Gå til innhold

Menn: Har du ofte blitt avvist?

Menn: Har du ofte blitt avvist?  

63 stemmer

1. 1. Menn: Har du ofte blitt avvist?

• Ja
      47
    • Nei
      16

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Katten.2.0 said:

Du bommer på poenget. 

Så nøyaktig hvordan er utstrålingen din siden du er slik en dame magnet. Hva gjør du for noe som gjør at de kommer løpende til deg? Høres merkelig ut. 

Anonymkode: 0c4dc...96a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Så nøyaktig hvordan er utstrålingen din siden du er slik en dame magnet. Hva gjør du for noe som gjør at de kommer løpende til deg? Høres merkelig ut. 

Jeg har ikke skrevet at de kommer løpende til meg, men jeg har ikke hatt problemer med å finne meg partnere for kun sex eller forhold siden starten av tyveårene.

Det vil også kreve flerfoldige sider om jeg skal analysere utstrålingen min ned til hver minste detalj. Man kan fort henge seg opp i at utseendet er det viktigste, men jeg har endt opp med partnere fra alle sosiale arenaer jeg er/har vært på hvor de ikke har kunne sett utseendet mitt, inklusive de spillene jeg har spilt opp gjennom årene.

Hva jeg tror er det som gjør meg tiltrekkende for kvinner er:
- At jeg er trygg på meg selv
- Blikkontakt
- At jeg lytter og genuint bryr meg om alle partnere uansett om de er i livet mitt for en natt eller flere år
- At jeg utfordrer dem
- At jeg gjør dem trygge på seg selv og vet at jeg ikke dømmer dem
- At jeg viser mitt begjær for dem (når vi har oppnådd en connection)
- At jeg får dem til å le (humor kombinert med flørting har vært mitt viktigste verktøy i starten av en relasjon)
- At jeg går inn for å være den beste partneren de har hatt i senga hver gang
- At jeg respekterer dem og deres grenser (sånn bortsett fra en god del utroskap ti år tilbake i tid, hvor jeg nå har åpne forhold og relasjoner basert på god kommunikasjon og trygghet)
- At jeg ikke er redd for å ta kontrollen når situasjonen krever det

Min intensjon er å skape seksuell tenning samtidig som hun genuint trives i mitt selskap. Er det en butikkansatt på nærbutikken så vil jeg aldri gjøre annet enn de vanlige hyggelige frasene og litt blikkontakt, slik at de kan enten ta det videre der eller at vi møtes på byen, Tinder e.l.

Også vet jeg at jeg ikke er for alle, eller at om man sjekker opp noen på byen, tar kontakt på tinder osv, så kan det være alle mulige variabler som fører til at det ikke ble noe der - og det uansett hvor kjekk jeg hadde vært eller om jeg hadde sagt de rette tingene.

Derfor min opprinnelige kommentar: Det kommer an på hvordan man definerer avvisning. Er det alle jeg har kommet i kontakt med som kunne blitt noe, eller alle jeg har sveipet til høyre på tinder, så vil det jo være store mengder avvisning. Er det de jeg har pratet med i mer enn ti minutter, og kunne utvekslet mer enn fem meldinger med på tinder, så er det ganske lav prosentandel med avvisning.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, Katten.2.0 said:

Er det en butikkansatt på nærbutikken så vil jeg aldri gjøre annet enn de vanlige hyggelige frasene og litt blikkontakt, slik at de kan enten ta det videre der eller at vi møtes på byen, Tinder e.l.

Takk for detaljert svar, jeg bet meg merke i denne. Hooker du opp med tilfeldige mennesker ute som f.eks butikkansatte? Er du så frempå?

Skrevet

Ikke så voldsomt mye egentlig, men det er mest fordi jeg ca. aldri tør å prøve. :P 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri blitt avvist, men det skal sies at jeg er veldig selektiv og forsiktig med hvem jeg prøver meg på.

Anonymkode: 923ab...f54

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for detaljert svar, jeg bet meg merke i denne. Hooker du opp med tilfeldige mennesker ute som f.eks butikkansatte? Er du så frempå?

Når jeg er ute på byen, ja. For da har jeg lagt et godt grunnlag ved å oppføre meg anstendig men fått lettere kontakt i kassen. Flørter aldri ordentlig eller kommer med framstøt mot mennesker på jobb, for de skal være hyggelige mot kunder og man aner ikke om de genuint liker det eller ikke. Man skal ikke gjøre ansatte ukomfortabel, så derfor kun ordentlig flørt når jeg møter dem utenom jobben deres. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men hører ikke det med når man er mann?

Menn tar oftest mer initiativ og blir da naturlig nok oftere avvist. Enkel matematikk det.

Verst første gang.

Anonymkode: ac5ae...8f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt sjeldent jeg har tatt initiativ til enten date, eller pulings. 
De ytterst få gangene jeg har gjort det, har jeg ikke blitt avvist. 

Utover det, så er det damene som har tatt initiativ til dates og/sex.

Anonymkode: 916db...014

AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, Okapi said:

Ikke så voldsomt mye egentlig, men det er mest fordi jeg ca. aldri tør å prøve. :P 

Hvorfor tør du ikke?

Skrevet

Så ofte at jeg ikke gidder å ta kontakt mer… venter til damene tar kontakt med meg, har jo blitt 5 dater hittil i år med den strategien.

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, Singel2018 said:

Så ofte at jeg ikke gidder å ta kontakt mer… venter til damene tar kontakt med meg, har jo blitt 5 dater hittil i år med den strategien.

Har du bra utseende?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har du bra utseende?

Det må vel damene vurdere 😂, jeg tar meg nok ikke bra ut på bilder, men på utesteder og fester/arrangementer oppsøker damer meg, så det sier kanskje litt?

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Singel2018 said:

Det må vel damene vurdere 😂, jeg tar meg nok ikke bra ut på bilder, men på utesteder og fester/arrangementer oppsøker damer meg, så det sier kanskje litt?

Helt fremmede damer kommer bort til deg når du er på et utested?

Skrevet

Jeg kan telle på 2 fingre hvor mange ganger jeg har blitt avvist til dags dato, så nei

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Martelè said:

Jeg kan telle på 2 fingre hvor mange ganger jeg har blitt avvist til dags dato, så nei

Skrytepave. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Martelè said:

Vent litt, er du dame? Dette spørsmålet er rettet til menn.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vent litt, er du dame? Dette spørsmålet er rettet til menn.

Haha. Alle her tror jeg er dame utifra profilbildet mitt. Men nei, jeg er en dude

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Martelè said:

Haha. Alle her tror jeg er dame utifra profilbildet mitt. Men nei, jeg er en dude

Pluss en skrytepave. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Helt fremmede damer kommer bort til deg når du er på et utested?

Ikke helt fremmede, men som er med i samme gruppe/arrangement. Mens merkelig nok, hvis jeg tar initiativ blir jeg avvist…. Og nettdating er helt håpløst, så enten tar jeg meg dårlig ut på bilder, eller så er de på nettet alt for opphengt i at menn må være over 180….

• Liker 2
Skrevet
8 hours ago, Martelè said:

Hvorfor ikke legge i profilen din at du er mann, så slipper folk å misforstå 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...