Gå til innhold

Menn: Har du ofte blitt avvist?

AnonymBruker

Menn: Har du ofte blitt avvist?  

63 stemmer

1. 1. Menn: Har du ofte blitt avvist?

• Ja
      47
    • Nei
      16

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Faktisk bare på Tinder, ikke i virkeligheten. 

Anonymkode: 05bdc...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Faktisk bare på Tinder, ikke i virkeligheten. 

Er det pågrunn av personligheten din tror du?

Anonymkode: 0c4dc...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tippet at de fleste kanskje har blitt avvist minst like mange ganger som de har fått napp, men det er vel bare normalt? I alle fall hvis man satser "blindt", på byen eller datingapper? Den som intet våger, intet vinner :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, selvsagt. Minst 95% av gangene.

Anonymkode: 84c93...d1b

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle menn som prøver seg på mange vil også bli avvist mye, spiller ingen rolle hvor kjekk man er, det er en del av gamet. 

Anonymkode: 4f14b...d2c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det pågrunn av personligheten din tror du?

Trolig at når jeg prøver meg i virkeligheten så har jeg allerede en anelse om at hun er interessert, enten det er på byen, en tilfeldig samtale eller date. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blitt avvist 90% ++ av tilfeller. Høyt utdannet, greit trent, normalt sosialt liv. Blitt enklere nå som jeg er 30. Blir fortsatt avvist på byen, men damer jeg møter i andre settinger er mottagelige. Men merker det er færre jeg faller for. I starten/midten av tyveårene følte jeg det var flust av attraktive damer der ute, nå føler jeg at de som er tilgjengelige ikke er attraktive. Hardt liv, gitt.

Anonymkode: c205f...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan ikke huske jeg noen gang har blitt avvist. Det henger  sammen med at jeg aldri har giddet å drive med noe aktivt sjekkeforsøk.

I de forholdene jeg har hatt, er det damene som har tatt initiativ 😊

Anonymkode: 916db...014

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kan ikke huske jeg noen gang har blitt avvist. Det henger  sammen med at jeg aldri har giddet å drive med noe aktivt sjekkeforsøk.

I de forholdene jeg har hatt, er det damene som har tatt initiativ 😊

Anonymkode: 916db...014

Har du et veldig bra utseende,? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg svarte nei. Jeg har blitt avvist, men det er et fåtall ganger. Det henger sammen med at jeg aldri har prøvd meg, uten at det var sterke signaler tilstede. Det kan sikkert kalles at hun tok initiativet i mange av tilfellene, selv om kvinner opererer via hint. 

Anonymkode: f5a8b...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 hours ago, Jdz said:

Den som intet våger, intet vinner :) 

Kommer an på hvor bra man takler avvisning. Det kan potensielt bryte ned selvtilliten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, hver eneste gang. Har blitt avvist hver gang jeg har forsøkt. 

Anonymkode: 97e0e...74a

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hver gang bortsett fra én (som riktignok resulterte i et lengre forhold og barn). Man blir vant til det, men jeg har meldt meg helt ut. Det finnes jo grenser for hvor mye innsats man klarer å legge i noe som ikke funker år etter år.

Anonymkode: 91eca...6b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kommer an på hvor bra man takler avvisning. Det kan potensielt bryte ned selvtilliten.

Å bli avvist kan absolutt gi selvtilliten en knekk, men man må faktisk bare heve seg over det, selv om det kan være lettere sagt enn gjort.

Jeg står likevel ved påstanden min. Selv om grunnen til at du ikke våger er for å verne om selvfølelsen, er konsekvensen like fullt at man ikke vinner. I alle fall i de aller fleste tilfeller. Jeg var faktisk den som ble "sjekket opp" av min nåværende partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Interessant spørsmål som jeg egentlig ikke har reflektert over. 

Jeg togglet av "nei" på spørsmålet om jeg ofte ble avvist, men det er en sannhet med moderasjoner. For jeg har blitt avvist av flere, og særlig i tidlig fase på Tinder. Av mange årsaker, der distanse kanskje har vært den største. 

Men i grunn så er det jeg som har avvist etterhvert som vi har blitt kjent. Av mange årsaker det også, men mest pga at jeg ikke har følt at det var riktig. Ikke at det var noe galt med henne, men den klassiske "det er ikke deg, det er meg". Jeg følte det ikke og/eller var ikke klar for det. 

Så i lys av refleksjonene så tyder det jo på at ting overhodet ikke er "håpløst" for meg siden jeg tross alt får noen muligheter og det gjerne er jeg som avviser først, selv om jeg føler at jeg ikke har lyktes. 

Det er dog noen år siden jeg var tilgjenglig på markedet, og aner ikke hvordan ting er i dag. Jeg har blitt eldre, kvinner har blitt eldre og kulturen er endret. Kanskje jeg blir hutet vekk av samtlige hvis jeg i dag skulle fått matcher. Aner ikke :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Ane Rikke said:

Hva er vitsen med å lage en sånn poll?

Det er ingen tvang å svare/delta. Dessuten så var spørsmålet rettet mot menn.

Anonymkode: 97e0e...74a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...