AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Del Skrevet 26. juli Jeg er en kvinne på 30 år som har BMI på 33 nå, så jeg har selvfølgelig også planer med å endre kostholdet og spise i kaloriunderskudd for å gå ned en god del i vekt. Jeg trives best med en BMI på rundt 19-20 (50 kg). Mye av vekten min og fett legger seg på magen min når jeg er overvektig, så jeg har tro på at den kan bli mye bedre når jeg klarer å gå ned i vekt. Men jeg har også innsett at jeg nok må trene i tillegg for å få den magen jeg ønsker meg. Jeg har ikke hatt naturlig flat mage selv når jeg veide 50 kg, den var selvfølgelig ikke tykk slik som nå men kanskje litt muffinsmage eller hva det nå kalles. Jeg har aldri trent regelmessig før så jeg tenker at jeg kanskje kan klare å trene meg til en finere/flatere mage da. Men hvilken type trening anbefales og eventuelt hvilke øvelser? Mener på jeg i alle fall har hørt at cardio og pilates skal være bra? Og av øvelser så planken og sideplanke skal hjelpe? Men hvilke andre? Anonymkode: 4bc84...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Del Skrevet 26. juli Skjekk ut https://chloeting.com/program/2020/flat-tummy-challenge Jeg har fulgt det programmet i to måneder med utrolig resultat. Anonymkode: ea0af...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmm1 Skrevet 26. juli #3 Del Skrevet 26. juli Største feilen folk gjør etter minmening er å henge seg opp i bmi/kg. Hva du veier sier svært lite i grunn. Mål fett % din og finn ut hvor du vil ligge der. Mye bedre enn å bry seg om kg/bmi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Del Skrevet 26. juli Med en BMI på 33 trenger du ikke, på dette tidspunktet, å tenke på spesifikke øvelser for å få flat mage. Du må gå kraftig ned i fettprosent først. Anonymkode: 6ff6c...e02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonysoum Skrevet 26. juli #5 Del Skrevet 26. juli Anbefaler deg å trene tyngre styrke. Start gjerne med en PT-time eller 5 for å komme riktig i gang med øvelser og program. for mer hjemmetrening så kan du jo sjekke Kayla Itsines / Sweat som har en del fullkroppsprogram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Del Skrevet 26. juli Hmmm1 skrev (2 minutter siden): Største feilen folk gjør etter minmening er å henge seg opp i bmi/kg. Hva du veier sier svært lite i grunn. Mål fett % din og finn ut hvor du vil ligge der. Mye bedre enn å bry seg om kg/bmi Alle disse BMI fornekterene…🤦🏼♀️ Med en BMI på 33 vil hun veie rundt 96 kg dersom hun er 170 cm høy… Anonymkode: 6ff6c...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmm1 Skrevet 26. juli #7 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Alle disse BMI fornekterene…🤦🏼♀️ Med en BMI på 33 vil hun veie rundt 96 kg dersom hun er 170 cm høy… Anonymkode: 6ff6c...e02 Hva mener du med BMI fornekter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Del Skrevet 26. juli Hmmm1 skrev (3 timer siden): Hva mener du med BMI fornekter? BMI fornekter ingenting. Det var svar til personen ovenfor som sa at man ikke skal henge seg opp i BMI.. Ser at det er gjengs på kg at mange avskriver BMI som tull, og at dette ikke sier noe om kroppen osv osv. Altså er de BMI-fornektere🙈 Anonymkode: 6ff6c...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er en kvinne på 30 år som har BMI på 33 nå, så jeg har selvfølgelig også planer med å endre kostholdet og spise i kaloriunderskudd for å gå ned en god del i vekt. Jeg trives best med en BMI på rundt 19-20 (50 kg). Mye av vekten min og fett legger seg på magen min når jeg er overvektig, så jeg har tro på at den kan bli mye bedre når jeg klarer å gå ned i vekt. Men jeg har også innsett at jeg nok må trene i tillegg for å få den magen jeg ønsker meg. Jeg har ikke hatt naturlig flat mage selv når jeg veide 50 kg, den var selvfølgelig ikke tykk slik som nå men kanskje litt muffinsmage eller