Gå til innhold

Er det greit å sette krav til daten ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Okai. Da får jeg være litt uoppnåelig for han da fremover, så får han jobbe litt selv. Gjør han ingenting da, så kutter jeg. 

Får besøk av min homofile venn imorgen, hadde nesten vært gøy å snappet han. Men han vil tro dette er en jeg holder på med. Fælt gjort? dumt å iscesette slikt? 

Føler bare er dårlig gjort av han å holde meg kald/varm? Eller ? 

Anonymkode: deaa0...a29

Nei, ikke gjør sånn, det er unødvendig og barnslig. Bare la han være. 

Anonymkode: 16d5e...d32

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg spurte han nå om vi snart kom til å ses igjen, han skrev " jeg håper jo det😅". 

Igår var jeg litt stille ig han skrev da " Du skal idag da?😘

Men han gir meg lite komplimenter for tiden, før mye mer.

Spurte han derfor nå bare rett ut; Skal jeg holde meg til deg eller syntes du det er helt OK om jeg dater og treffer andre menn" . Mer direkte kan jeg ikke være. Venter på svar...

Jeg har ikke tid til å vente på han her altså... Jeg er i midten av 30årene og vil gjerne treffe en livspartner. Takk for svar dere 😊

Men du spør om noe annet enn du vil ha svar på! Du må spørre om han vil ha et forhold til deg!

Anonymkode: 431bb...f65

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Men du spør om noe annet enn du vil ha svar på! Du må spørre om han vil ha et forhold til deg!

Anonymkode: 431bb...f65

Han har svart på det. Vi vil begge se hvor dette bærer før vi er sikre på det. Jeg vil selv ikke inn i et forhold akkurat nå. Er ikke bare å rushe inn i et med barn og avstand på to timers kjøretur.... 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Han har svart på det. Vi vil begge se hvor dette bærer før vi er sikre på det. Jeg vil selv ikke inn i et forhold akkurat nå. Er ikke bare å rushe inn i et med barn og avstand på to timers kjøretur.... 

Er det han på 29 år? Du eller han som har barn? 

Anonymkode: a7127...909

AnonymBruker
Skrevet

Men hva skal du med en fyr som ikke gidder treffe deg på tre uker?

Hvorfor gidder du spørre han i det hele tatt?

Du ser jo hva han gjør.

Det forandrer seg ikke. Mer eller mindre snapper, mer eller mindre komplimenter, er ikke hverdagen.

Anonymkode: 48b40...02d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er det han på 29 år? Du eller han som har barn? 

Nei vi er like gamle, 32

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hva skal du med en fyr som ikke gidder treffe deg på tre uker?

Hvorfor gidder du spørre han i det hele tatt?

Du ser jo hva han gjør.

Det forandrer seg ikke. Mer eller mindre snapper, mer eller mindre komplimenter, er ikke hverdagen.

Anonymkode: 48b40...02d

Vet ikke, det virker litt dødt. Mulig jeg ikke takker nei til en annen date

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei vi er like gamle, 32

Ah, beklager - du minner om en annen bruker. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du vil jo det, det er jo det som er problemet ditt. Du klarer ikke skille mellom menn som vil ha sex med deg og menn som vil noe mer, du hopper jo hodestups inn i enhver mann som vier deg mer enn 2 sekunders oppmerksomhet m.

Anonymkode: 5afbe...a02

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde avsluttet det veldig raskt, han høres ikke spesielt intresset ut.

Det å sette sånne krav til en date høres litt rart ut. Det skal jo være en gjensidig interesse og hadde det vært det så hadde du ikke kjent sånn på det.

Anonymkode: ffef6...dea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må bare spørre, er han rik, særdeles godt utstyrt nedentil eller hva er det som gjør at du finner deg i den dritt måte å bli behandlet på?

Anonymkode: bf8cd...100

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Når jeg blir "lite" selv , så er han veldig på. Veldig! 

