Gå til innhold

Menn: Har du ofte blitt avvist?

AnonymBruker

Menn: Har du ofte blitt avvist?  

63 stemmer

1. 1. Menn: Har du ofte blitt avvist?

• Ja
      47
    • Nei
      16

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Bare at langt flere faller for han enn gjennomsnittsmannen, han har trekk som regnes for å være veldig pene og tiltrekkende hos flertallet av kvinner. Ikke relativiser det her. 

Anonymkode: 0c4dc...96a

Er ikke han single?

Jeg kan fint se at Tom Cruise har et greit utseende, men han er ikke typen jeg faller for. Hvis en ser for eksempel Top Gun, så synes jeg Val Kilmer (som ung) er mye mer tiltrekkende enn Tom Cruise. Utseendet teller til en viss grad, og det må være noe der som jeg finner attraktivt, men alt faller sammen og blir uaktuelt om han har en dårlig personlighet.

Anonymkode: cfde9...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er ikke han single?

Jeg kan fint se at Tom Cruise har et greit utseende, men han er ikke typen jeg faller for. Hvis en ser for eksempel Top Gun, så synes jeg Val Kilmer (som ung) er mye mer tiltrekkende enn Tom Cruise. Utseendet teller til en viss grad, og det må være noe der som jeg finner attraktivt, men alt faller sammen og blir uaktuelt om han har en dårlig personlighet.

Han trekker damer bare ved å sitte i dønn i ro på en uteplass.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har sjelden prøvd meg uten relativt tydelige signaler om at interessen er gjensidig, så har sjelden blitt avvist ved første fremstøt. Men det betyr jo også at det har vært en del jeg har hatt en viss interesse for som jeg bare aldri har våget å gjøre noe som helst fremstøt mot.

Da jeg var i første halvdel av 20-årene var det oftere jenta/dama enn jeg som brøt av etter noen uker eller måneder, sikkert fordi jeg var litt vel pågående, riktignok uten å være noe ufin eller ekkel (aldri sur stemning og helt fin kontakt i ettertid). Etter hvert som jeg har blitt litt mer voksen og tryggere har heller ikke det vært noe problem.

Tror dagens datingkultur er vanskelig for mange, også menn. De som er kjipe og ekle og man bør skygge unna fortjener ikke bedre, selvfølgelig. Men jeg tror også det finnes en del litt forsiktige og smånervøse unge menn, som i praksis ville behandlet dama helt supert hvis de først kom så langt, som bare ikke tør å hoppe i det. Jeg har forståelse for at mange menn synes det er vanskelig å vite hvordan de skal ta kontakt uten at det blir flaut, rett og slett, og at frykten for avvisning er stor. Samtidig har jeg null, absolutt null, forståelse for sånt hatefullt Andrew Tate-piss eller sutring om at det liksom er umulig å tilnærme seg kvinner i dag uten å bli anklaget for x eller y. Det er sprøyt. Det er virkelig ikke vanskelig å skjønne hvor grensene går. 

Anonymkode: 29543...6a6

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er virkelig ikke vanskelig å skjønne hvor grensene går. 

Anonymkode: 29543...6a6

Hvis man er sosialt klossete er det ikke alltid lett. Det er lett for deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Avvist og avvist.....

Jeg blir "avvist" utallige ganger ved at det ikke er noen respons fra starten av. Jeg drar det ikke så langt at noen direkte må avvise meg.

Anonymkode: eaabd...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (På 16.7.2024 den 22.09):

Alle menn blir avvist mer enn de lykkes. Selv svært vellykkede sjekkere mislykkes mer enn de lykkes.

Learning by doing 👏👏👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er ikke han single?

Syns Tom Cruise er en skikkelig klyse 😂. Sam Heughan som Jamie Fraser i Outlander derimot....Da snakker vi mann med stor M 😂👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, Irak said:

Syns Tom Cruise er en skikkelig klyse 😂. Sam Heughan som Jamie Fraser i Outlander derimot....Da snakker vi mann med stor M 😂👏

Forutsigbart. Han er en klassisk modell pen/kjekk Chad. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Forutsigbart. Han er en klassisk modell pen/kjekk Chad. 

U have to be good to be bad 👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 hours ago, Irak said:

U have to be good to be bad 👏👏👏

Hva er meningen med det ordtaket?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er meningen med det ordtaket?

For meg så betyr det at alt har en balanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
34 minutter siden, Irak said:

For meg så betyr det at alt har en balanse. 

Skjønner ikke helt relevansen.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke helt relevansen.

Her var det snakk om personlighet. Man kan feks være for snill, eller for slem i handlinger man gjør mot andre mennesker...Det er det jeg mener at alt har en balanse...

Gir det mening for deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 hour ago, Irak said:

Her var det snakk om personlighet. Man kan feks være for snill, eller for slem i handlinger man gjør mot andre mennesker...Det er det jeg mener at alt har en balanse...

Gir det mening for deg? 

Skjønner ikke hva det har med at Sam heughan er en Chad alle damer liker å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner ikke hva det har med at Sam heughan er en Chad alle damer liker å gjøre.

Er bare at jeg synes hans karakter i Outlander er bra 👏👏👏. Han er en tydelig leder av natur slik han fremstår i serien. Balanse. 

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hva man legger i avvist. Gjelder det f.eks. om alle henvendelser på byen eller alle sveipene på tinder ikke førte til noe, så er det ganske høy avvisningsprosent. Gjelder det alle man har pratet med i mer enn ti minutter, så tror jeg at jeg har blitt avvist 20-30% ganger.

De siste 8-9 årene har det vært jeg som har avvist, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
48 minutter siden, Katten.2.0 said:

Det kommer an på hva man legger i avvist. Gjelder det f.eks. om alle henvendelser på byen eller alle sveipene på tinder ikke førte til noe, så er det ganske høy avvisningsprosent. Gjelder det alle man har pratet med i mer enn ti minutter, så tror jeg at jeg har blitt avvist 20-30% ganger.

De siste 8-9 årene har det vært jeg som har avvist, dog.

Hvilken kjendis ligner du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilken kjendis ligner du på?

Ikke noe heftig. Hørt at jeg kommer til å se ut som Jim Hopper i Stranger Things når jeg blir eldre, og det stemmer nok ganske greit.

Handler mer om utstråling enn noe annet. Blir generelt sett flørtet med og tatt kontakt med av jenter når jeg (en sjelden gang) går ut på byen. Hovedsakelig fordi jeg ikke prøver å sjekke noen opp, men svarer på blikkontakt og smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, Katten.2.0 said:

Ikke noe heftig. Hørt at jeg kommer til å se ut som Jim Hopper i Stranger Things når jeg blir eldre, og det stemmer nok ganske greit.

Handler mer om utstråling enn noe annet. Blir generelt sett flørtet med og tatt kontakt med av jenter når jeg (en sjelden gang) går ut på byen. Hovedsakelig fordi jeg ikke prøver å sjekke noen opp, men svarer på blikkontakt og smil.

Da regner jeg med at skjegget hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Da regner jeg med at skjegget hjelper. 

Du bommer på poenget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...