Gå til innhold

Er gamerjenter/kvinner sexy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mer usexy blir det vel egentlig ikke…

Anonymkode: e2af7...1d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært gamer, men jeg ga meg da WoW ble populært fordi det påvirket mitt mmo svært negativt ved at de WOW’ifiserte det- så jeg har spilt MMORPG mange unge antakelig aldri har hørt om. Jeg ville antakelig gamet igjen i fremtiden hvis det kom skikkelige avanserte sandbox spill ut, slik som SWG var.. nå har jeg ikke fulgt med så jeg vet ikke om det er finnes. 

Anonymkode: 5e86a...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/26/2024 at 10:01 AM, Mr.Anon said:

Kan jeg spørre deg om du synes Henry Cavill er attraktiv?

Visst svaret ditt er ja så er hele den kommentaren din irrelevant og bør tenke deg om neste gang du kommenterer på noe.

Spiller da vel ingen rolle hvordan han ser ut, det er ikke det som er poenget. Hadde han vært så sær i matveien at han bare spiste pasta hadde det også vært utrolig usexy, helt uavhengig av om han ser kjekk ut. 

Anonymkode: 0c933...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gamet siden jeg var barn og gjør det til en viss grad fortsatt(er 36 og er alene med to barn, så begrenset med tid😅).

Aldri opplevd at noen syns det er veldig sexy, men har opplevd at en del menn blir letta og syns det er artig. Sikkert fordi da kan game selv, og noen liker veldig godt å game sammen.

Anonymkode: a02bd...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har gamet siden jeg var barn og gjør det til en viss grad fortsatt(er 36 og er alene med to barn, så begrenset med tid😅).

Aldri opplevd at noen syns det er veldig sexy, men har opplevd at en del menn blir letta og syns det er artig. Sikkert fordi da kan game selv, og noen liker veldig godt å game sammen.

Forresten, jeg var sammen med en fyr en gang. Når han hørte at jeg gamet så ble han supergira. Han prøvde å pushe at jeg skulle begynne å streame, få meg sånn headset med katteører osv😂 han hadde mange rare ønsker om hvordan jeg skulle kle meg og ha håret mitt osv også, han ville tydeligvis at jeg skulle bli en sånn søtsexy gamergirl som sitter å viser seg på twitch. Jeg trakk meg unna kjapt for å si det sånn.

For min del er jo bare gamingen et avbrekk fra min andre hobby som er lesing. Føles ikke veldig sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gamer stort sett hele livet, og bare omringet meg med gutter som gamer selv. Aldri ansett meg selv som mer sexy enn andre jenter :P Heller motsatt. 

Det er heller ikke sexy med alle menn som spiller gitar, om du lurer på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voksne gamere er drittharry uansett kjønn. 

Anonymkode: fbb54...e36

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne ei med litt ekstra på kroppen og har ett avslappet liv! Elsker former!

Anonymkode: 83175...0b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva slags interesser har du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ikke. De tror de er kule, men er nesten uten unntak elendige.

Anonymkode: 0ab68...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg ville kalt det sexy, men jeg ville definitivt blitt mer interessert. Gaming er en stor del av livet mitt og det er jo egentlig bare åpenbart at det positivt med en partner som skjønner seg på og vil delta i den delen av livet mitt. Trenger ikke være spesielt flink heller, bare interessen er genuin.

Anonymkode: 69b1b...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gjennomsnittsalderen er 40år 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva slags interesser har du da?

Ikke forvent et svar, for forventningen er at vi da bare vil kalle det "harry" på autopilot for å gjøre et poeng av det (med rette).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Gamer så lite (ikke rørt noen spill på over ett år), så jeg kaller meg ikke gamer, men for min del ville det defintivt vært et pluss om en potensiell partner gamet noe.

Har et vennepar som gamer sammen av og til og det fremstår som mye hyggeligere enn å sitte å se på kopekassa eller hver sin mobil hele kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...