AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Skrevet 26. juli 2024 Føler jeg har blitt så streng med han, men det kan gå 2 eller 2-3 uker før neste gang vi sees igjen. Han har ofte den siste tiden vært treig med å åpne snap og ikke gitt meg helt det han pleide. Igår ville jeg høre fra han, han var barnefri men jeg fikk ingenting før dagen etter. Jeg har poengtert flere ganger at jeg ikke vil fortsette med han hvis han treffer andre. Føler bare det går så énveis nå.. Eller er jeg for streng? Hvis jeg blir stille, først da blir han mer på.. så slitsomt... Anonymkode: deaa0...a29
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Skrevet 26. juli 2024 Magefølelsen tar sjeldent feil. Anonymkode: 91a45...4e9 3 14
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #3 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Føler jeg har blitt så streng med han, men det kan gå 2 eller 2-3 uker før neste gang vi sees igjen. Han har ofte den siste tiden vært treig med å åpne snap og ikke gitt meg helt det han pleide. Igår ville jeg høre fra han, han var barnefri men jeg fikk ingenting før dagen etter. Jeg har poengtert flere ganger at jeg ikke vil fortsette med han hvis han treffer andre. Føler bare det går så énveis nå.. Eller er jeg for streng? Hvis jeg blir stille, først da blir han mer på.. så slitsomt... Anonymkode: deaa0...a29 ? Er han interessert tar han kontakt hvert dag nesten...han der er ikke.........se på YouTube " is he interested signs of" Anonymkode: 6f18d...e10 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Skrevet 26. juli 2024 Han høres jo ikke ut til å være særlig interessert, så personlig ville jeg gått videre. Når du hører så lite fra han, så er du dessverre ikke høyt opp på hans prioriteringsliste. Anonymkode: fe59a...892 13 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #5 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Han høres jo ikke ut til å være særlig interessert, så personlig ville jeg gått videre. Når du hører så lite fra han, så er du dessverre ikke høyt opp på hans prioriteringsliste. Anonymkode: fe59a...892 Jeg spurte han nå om vi snart kom til å ses igjen, han skrev " jeg håper jo det😅". Igår var jeg litt stille ig han skrev da " Du skal idag da?😘" Men han gir meg lite komplimenter for tiden, før mye mer. Spurte han derfor nå bare rett ut; Skal jeg holde meg til deg eller syntes du det er helt OK om jeg dater og treffer andre menn" . Mer direkte kan jeg ikke være. Venter på svar... Jeg har ikke tid til å vente på han her altså... Jeg er i midten av 30årene og vil gjerne treffe en livspartner. Takk for svar dere 😊 Anonymkode: deaa0...a29 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #6 Skrevet 26. juli 2024 Han er ikke interessert. Anonymkode: 5afbe...a02 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #7 Skrevet 26. juli 2024 Han er ikke interessert. Va borti en lignende. Helt fantastisk i begynnelsen, så mistet han interessen, men tørte nok ikke helt å innrømme det. Tror han hadde tilknytningsproblemer da han var 40 og hadde ingen langvarige forhold bak seg Anonymkode: 797b8...858 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #8 Skrevet 26. juli 2024 Men asså..... folk har så hastverk om dagen! "Ikke intressert, gå videre". Hvorfor må man være PÅ 24-7 i starten av et forhold? Kan man ikke ta ting rolig og la ting gå seg til? Det er jo en omveltning og skulle få en ny person inn i livet. Tillegg så kjenner man ikke vedkomende før det har gått en god stund heller. Syns du skal lytte til hva han sier: han vil møtes. Og len deg tilbake og pust med magen. Fokuser på deg selv og at du har det bra med deg selv. Men om du liker han, ha litt is i magen. Kan hende han har en utrygg tilknytningsstil, men kanskje har du også det.... Anonymkode: d057e...980 4 4
exictence Skrevet 26. juli 2024 #9 Skrevet 26. juli 2024 Jeg synes og du skal lytte til hva han sier. Pust med magen. Vær aktiv med det du liker. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg spurte han nå om vi snart kom til å ses igjen, han skrev " jeg håper jo det😅". Igår var jeg litt stille ig han skrev da " Du skal idag da?😘" Men han gir meg lite komplimenter for tiden, før mye mer. Spurte han derfor nå bare rett ut; Skal jeg holde meg til deg eller syntes du det er helt OK om jeg dater og treffer andre menn" . Mer direkte kan jeg ikke være. Venter på svar... Jeg har ikke tid til å vente på han her altså... Jeg er i midten av 30årene og vil gjerne treffe en livspartner. Takk for svar dere 😊 Anonymkode: deaa0...a29 Han skriver "jeg håper jo det" at dere skal ses snart. Hvis ikke det har skjedd mye mellom dere siden da, synes jeg det er rart at du så spør han om han synes det er ok om du dater og treffer andre? Hadde jeg fått den meldingen, hadde jeg "klødd meg i hodet". Og jeg hadde tenkt at det ikke virket særlig seriøst av deg å tro/( i det hele tatt å spørre om) noe sånt. Og så hadde jeg tenkt at dette her er ikke noe for meg. