Gå til innhold

Er gamerjenter/kvinner sexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alt er relativt...Det kommer an på øyet som ser 🤗

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Veldig pick me og try hard. 

Og gamere er svært sjelden sexy. De har dårlig kosthold, det synes godt at de aldri ser dagslys, og de drikker energidrikk. Veldig usexy.

Anonymkode: eb409...907

I alle dager, hvorfor tror du det? Jeg gamer, har mastergrad, trener og spiser sunt. Full jobb. Mannen har mastergrad og toppjobb, løper maraton og gamer flere ganger i uken. Tipper lett vi er både sprekere og sunnere enn deg. Sannsynligvis smartere også. 

Anonymkode: 64ed9...0dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 7/26/2024 at 7:02 PM, lillevill said:

Nei, gaming er IKKE sexy. Gaming er det minst sexy jeg vet om. Sitte i sofaen med en kontroller liksom. Hva skal du gjøre i kveld da? Game litt...æsj. Har du vært innom et Lan party noen gang?  Det lukter fis der. Dessuten får gamere malformet hode (pga headset bruk) Det er ikke pent! Ikke sexy.

Jeg vet om en ting som er mindre sexy; dine holdninger. 🚩Rødt flagg! 🚩

Trangsynthet og fordommer er virkelig det minst sexy som finnes.

Anonymkode: 4b5b4...909

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet om en ting som er mindre sexy; dine holdninger. 🚩Rødt flagg! 🚩

Trangsynthet og fordommer er virkelig det minst sexy som finnes.

Jeg er gamer selv. 😂

Skrevet

Jeg er temmelig "gammel". Men jeg spiller som faen og. Var i et forhold i 20 år, og han måtte se på når jeg spilte. Han syns heldigvis det var gøy da . :D

Skrevet
Sitronterte skrev (2 minutter siden):

Jeg er temmelig "gammel". Men jeg spiller som faen og. Var i et forhold i 20 år, og han måtte se på når jeg spilte. Han syns heldigvis det var gøy da . :D

Jaa det er gøy, men det er jo aldri sexy. Men det er ikke meningen heller tenker jeg. 

klaps på lanken min for å være så fordomsfull altså. 😬🤪

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Ekte gamerkvinne her (League rank diamond 2, otp Soraka med nesten 2 mill pts).

Opplever det som at det fanger interesse hos menn når de får vite at jeg faktisk på ordentlig har peiling på spill og pc, men tror ikke jeg noen gang har fått høre at det er sexy 😅

Det er forsåvidt den felles interessen som gjorde at jeg og min mann fant hverandre ute på byen i sin tid! 

…og du, ikke bruk «princess» eller «queen» i brukernavnet ditt, DA gikk gamingen din fra litt kult til tryhard E-girl fort! 

Endret av Anononyma
Skrevet
On 7/27/2024 at 12:40 AM, AnonymBruker said:

Veldig pick me og try hard. 

Og gamere er svært sjelden sexy. De har dårlig kosthold, det synes godt at de aldri ser dagslys, og de drikker energidrikk. Veldig usexy.

Anonymkode: eb409...907

hvor i hela mia har du det fra? Hva tenke du på når det gjelder gamere? folk som sitter foran skjermen 16 timer dagen og drikke cola og spise potetgull?

Mange voksne som gamer som hobby, de har gjerne jobb og familie i tilegg, helt vanlig utsende, spise sundt og trene gjør mange og.

Til dere som har så ekstremt fordommer mot gamere, hate dere tv tittere og da? for jeg klare ikke helt å se forskjellen.

Sannheten er at ekstremt mange voksne gamer, sikker mange dere jobber med bl.a, og om vi spole 20 år frem i tid så vil ennå mer voksne gamer, spole vi 30 år frem så tror jeg mange pensjonister vil game og.

For oss som vokste opp på 80/90 tallet så var jo gaming dominert av gutter så skjønner at det er så mye fordommer mot det her, tror svært få av dere egentlig vet hva dere snakker om. hadde dette vørt manneguiden så hadde nok tonen vært en helt annen, normalt det.

Til TS gaming gjør deg nok ikke mer sexy i den forstand, men helt klart så blir nok gutta litt ville når de høre det, så skjønner godt du får mer oppmerksomhet :)

Skrevet
Hololo skrev (4 minutter siden):

hvor i hela mia har du det fra? Hva tenke du på når det gjelder gamere? folk som sitter foran skjermen 16 timer dagen og drikke cola og spise potetgull?

Mange voksne som gamer som hobby, de har gjerne jobb og familie i tilegg, helt vanlig utsende, spise sundt og trene gjør mange og.

Til dere som har så ekstremt fordommer mot gamere, hate dere tv tittere og da? for jeg klare ikke helt å se forskjellen.

:)

Ikke noe å være krenket over.

Jeg har da sett mange mennesker sitte forran en pc og spille med høretelefoner på, eller sitte forran tv og holde i en kontroller og game. Det er ikke sexy. Mener jeg. Dette har jeg ofte tenkt. Jeg har aldri tenkt wow hot! mens jeg har sett en mann sitte å game. Aldri. 

Jeg har hatt kjærester som har vært gamer, og når de har gamet har de aldri vært sexy. Men de kan gjøre andre ting jeg synes er sexy. 

Sofasitting har heller ikke slått meg som sexy, noen gang. 

Heller ikke sykling. 

Men å kjøre en bil kan være sexy. Eller motorsykkel. 

Skrevet
7 minutter siden, lillevill said:

Ikke noe å være krenket over.

Jeg har da sett mange mennesker sitte forran en pc og spille med høretelefoner på, eller sitte forran tv og holde i en kontroller og game. Det er ikke sexy. Mener jeg. Dette har jeg ofte tenkt. Jeg har aldri tenkt wow hot! mens jeg har sett en mann sitte å game. Aldri. 

Jeg har hatt kjærester som har vært gamer, og når de har gamet har de aldri vært sexy. Men de kan gjøre andre ting jeg synes er sexy. 

Sofasitting har heller ikke slått meg som sexy, noen gang. 

Heller ikke sykling. 

Men å kjøre en bil kan være sexy. Eller motorsykkel. 

Jeg er ikke noe stor gamer så jeg har ingenting å vær krenket over, spille litt i ny og ne bare, synes bare sånne innlegg som det jeg svarte til blir litt for dumme.

Og innlegget mitt var på ingen måte å si at det er sexy å sitte foran en skjerm. Slik sett så er det veldig lite av hverdagslige ting som jeg vil regne som sexy.

Skrevet
Hololo skrev (7 timer siden):

Jeg er ikke noe stor gamer så jeg har ingenting å vær krenket over, spille litt i ny og ne bare, synes bare sånne innlegg som det jeg svarte til blir litt for dumme.

Og innlegget mitt var på ingen måte å si at det er sexy å sitte foran en skjerm. Slik sett så er det veldig lite av hverdagslige ting som jeg vil regne som sexy.

Jeg tror du bare lusker på postene mine for å plage meg litt. Det er ikke dumt at jeg sier min mening. Det er derfor vi er her. 

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, lillevill said:

Jeg er gamer selv. 😂

Ah, så du bare troller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 17.53):

Det jeg har lagt merke til (gjennom samboer som gamer) er at du har damer som er gamere, så har du damer som gamer og tror det automatisk gjør dem til tidenes sexbombe i øynene på gutta de gamer med. Du har de kvinnelige gamerene som blir en av gutta, så har du de som prøver for hardt og som gutta snakker om når du stikker for kvelden. 

Anonymkode: 6277a...657

Dette. Damer som gamer for mannlig oppmerksomhet er så slitsomme. De har ofte åpen mic, krever full oppmerksomhet fra alle og ødelegger spillet med fjaset sitt. De samme damene er ofte toxic mot andre damer.

Det finnes enkelte menn som blir happy når de hører kvinner, men de er i fåtall. Jeg har spilt online fps siden 2013 og antallet kvinner har eksplodert, så å være kvinnelig gamer er ikke så spesielt lenger.

AnonymBruker
Skrevet
On 7/31/2024 at 10:21 PM, Anononyma said:

Ekte gamerkvinne her (League rank diamond 2, otp Soraka med nesten 2 mill pts).

Opplever det som at det fanger interesse hos menn når de får vite at jeg faktisk på ordentlig har peiling på spill og pc, men tror ikke jeg noen gang har fått høre at det er sexy 😅

Det er forsåvidt den felles interessen som gjorde at jeg og min mann fant hverandre ute på byen i sin tid! 

…og du, ikke bruk «princess» eller «queen» i brukernavnet ditt, DA gikk gamingen din fra litt kult til tryhard E-girl fort! 

Veldig kult.

om jeg bare kunne lære med litt eye- hand koordinasjon og komme meg opp fra gull 🙃

Anonymkode: d7b04...c7f

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Veldig kult.

om jeg bare kunne lære med litt eye- hand koordinasjon og komme meg opp fra gull 🙃

Anonymkode: d7b04...c7f

Opp fra gull er den verste kneika, løsner når du kommer ut derifra :D 

AnonymBruker
Skrevet

Felles interesser vil være positivt selvfølgelig. Sexy vil jeg nå ikke helt kalle det da.

Anonymkode: e0ce0...fa4

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ah, så du bare troller.

Hvorfor skriver du det? Det er jo du som er anonym og ikke svarer ts. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 22.52):

Synes du det er sexy med jenter/kvinner som gamer? 
opplever at jeg på byen får masse ekstra oppmerksomhet fra menn siden jeg har begynt å game. Er fortsatt n00b, men føler det er ekstra sexy for menn😂 har lært meg en del navn på karakterer, hva de gjør osv. også føler jeg de liker så godt å skulle lære meg 🤭 prøvde ranked men det gikk jo rett vest. Haha! 
synes selv gamerdudes er sexy da. 

noen tanker? Jenter, har dere opplevd det? 

Kvinne 31. 

Anonymkode: 271e4...c2a

Det er ikke sexy i seg selv, men delte interesser er alltid postitivt. 

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det ikke er noen menn som synes det er sexy at jeg spiller Sims 4( eller egentlig bygger og skaper jeg mest)😃 i min aldergruppe er det nok få menn som har noe forhold til gaming i det hele tatt......

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ingenting er sexy med gaming.....man kan liksågodt si at hobbyen er at man elsker å ligge på sofaen i timesvis å se på reality serier.. .. supersexy med slike menn og kvinner....

Anonymkode: 4592b...f70

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...