Gå til innhold

Er gamerjenter/kvinner sexy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes generelt lite som er så usexy som gamere, uansett kjønn

Anonymkode: 95737...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk definitivt mer oppmerksomhet da jeg begynte å game som 17-åring, men tror nok ikke det gjorde meg mer sexy 😅

Anonymkode: 80158...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Synes du det er sexy med jenter/kvinner som gamer? 
opplever at jeg på byen får masse ekstra oppmerksomhet fra menn siden jeg har begynt å game. Er fortsatt n00b, men føler det er ekstra sexy for menn😂 har lært meg en del navn på karakterer, hva de gjør osv. også føler jeg de liker så godt å skulle lære meg 🤭 prøvde ranked men det gikk jo rett vest. Haha! 
synes selv gamerdudes er sexy da. 

noen tanker? Jenter, har dere opplevd det? 

Kvinne 31. 

Anonymkode: 271e4...c2a

Nei, gaming er IKKE sexy. Gaming er det minst sexy jeg vet om. Sitte i sofaen med en kontroller liksom. Hva skal du gjøre i kveld da? Game litt...æsj. Har du vært innom et Lan party noen gang?  Det lukter fis der. Dessuten får gamere malformet hode (pga headset bruk) Det er ikke pent! Ikke sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

opplever at jeg på byen får masse ekstra oppmerksomhet fra menn siden jeg har begynt å game. Er fortsatt n00b, men føler det er ekstra sexy for menn😂 har lært meg en del navn på karakterer, hva de gjør osv. også føler jeg de liker så godt å skulle lære meg 🤭 prøvde ranked men det gikk jo rett vest. Haha! 
synes selv gamerdudes er sexy da. 

noen tanker? Jenter, har dere opplevd det? 

Kvinne 31. 

Med fare for å virke litt frekk så synes jeg du høres mer ut som en klassisk "pick me girl" fordi du gamer for å tiltrekke gutter, ikke fordi du liker å game. 😆 Sjekk kqtiewhitney på tiktok så forstår du hva jeg mener.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.Anon skrev (9 timer siden):

Kan jeg spørre deg om du synes Henry Cavill er attraktiv?

Visst svaret ditt er ja så er hele den kommentaren din irrelevant og bør tenke deg om neste gang du kommenterer på noe.

Jeg synes ikke han er attraktiv. Og jeg er enig i at gamere generelt er usexy. Mente du fordi han er gamer? Eller hva er greia?

Anonymkode: a9002...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart, det å spille som jente, gjør det lettere for dem å komme i kontakt med gutter. Når folk har samme interesse får de ting å snakke om, å gjøre på sammen og ha det artig med. Ei jente som har samme interesse som mange gutter får selvsagt lettere kjæreste. Akkurat som gutter med like interesser som jenter. Det er jo velkjent at å være med på dans er en god ide for menn, fordi det er færre menn enn kvinner der.

Så du øker sjansene dine som kvinne, dersom du gamer og har like interesser som menn. I alle fall når det ikke farger deg negativt i deres øyne og det gjør jo ikke gaming. Egentlig er det vel ikke så mange interesser som farger kvinner negativt.

Endret av Adriana1987
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Herregud nei! Null ekstra poeng fra meg, kvinner gamer ikke  småjenter gjør.

Anonymkode: dbf40...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud nei! Null ekstra poeng fra meg, kvinner gamer ikke  småjenter gjør.

Anonymkode: dbf40...7f6

Men det er 100% sikkert at TS vil oppleve mer oppmerksomhet når hun spiller. Fordi hun gjør seg tilgjengelig på en arena med stor overvekt menn. Det gjør henne ikke mer sexy pr defenisjon, men resultatet er at hun vil bli populær.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (55 minutter siden):

Med fare for å virke litt frekk så synes jeg du høres mer ut som en klassisk "pick me girl" fordi du gamer for å tiltrekke gutter, ikke fordi du liker å game. 😆 Sjekk kqtiewhitney på tiktok så forstår du hva jeg mener.