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #11 Skrevet 26. juli 2024 For streng, nei. Men det skal ikke være nødvendig å være streng med noen i en datingfase. Du jager noe som ikke er ment for deg. Anonymkode: 16d5e...d32 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #12 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Men asså..... folk har så hastverk om dagen! "Ikke intressert, gå videre". Hvorfor må man være PÅ 24-7 i starten av et forhold? Kan man ikke ta ting rolig og la ting gå seg til? Det er jo en omveltning og skulle få en ny person inn i livet. Tillegg så kjenner man ikke vedkomende før det har gått en god stund heller. Syns du skal lytte til hva han sier: han vil møtes. Og len deg tilbake og pust med magen. Fokuser på deg selv og at du har det bra med deg selv. Men om du liker han, ha litt is i magen. Kan hende han har en utrygg tilknytningsstil, men kanskje har du også det.... Anonymkode: d057e...980 Du får lese de andre trådene hennes, han her er kun ute etter sex, det er ikke noe å lure på. Anonymkode: 5afbe...a02 1 3
Gjest Anonyme-meg Skrevet 26. juli 2024 #13 Skrevet 26. juli 2024 Bare gå videre. Slutt å ta kontakt.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #14 Skrevet 26. juli 2024 Han er ikke så interessert, finn deg andre Anonymkode: 875dc...edd 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #15 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men asså..... folk har så hastverk om dagen! "Ikke intressert, gå videre". Hvorfor må man være PÅ 24-7 i starten av et forhold? Kan man ikke ta ting rolig og la ting gå seg til? Det er jo en omveltning og skulle få en ny person inn i livet. Tillegg så kjenner man ikke vedkomende før det har gått en god stund heller. Syns du skal lytte til hva han sier: han vil møtes. Og len deg tilbake og pust med magen. Fokuser på deg selv og at du har det bra med deg selv. Men om du liker han, ha litt is i magen. Kan hende han har en utrygg tilknytningsstil, men kanskje har du også det.... Anonymkode: d057e...980 !! Takk som forstår . Jeg er helt enig, hvorfor bare gi opp å tenke at han ikke er interessert? Jeg spurte han direkte om spm (om jeg egentlig bare kunne date andre, om det gikk fint) ikke fordi jeg ville det men jeg vil ikke sette tiden på vent. Og fikk tilbake da at "Nei han ville jo ikke jeg skulle det😅 med den emojien" han er av typen som kommer med korte svar og gir ikke mye av seg selv. Jeg må bare tenke at han fortsatt vil og jeg må ha god tålmodighet. Han kunne hatt sjansen nå p avslutte med meg. Anonymkode: deaa0...a29
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #16 Skrevet 26. juli 2024 Men han spurte meg etter at jeg hadde sagt jeg kunne hadde hatt han den siste perioden. Så skrev han er du sikker på det? Han hadde vært litt usikker på om jeg hadde flørtet med andre. Anonymkode: deaa0...a29
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #17 Skrevet 26. juli 2024 Mange kvinner forstår ikke at viss en mann er interessert så er det ingen tvil. Viss du må tvile, gruble og lure på hva som skjer er han rett og slett ikke interessert. Er ikke vits i å spørre. Bare gå videre i livet ditt. Anonymkode: 94796...65f 7 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #18 Skrevet 26. juli 2024 Når jeg blir "lite" selv , så er han veldig på. Veldig! Anonymkode: deaa0...a29
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #19 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når jeg blir "lite" selv , så er han veldig på. Veldig! Anonymkode: deaa0...a29 Fordi du trigger «jakten». Han er mer interessert i følelsen av å jakte noe han ikke kan få, når du blir for tilgjengelig så dabber interessen av. Menn som faktisk er interessert, bryr seg ikke om sånne ting. Anonymkode: 16d5e...d32 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #20 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi du trigger «jakten». Han er mer interessert i følelsen av å jakte noe han ikke kan få, når du blir for tilgjengelig så dabber interessen av. Menn som faktisk er interessert, bryr seg ikke om sånne ting. Anonymkode: 16d5e...d32 Okai. Da får jeg være litt uoppnåelig for han da fremover, så får han jobbe litt selv. Gjør han ingenting da, så kutter jeg. Får besøk av min homofile venn imorgen, hadde nesten vært gøy å snappet han. Men han vil tro dette er en jeg holder på med. Fælt gjort? dumt å iscesette slikt? Føler bare er dårlig gjort av han å holde meg kald/varm? Eller ? Anonymkode: deaa0...a29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå