Gå til innhold

Menn: Har du ofte blitt avvist?

AnonymBruker

Menn: Har du ofte blitt avvist?  

63 stemmer

1. 1. Menn: Har du ofte blitt avvist?

• Ja
      47
    • Nei
      16

Anbefalte innlegg

8 hours ago, AnonymBruker said:

Pluss en skrytepave. 

Anonymkode: 0c4dc...96a

Jeg har aldri blitt avvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 hours ago, Fjompenisse said:

Jeg har aldri blitt avvist.

Ser du også ut som Leonardo Dicaprio 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har jeg blitt avvist?

Det kommer jo helt an på hvilken fase man er i, og hva man legger i å bli avvist. Dating med Tinder er som en trakt med avvisning på hvert nivå  

På Tinder blir man som mann avvist av de fleste uansett, på den måten at man ikke blir høyresveipet. Jeg vil anslå at 97% avviser meg her.
Men det merker jeg jo ikke selv, så det er uten følelsesmessig kostnad (hvis absolutt ingen liker deg vil du riktignok kunne føle deg avvist)  

Når man har kommet til en match vil jeg anslå at det er ca 50% sjanse for at kvinnen i det hele tatt svarer på meldinger. Mange lar bare være av ulike grunner. (Jeg tar heller ikke alltid initiativ - men svarer om noen sender meg melding)

I overgang fra match og samtale til date vil jeg anslå at ca 75% faller av igjen. 

Etter første date faller også noen fra - ca 25% kanskje. (Etter det er det stort sett jeg som har avvist dem)

Da sitter man igjen med ca 99,7% avvisning. Men jeg ser ikke det som noe problem at de fleste kvinner på jorda ikke ønsker å date meg. 

Og hvis man har stor nok radius, aldersspenn og god tid, vil det bli dater. Selv har jeg datet kanskje 100 flotte kvinner på to år, selv med 3 promille suksessrate. 

Anyways: avvisning er naturlig, og behøver ikke være noe problem - om du ikke tar det personlig. 

Anonymkode: 3def9...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok menn og kvinner ser ganske forskjellig på dette. 

Har hørt fra Tinderdater(kvinner) at de er redd for at det ikke blir matchet med det de sender til høyre...Er det faktisk så vanlig at dere kan matche med alle dere liker?

Jeg opplever ikke å ikke få match, ikke få svar på meldinger eller at dialogen stopper opp som avvisning. 

Men tror nok at det er lettere for en mann og få beskjed om at han er avvisende. Jeg avslutter blant annet dialoger der jeg må "mase", det vil sa at de ikke følger opp med spørsmål på mine dialoger. Jeg opplever også at kvinner ser på avvisning etter en eller to dates også som ganske avvisende, uten at jeg har lagt så mye inn i det.

I det virkelige liv, så har jeg alltid opplevd at komplement og hyggelig prat blir tatt godt i mot, og at alle avvisninger er hyggelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/22/2024 at 1:00 AM, AnonymBruker said:

Hvorfor tør du ikke?

Risikerer jo å bli avvist. :P

Skal ikke avskrive meg selv fullstendig, men er nok litt sånn acquired taste. Har verken utseende, økonomi, status eller livsstil til å være universelt tiltrekkende, så føler jeg burde ha et slags signal om at det er noe gjensidig interesse der før jeg eventuelt sier noe. Det skjer ikke spesielt ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/23/2024 at 4:05 PM, AnonymBruker said:

Ser du også ut som Leonardo Dicaprio 

Nope, laaaaange forhold, så aldri vært på sjekker’n 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (På 23.7.2024 den 10.19):

Hvorfor ikke legge i profilen din at du er mann, så slipper folk å misforstå 🙂

Det tror jeg egentlig er en dårlig idè, da jeg får inntrykket av at damer her kan være veldig biased
om de ser kjønnet ditt. Det påvirker hvordan man svarer folk. Og selv om der er gode erfaringer herfra,
er de relativt minuskule. Så jeg tror jeg bare lar det være haha

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Martelè said:

Det tror jeg egentlig er en dårlig idè, da jeg får inntrykket av at damer her kan være veldig biased
om de ser kjønnet ditt. Det påvirker hvordan man svarer folk. Og selv om der er gode erfaringer herfra,
er de relativt minuskule. Så jeg tror jeg bare lar det være haha

Godt poeng, ser den 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blitt masse avvist av kvinner, både under oppveksten og nå i voksen alder. Ikke fordi jeg er "stygg", men fordi jeg sliter med å sjarmere kvinner, er for utålmodig og intens! (adhd) Har dessverre satt sine psykiske spor! 

Anonymkode: 5067f...ccb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/24/2024 at 1:31 PM, Okapi said:

Risikerer jo å bli avvist. :P

Skal ikke avskrive meg selv fullstendig, men er nok litt sånn acquired taste. Har verken utseende, økonomi, status eller livsstil til å være universelt tiltrekkende, så føler jeg burde ha et slags signal om at det er noe gjensidig interesse der før jeg eventuelt sier noe. Det skjer ikke spesielt ofte.

Hvordan tror du at du ville reagert hvis du ble mye avvist? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan tror du at du ville reagert hvis du ble mye avvist? 

Antar jeg ville vært mer miserabel, oftere. :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...