Helt enig! Men jeg gamer jo ikke FOR å tiltrekke gutter. Ble bare overrasket over oppmerksomheten som fulgte 😊 jeg har jo annet å drive med enn å pugge gamingshit for å imponere. Hadde det ikke vært gøy hadde jeg jo latt vær 🤭 så desp er jeg ikke altså 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at mannen tenker at jeg er sykt sexy når jeg gamer haha. Men at han setter pris på at jeg har forståelse for hans gaming og at vi kan sitte sammen og game synes han nok er koselig. Men det gjelder jo alle interesser. Hadde han elsket fotball hadde det sikkert vært fint for han at jeg også likte det liksom. 

Anonymkode: 64ed9...0dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Helt enig! Men jeg gamer jo ikke FOR å tiltrekke gutter. Ble bare overrasket over oppmerksomheten som fulgte 😊 jeg har jo annet å drive med enn å pugge gamingshit for å imponere. Hadde det ikke vært gøy hadde jeg jo latt vær 🤭 så desp er jeg ikke altså 😂 

Nei, men man er jo litt pick me girl om man er opptatt av om gaming kan tiltrekke deg seksuell oppmerksomhet, mener jeg hehe. 🥳

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adriana1987 skrev (26 minutter siden):

Men det er 100% sikkert at TS vil oppleve mer oppmerksomhet når hun spiller. Fordi hun gjør seg tilgjengelig på en arena med stor overvekt menn. Det gjør henne ikke mer sexy pr defenisjon, men resultatet er at hun vil bli populær.

Blant nerds, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pick me og try hard. 

Og gamere er svært sjelden sexy. De har dårlig kosthold, det synes godt at de aldri ser dagslys, og de drikker energidrikk. Veldig usexy.

Anonymkode: eb409...907

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillevill skrev (5 timer siden):

Blant nerds, ja.

Alle unge menn spiller i dag. Uansett hvordan de ser ut eller hvor sosialt flinke de er. Det er utvilsomt en fordel for TS, særlig om hun faktisk liker spilling.

Endret av Adriana1987
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg synes ikke han er attraktiv. Og jeg er enig i at gamere generelt er usexy. Mente du fordi han er gamer? Eller hva er greia?

Han er en stor nerd. Han gamer mye på fritiden sin og driver med skikkelig nerde ting.

Hvorfor tror du han spilte i Witcher serien? Det er favoritt spillet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Og gamere er svært sjelden sexy. De har dårlig kosthold, det synes godt at de aldri ser dagslys, og de drikker energidrikk. Veldig usexy.

Sludder! Jeg gamer og er i min beste form jeg noen gang har vert! Slutt å greie alle under en kam er du grei.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mr.Anon skrev (9 minutter siden):

Han er en stor nerd. Han gamer mye på fritiden sin og driver med skikkelig nerde ting.

Hvorfor tror du han spilte i Witcher serien? Det er favoritt spillet hans.

Ikke nok til at han gadd å være med lenger tydeligvis. Men synes ikke han er attraktiv, veldig klysete. Og tydeligvis en gammel gris

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt an på hvordan du ser ut. Om du er 150 kg og ser ut som en gris i trynet så tviler jeg på at en mann ombestemmer seg fordi du gamer.

Anonymkode: c1b3c...f53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor skjære alle over samme kam? :ler: Jeg lager god, sunn mat fra bunnen av til meg, mannen og datteren vår. Og jeg drikker ikke energidrikk ettersom jeg ammer. Drikker en kopp kaffe om morgen da. Ellers er jeg ute på joggetur med vogna nesten hver dag.  Nå har jeg ikke spilt så mye som før etter at jeg ble mamma, men jeg begynner å kunne starte opp igjen på kveldene nå når hun har lagt seg

Mannen synes jeg er sexy, da. Det er det viktigste. Men nå gamer han og, så.

Endret av Fame
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Mye stereotyper, ja. Hvis jeg gamer med "gutta" er det gjerne etter å ha løpt en tur. Gjerne opp til Tryvann, hvis jeg vil svette litt. Sikkert i bedre form enn 99% av dem som har rare ideer om gameres fysiske form.

De to to tingene har lite med hverandre å gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...