Kjære deg❤️

Du fortjener mye mer❤️

AnonymBruker
Skrevet

Dette er bortkasta tid for deg. Han er ikke interessert! Du er praktisk å holde på gress! Det eneste du kan håpe på er at han trigges til å legge nok jobb i å holde på deg slik at du ikke går videre, men det vil aldri kunne bli et forhold ut av det. Med en gang han vet at han har deg på kroken vil interessen dabbe av. Derfor er det umulig at det kan bli noe mer når han ikke er genuint interessert i akkurat deg på sikt.

Dessuten: Det at han ikke vil at du dater andre betyr ikke at han ønsker å være eksklusiv med deg. Finnes nok av menn der ute som ikke vil dele damene med andre menn, men som selv gjerne vil date flere damer.

Anonymkode: d9c1e...54c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 9.47):

..

Spurte han derfor nå bare rett ut; Skal jeg holde meg til deg eller syntes du det er helt OK om jeg dater og treffer andre menn" . Mer direkte kan jeg ikke være. Venter på svar...

Jeg har ikke tid til å vente på han her altså... Jeg er i midten av 30årene og vil gjerne treffe en livspartner. Takk for svar dere 😊

Du har ikke spurt han rett ut. Du går rundt grøten. Rett ut ville vært å helst snakke sammen på telefon eller ansikt til ansikt, men i det minste en melding om at du opplever kontakten og interessen fra hans side som noe mindre hyppig og intens enn den var i starten og at dette gjør deg usikker på om hans reelle interesse for deg mht forhold på sikt også er minkende. 

.Så tar dere de nødvendige avklaringer og satser mer på hverandre eller avslutter. 

Hadde aldri giddet å være streng. 

Du bør også være ærlig med deg selv om hva du ønsker i forhold. Du skriver først at det haster da du er i midten av 30 årene for så at dere har snakket om å få det sakte. Dette er jo litt selvmotsigende. Hva er dine ønsker for neste forhold? Styr utifra det

Anonymkode: 493e5...499

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette er bortkasta tid for deg. Han er ikke interessert! Du er praktisk å holde på gress! Det eneste du kan håpe på er at han trigges til å legge nok jobb i å holde på deg slik at du ikke går videre, men det vil aldri kunne bli et forhold ut av det. Med en gang han vet at han har deg på kroken vil interessen dabbe av. Derfor er det umulig at det kan bli noe mer når han ikke er genuint interessert i akkurat deg på sikt.

Dessuten: Det at han ikke vil at du dater andre betyr ikke at han ønsker å være eksklusiv med deg. Finnes nok av menn der ute som ikke vil dele damene med andre menn, men som selv gjerne vil date flere damer.

Anonymkode: d9c1e...54c

Ja han kan jobbe hardt for det... idag spurte han " du gjør idag da"? Så han er litt av og på... Han er ikke helt sikker selv på hva han vil tror jeg. Litt ubestemmelig type. Men klart han liker å ha sex med meg så er vel derfor han holder på meg🤓

AnonymBruker
Skrevet

He's just not that interested.

Anonymkode: 5522f...e27

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja han kan jobbe hardt for det... idag spurte han " du gjør idag da"? Så han er litt av og på... Han er ikke helt sikker selv på hva han vil tror jeg. Litt ubestemmelig type. Men klart han liker å ha sex med meg så er vel derfor han holder på meg🤓

Når du sier han spurte om hva du gjør idag, sendte han meldingen uoppfordret eller tok du kontakt først?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når du sier han spurte om hva du gjør idag, sendte han meldingen uoppfordret eller tok du kontakt først?

Han har aldri sendt først til å begynne med, aldri. Ikke gør jeg møtte han ei gang. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

He's just not that interested.

Anonymkode: 5522f...e27

Må ha litt is i magen. Han vil ha meg og ikke andre damer, må nesten høre på hans ord. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han har aldri sendt først til å begynne med, aldri. Ikke gør jeg møtte han ei gang. 

Kjære deg, han er ikke litt interessert engang.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...