Gå til innhold

Er det greit å sette krav til daten ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må ha litt is i magen. Han vil ha meg og ikke andre damer, må nesten høre på hans ord. 

Anonymkode: deaa0...a29

Han har aldri tatt initiativ til første kontakt, han er ikke interessert. Forstå handlingene hans (ikke eksisterende) fremfor å høre på hva han sier. Handlingene matcher ikke ordene, dette er ikke liv laga. 

Anonymkode: 16d5e...d32

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjære deg, han er ikke litt interessert engang.

Anonymkode: 5afbe...a02

Han har fått et oppriktig valg om å avslutte alt. For lengst, men han vil ikke. Menn jeg ikke er interessert i avslutter jeg alt med. Menn er ofte mer direkte enn oss itillegg. Jeg skal prøve å ikke gi han så nye så skal vi se hvor lang tid det tar før han er veldig på igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har fått et oppriktig valg om å avslutte alt. For lengst, men han vil ikke. Menn jeg ikke er interessert i avslutter jeg alt med. Menn er ofte mer direkte enn oss itillegg. Jeg skal prøve å ikke gi han så nye så skal vi se hvor lang tid det tar før han er veldig på igjen. 

Selvsagt så avslutter han ikke, han vil jo ikke miste tilgangen på sex. Og du, han er ikke på, hadde han vært det så hadde han tatt kontakt med deg, så for meg er det merkelig at du i det hele tatt klarer å innbille deg selv at han er på.

Hvis du er så skråsikker på at han liker deg, hvorfor slutter du ikke ta kontakt med han? Det er jo fordi du vet innerst inne at han ikke er interessert og at dette da dør ut.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Selvsagt så avslutter han ikke, han vil jo ikke miste tilgangen på sex. Og du, han er ikke på, hadde han vært det så hadde han tatt kontakt med deg, så for meg er det merkelig at du i det hele tatt klarer å innbille deg selv at han er på.

Hvis du er så skråsikker på at han liker deg, hvorfor slutter du ikke ta kontakt med han? Det er jo fordi du vet innerst inne at han ikke er interessert og at dette da dør ut.

Jeg merker det allerede er døende fra min side. Så det låter igrunnen bra. Man må tenke seg at det ikke bare er meg han ikke er interessert i, slike menn er ikke interessert i noen damer enn evt ligg. Forhold er de iallefall ikke ute etter, uansett dame. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg merker det allerede er døende fra min side. Så det låter igrunnen bra. Man må tenke seg at det ikke bare er meg han ikke er interessert i, slike menn er ikke interessert i noen damer enn evt ligg. Forhold er de iallefall ikke ute etter, uansett dame. 

Hva sier det om deg da? Når du stadig vekk løper etter menn som bare er interessert i sex med deg og ikke noe mer?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man kan sette grenser for seg selv og hva man godtar. 

Anonymkode: 93abc...1c6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Andre har ingen forpliktelser overfor oss, men vi trenger heller ikke vente på dem...

Anonymkode: 93abc...1c6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 21.34):

Når jeg blir "lite" selv , så er han veldig på. Veldig! 

Mulig han liker å jakte på deg. Men når du er på, så får han ikke det.

Uansett mulig dere har så forskjellige dynamikk at dere ikke matcher

Han liker bedre katt og mus. Mens du kanskje ikke er helt med på leken. 

For meg er uansett noen et ikke tema om de dater andre samtidig med meg. Jeg er ikke interessert i å strarte et forhold på den måten. Da blir man jo liksom på nåde i møter med hverandre og presser frem en kunstig versjon av den jeg er. Da går jeg heller videre enn å la det skje.for da bøir også dynamikken feil iht forholdet med han. 

Noen menn og kvinner foretrekker den leken ved å være litt kostbar osv. Det har vel en form for nytte det også. Men er man ikke helt der begge to. Bøir det vanskelig å få hjulene til å rulle. Og går du det til å rulle, ender det vel ofte med mye usikkerhet og vonde og ubehagelige følser.

Mulig du bør finne en som møter deg på ditt plan

Anonymkode: 05081...950

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mulig han liker å jakte på deg. Men når du er på, så får han ikke det.

Uansett mulig dere har så forskjellige dynamikk at dere ikke matcher

Han liker bedre katt og mus. Mens du kanskje ikke er helt med på leken. 

For meg er uansett noen et ikke tema om de dater andre samtidig med meg. Jeg er ikke interessert i å strarte et forhold på den måten. Da blir man jo liksom på nåde i møter med hverandre og presser frem en kunstig versjon av den jeg er. Da går jeg heller videre enn å la det skje.for da bøir også dynamikken feil iht forholdet med han. 

Noen menn og kvinner foretrekker den leken ved å være litt kostbar osv. Det har vel en form for nytte det også. Men er man ikke helt der begge to. Bøir det vanskelig å få hjulene til å rulle. Og går du det til å rulle, ender det vel ofte med mye usikkerhet og vonde og ubehagelige følser.

