Gå til innhold

Er det greit å sette krav til daten ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 12.54):

Men asså..... folk har så hastverk om dagen! "Ikke intressert, gå videre". 

Hvorfor må man være PÅ 24-7 i starten av et forhold? Kan man ikke ta ting rolig og la ting gå seg til? Det er jo en omveltning og skulle få en ny person inn i livet. Tillegg så kjenner man ikke vedkomende før det har gått en god stund heller. 

Syns du skal lytte til hva han sier: han vil møtes.
Og len deg tilbake og pust med magen. 
Fokuser på deg selv og at du har det bra med deg selv. 

Men om du liker han, ha litt is i magen. 

Kan hende han har en utrygg tilknytningsstil, men kanskje har du også det....

Anonymkode: d057e...980

Enig her. Hvis du liker noen så ha litt tålmodighet ikke alle vet med en gang hva de vil. De trenger kanskje litt tid på bli litt kjent. Kanskje usikker på om de skal gå videre med det. Det er jo en trygghet i seg selv at du ikke lager så mye styr for dem da. Det vil jo gjøre det enklere for dem å møte deg når de endelig bestemmer seg for det. Men ikke steng døra for andre da  helt. Noen har litt høy terskel for å faktisk møtes face to face.  Hvis han er interessert så vil du høre fra han vil jeg tro da. 

Anonymkode: 0bc5f...dba

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 13.21):

Du får lese de andre trådene hennes, han her er kun ute etter sex, det er ikke noe å lure på.

Anonymkode: 5afbe...a02

ok du er en av dem ja. Fatter ikke at folk gidder å sitte å saumfare kg for å se om folk har skrevet flere tråder om samme tema og for så å dra det inn i en tråd for å tråkke ts ned. shame on you. 

en kan skrive så mye en vil her og jeg kjenner ikke igjen ts så for meg er det en ny tråd. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 0.06):

Men hva skal du med en fyr som ikke gidder treffe deg på tre uker?

Hvorfor gidder du spørre han i det hele tatt?

Du ser jo hva han gjør.

Det forandrer seg ikke. Mer eller mindre snapper, mer eller mindre komplimenter, er ikke hverdagen.

Anonymkode: 48b40...02d

For når man møter noen som man får sommerfugler i magen så gir man ikke opp så lett. Så jeg fortår TS her. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

ok du er en av dem ja. Fatter ikke at folk gidder å sitte å saumfare kg for å se om folk har skrevet flere tråder om samme tema og for så å dra det inn i en tråd for å tråkke ts ned. shame on you. 

en kan skrive så mye en vil her og jeg kjenner ikke igjen ts så for meg er det en ny tråd. 

Trenger ikke saumfare litt engang, hun har 3 tråder bare på første siden på singelforumet.

Anonymkode: 5afbe...a02

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...