Gå til innhold

rimelig, men god shampo


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jeg må innrømme at jeg er for lite flink til å ta vare på håret mitt... kjøper inni balnd shampo hos frisør, men er for dyrt til at jeg kan det nå.

liker ikke disse fra dagligvare...

mitt hår er halvlangt frisyre, lys brusnt/mellom blond, tørt synes jeg og flatt. Har egentlig masse hår,men det er så fint/tynnne hårstrå og ikke volum.

noen tips til bra shampo som føles bra, gir litt fukt uten å tynge, gjerne litt volum og som ikke koster skjorta??

*ja, jeg vet at de dyre er mer drøye, men akkurat nå kan jeg ikke kjøpe dyr shampo og jeg trenger ny nå. får heller bli neste gang i så falll...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil anbefale frisørprodukter som selges på VITA til en billig penge. Eksempler: toni&guy, nicky clarke, john frieda, lee stafford...

Hvis de også blir for dyre så er ELVITAL shampoene fra Loreal ganske gode!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diorgirly
Hvis de også blir for dyre så er ELVITAL shampoene fra Loreal ganske gode!!

Jeg har hele nutri gloss serien fra Loreal Elvital, synes den var bra jeg :) Merker at håret blir mer glansfult, selv om man selvfølgelig får kjøpt bedre produkter hos frisøren.

Shampoen kostet 45kr, og det er jo ikke ille heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pakke med Lanza på lookfantastic blir ca 312 kr med porto.

de får du en super shampoo,balsam og noe leave in .

ikke kjøp på dagligvare det er 80 prs vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wella Pro fra apoteket er bra. Ca 80,- pr stk. Ellers er jeg enig i at Elvital nutri-gloss er ganske god, men jeg syns håret ser fett ut fortere enn jeg er vant til (etter ca 24 timer). Litt vel mye gloss kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finesse funker fint.

Det viktigste er ikke dyre produkter, men å veksle litt har jeg hørt, ikke bruke samme sjampo hver gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...