Mulig du bør finne en som møter deg på ditt plan

Anonymkode: 05081...950

Ja for å være helt ærlig så tror jeg ikke det blir noe mellom oss, overhodet ikke. Men vi har hverandre på øverst i lista, bestevennlista og kjenner jeg har fått en vane med å snappe og flørte jevnlig. Tror han liker å jakte ja, han er også veldig spontan, så han vil gjerne møte meg helt plutselig. Syntes det er vanskelig... 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 10.06):

Føler jeg har blitt så streng med han, men det kan gå 2 eller 2-3 uker før neste gang vi sees igjen. Han har ofte den siste tiden vært treig med å åpne snap og ikke gitt meg helt det han pleide. Igår ville jeg høre fra han, han var barnefri men jeg fikk ingenting før dagen etter. Jeg har poengtert flere ganger at jeg ikke vil fortsette med han hvis han treffer andre. Føler bare det går så énveis nå.. Eller er jeg for streng? Hvis jeg blir stille, først da blir han mer på.. så slitsomt... 

Rødt flagg 

Anonymkode: ae5fa...403

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt/brukerforfølgelse og svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja for å være helt ærlig så tror jeg ikke det blir noe mellom oss, overhodet ikke. Men vi har hverandre på øverst i lista, bestevennlista og kjenner jeg har fått en vane med å snappe og flørte jevnlig. Tror han liker å jakte ja, han er også veldig spontan, så han vil gjerne møte meg helt plutselig. Syntes det er vanskelig... 

Men hva liker du selv? Liker du spontanitet eller å planlegge?

Om du ikke kjenner det helt (du heller) så bør du jo date andre. 

Anonymkode: 493e5...499

Skrevet (endret)

Om han er interessert eller ikke er egentlig litt uvesentlig her. Han gjør deg usikker. Han gir deg ikke det du trenger. Og da er det feil. Når det er riktig vil du føle deg trygg og glad, ikke bare når dere møtes, men også mellom treffene. Du ønsker å treffes oftere enn han vil. Dere er ikke på samme sted. Han er ikke riktig mann for deg. Dere er ikke en god match. Det kommer ikke noe godt ut av å prøve å få fram noe som ikke er der naturlig.

Endret av Engel
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Og dette her er oppskriften på et hekt som kan vare år inn og år ut...Det finnes en egen tråd her angående temaet, og hva det faktisk kan gjøre med deg. Vil anbefale deg, og lese de innleggene der....

Er man først blitt hekta på noe som ikke oppleves som ekte, så kan man få det fryktelig vondt...

Endret av Irak
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 21.08):

Mange kvinner forstår ikke at viss en mann er interessert så er det ingen tvil.

Viss du må tvile, gruble og lure på hva som skjer er han rett og slett ikke interessert. Er ikke vits i å spørre. Bare gå videre i livet ditt.

Anonymkode: 94796...65f

*hvis

Anonymkode: 3c4d4...e78

AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (27 minutter siden):

Og dette her er oppskriften på et hekt som kan vare år inn og år ut...Det finnes en egen tråd her angående temaet, og hva det faktisk kan gjøre med deg. Vil anbefale deg, og lese de innleggene der....

Er man først blitt hekta på noe som ikke oppleves som ekte, så kan man få det fryktelig vondt...

Ja det er igrunnen altoppslukende. Føler jeg må ha en daglig kontakt med han, om jeg ikke gjør der forsvinner han vel helt. Tenker altfor mye på han. Eller vent litt, han gir faktisk lyd ifra seg om jeg ikke gjør det..jeg tror innerst inne han vil savne meg litt om jeg ikke er der lengre, jeg gar gitt han god oppmerksomhethele veien i snart 80 dager. Jeg håper det dukker opp en sjarmør som tar meg med storm nå snart, så overgangen ikke blir SP vond fra han her. 😉 Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja det er igrunnen altoppslukende. Føler jeg må ha en daglig kontakt med han, om jeg ikke gjør der forsvinner han vel helt. Tenker altfor mye på han. Eller vent litt, han gir faktisk lyd ifra seg om jeg ikke gjør det..jeg tror innerst inne han vil savne meg litt om jeg ikke er der lengre, jeg gar gitt han god oppmerksomhethele veien i snart 80 dager. Jeg håper det dukker opp en sjarmør som tar meg med storm nå snart, så overgangen ikke blir SP vond fra han her. 😉 Ts

Har du begynt å jobbe med deg selv da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 9.06):

Føler jeg har blitt så streng med han, men det kan gå 2 eller 2-3 uker før neste gang vi sees igjen. Han har ofte den siste tiden vært treig med å åpne snap og ikke gitt meg helt det han pleide. Igår ville jeg høre fra han, han var barnefri men jeg fikk ingenting før dagen etter. Jeg har poengtert flere ganger at jeg ikke vil fortsette med han hvis han treffer andre. Føler bare det går så énveis nå.. Eller er jeg for streng? Hvis jeg blir stille, først da blir han mer på.. så slitsomt... 

Du skal være streng med deg selv å sette grenser, ikke daten.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Elsk deg selv istedet sier jeg bare ❤️. Hadde blokkert han fyren her jeg, hadde det vært meg. Er jo ikke rart du tenker på han når dere fremdeles har kontakt....

Så du skal vente på en sjarmør du? Hadde heller tatt saken i egne hender, for å se om jeg hadde kunnet finne noe bedre enn dette her...

Fysja meg! 

AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (21 timer siden):

Elsk deg selv istedet sier jeg bare ❤️. Hadde blokkert han fyren her jeg, hadde det vært meg. Er jo ikke rart du tenker på han når dere fremdeles har kontakt....

Så du skal vente på en sjarmør du? Hadde heller tatt saken i egne hender, for å se om jeg hadde kunnet finne noe bedre enn dette her...

Fysja meg! 

Skal det ❤️ Har ikke skrevet noe med han nå. Han må nesten ville selv og ta initiativ. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...