Gå til innhold

Råsterk på et år - ny bok av Funkygine

Cerx

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt boken og skal starte 1. august? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Men blir man egentlig så sterk av å trene max 10 min hver dag? Synlig sterk liksom? 

Venninen min trener 2 timer 5 dager i uka. Først etter 2 år at hun ser sterk ut. 

Anonymkode: e57c7...248

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men blir man egentlig så sterk av å trene max 10 min hver dag? Synlig sterk liksom? 

Venninen min trener 2 timer 5 dager i uka. Først etter 2 år at hun ser sterk ut. 

Kom an på hvor hardt man trener og hva (uten at jeg har lest boka). Jeg har gått fjellturer og jogget flere mil i uka i mange år, uten å få spesielt synlige muskler. Så begynte jeg med knebøy, sikkert omtrent 10 min om dagen, og da så jeg forandring ganske kjapt. Beina mine ser mye mer trent ut av de 10 min med knebøy hver dag enn av alle kilometerene og milene jeg har lagt bak meg med jogging. Får god kondis av jogging da.

Anonymkode: 58838...ca3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Når man trener riktig, så kan man bli veldig sterk ja. Kommer jo også an på utgangspunktet. Jeg har mer effekt av trening nå som jeg trener lite, fordi jeg trener mer effektivt. Har kastet bort mye tid og krefter på hardtrening tidligere, bare tull. 

Anonymkode: 80a4c...e12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har jeg egentlig ikke så mye kunnskap om, men regner med at Funkygine vet en ting eller to om dette. Øktene er også opp mot 30 minutter på det lengste mener jeg at jeg leste. Det er heller ikke noe særlig mål for min del å bli synlig sterk, usynlig sterk er like bra for meg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ekstremt forskjell fra person til person. Du skriver at venninnen din først SER sterk ut etter 2 år. Men hva definerer du som sterk? Synlige muskler? Har venninnen din vært flink med kosthold? Holdt seg unna alkoholen?

Det å være sterk og SE sterk ut, er to forskjellige ting..........

Anonymkode: fcca5...39d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mange som trener lengre økter bruker også mye tid på pause mellom settene, ved kortere økter trenger man også færre pauser

Anonymkode: adbb8...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.7.2024 den 21.29):

JA! jeg måtte trene meg opp etter en skade, fikk et fysioterapi program styrketrening jeg skulle gjøre 15-20 mim hver dag max og 10 min minst, annenhver dag.  Det viste stor forskjell etter 5-6 uker. Jeg hadde ikke trent særlig styrke før det, jeg løp og gjorde yoga. Nå trener jeg fast styrke og har en helt annen kropp. 

Anonymkode: 10ab7...3fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...