hva det nå kalles. Jeg har aldri trent regelmessig før så jeg tenker at jeg kanskje kan klare å trene meg til en finere/flatere mage da. Men hvilken type trening anbefales og eventuelt hvilke øvelser? Mener på jeg i alle fall har hørt at cardio og pilates skal være bra? Og av øvelser så planken og sideplanke skal hjelpe? Men hvilke andre? Anonymkode: 4bc84...c73 Du må trene noe du blir svett og varm av, og samtidig klarer å gjennomføre flere ganger i uka. Samtidig må du vurdere kostholdet ditt. Jeg er slank, men mage blåser seg litt opp bare jeg drikker et glass vann, så noen av oss har ikke helt flat mage. Anonymkode: 6d3d2...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmm1 Skrevet 26. juli #10 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (39 minutter siden): BMI fornekter ingenting. Det var svar til personen ovenfor som sa at man ikke skal henge seg opp i BMI.. Ser at det er gjengs på kg at mange avskriver BMI som tull, og at dette ikke sier noe om kroppen osv osv. Altså er de BMI-fornektere🙈 Anonymkode: 6ff6c...e02 Det var jeg som sa det. At man ikke skal henge seg opp i bmi/ hva man veier. Begge dele forteller faktisk ikke så mye. Ingen bryr seg hva som står på vekten din. Men hvordan du ser ut. Jeg feks veier 93kg. Er 184cm høy. Dette gir meg en BMI på 27.5. Men jeg er på ingen måte overvektig. Jeg har en fett % på 12. Derav burde du heller fokusere på din % fremfor hva vekta sier. De fleste fokuserer på vekt/bmi fordi de ikke vet bedre og fordi vekt er en enkelt måte å måle noe på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #11 Del Skrevet 26. juli For flat mage må du kanskje ned noen kilo til etter at du når 50 kg, det har kun med fettprosent å gjøre. For definert mage må du ha lav fettprosent OG trene magemusklene. Anonymkode: 4012b...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #12 Del Skrevet 26. juli Hmmm1 skrev (20 minutter siden): Det var jeg som sa det. At man ikke skal henge seg opp i bmi/ hva man veier. Begge dele forteller faktisk ikke så mye. Ingen bryr seg hva som står på vekten din. Men hvordan du ser ut. Jeg feks veier 93kg. Er 184cm høy. Dette gir meg en BMI på 27.5. Men jeg er på ingen måte overvektig. Jeg har en fett % på 12. Derav burde du heller fokusere på din % fremfor hva vekta sier. De fleste fokuserer på vekt/bmi fordi de ikke vet bedre og fordi vekt er en enkelt måte å måle noe på. Om man som gjennomsnittlig høy dame veier nesten 100 kg (la oss ta utgangspunkt i at ts er gjennomsnittlig, eller heller litt lav siden 50 kg er trivselsvekta), så sier det ganske mye jo… tror ikke ts har 50 kg overvekt av muskler liksom. Anonymkode: 6ff6c...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmm1 Skrevet 26. juli #13 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Om man som gjennomsnittlig høy dame veier nesten 100 kg (la oss ta utgangspunkt i at ts er gjennomsnittlig, eller heller litt lav siden 50 kg er trivselsvekta), så sier det ganske mye jo… tror ikke ts har 50 kg overvekt av muskler liksom. Anonymkode: 6ff6c...e02 Altså det du sier er sant. Alle klarer å se om en person er feit eller ikke. Du trenger verken vekt eller en bmi kalkulator for det. Men om du skal finne ut hvor mye du skal slanke deg så må du regne ut fett prosenten din. Igjen jeg er klassifisert som overvektig. Men ser du meg i virkeligheten så er jeg veltrent. Eller mener du at siden jeg er 93 kg og 184cm høy så er jeg overvektig til tross for at jeg har 12% i fettprosent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #14 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skjekk ut https://chloeting.com/program/2020/flat-tummy-challenge Jeg har fulgt det programmet i to måneder med utrolig resultat. Anonymkode: ea0af...0a8 Har kroppen endret seg mye? 😊 Vurderer å teste! Anonymkode: 9c319...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå