17 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og her er et eksempel på noen som forsøker å provosere og lage drama. Anonymkode: 0982d...4c8 Overhode ikke. Anonymkode: 9f6ca...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #18 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva tenker narcissister og psykopater om folk som gir F i deres herjinger? Får de respekt for personen, eller syns de det bare er mer irriterende og går hardere inn for å knekke personen? Anonymkode: fa883...ab4 Enda ei som er i narsissistbobla er mine første tanker når jeg ser tråder som dette. De som ikke klarer å skille drittsekker fra diagnoser og som nærer på å sette merkelapper på alt som kan gå på to bein. Men det mest interessante er at de ofte er en del av problemet selv i relasjonen med "narsissisten" og bruker begrepet som en hersketeknikk. Det gjelder alle de jeg har truffet på gjennom de siste ti årene som hevder at exen er narsissist. Er få mennesker jeg ser lavere ned på enn denne gruppen. Eneste må være de som diagnostierer seg med angst eller depresjon fordi de ikke klarer å regulere den minste følelse, og ikke klarer å stå i mer enn 1 dårlig dag før de lager drama. Anonymkode: 50bb9...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #19 Del Skrevet 27. juli 2024 Psykopaten gir faen i de som gir faen. Han er suveren uansett. Anonymkode: b67bc...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #20 Del Skrevet 27. juli 2024 22 minutter siden, AnonymBruker said: Enda ei som er i narsissistbobla er mine første tanker når jeg ser tråder som dette. De som ikke klarer å skille drittsekker fra diagnoser og som nærer på å sette merkelapper på alt som kan gå på to bein. Men det mest interessante er at de ofte er en del av problemet selv i relasjonen med "narsissisten" og bruker begrepet som en hersketeknikk. Det gjelder alle de jeg har truffet på gjennom de siste ti årene som hevder at exen er narsissist. Er få mennesker jeg ser lavere ned på enn denne gruppen. Eneste må være de som diagnostierer seg med angst eller depresjon fordi de ikke klarer å regulere den minste følelse, og ikke klarer å stå i mer enn 1 dårlig dag før de lager drama. Anonymkode: 50bb9...a27 Herregud Anonymkode: b67bc...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå