AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #21 Skrevet 13. juli 2024 Om dere ikke skal ha felles er det ikke rimelig at han skal betale for noe. Og gave gir man jo utifra egen økonomi og hva man ønsker, det må du nok også stå for selv. Samtidig som han må stå for disse tingene selv. Anonymkode: 6a2a6...2d1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #22 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg betaler bidrag, betalte hele konfirmasjon. Mor var blakk stakkar. Mottar jo bare 50-60 000 i måneden i ulike trygd og stønader Hva alenemødre bruker penger på burde noen seriøst forske på Anonymkode: c8a92...00f Kan du være snill å sette meg i kontakt med din eks. Jeg vil gjerne vite hvordan jeg også kan få så mye i stønad 😊 da trenger jeg jo ikke jobbe en gang! Anonymkode: 6a2a6...2d1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #23 Skrevet 14. juli 2024 Konfirmasjon er unntatt bidraget, så man skal betale dette separat. Men da er jo utgangspunktet at det er én felles feiring, til et budsjett dere er enige om. Ikke at du feirer selv og sender ham en regning. Jeg og min eks endte opp med hver vår konfirmansjonsfeiring for vårt barn. Vårt barn ville egentlig ha en felles, men mor forsøkte å utestenge min nye kone og vårt felles barn (konfirmantens halvsøsken), så vi måtte dele det i to. Jeg tror hun endte opp med å gjøre det billigere fordi hun måtte betale selv, men det er sånn sett helt rimelig. Anonymkode: d1e31...fe3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #24 Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har hovedomsorgen for ungene, og de nærmer seg konfirmasjonsalder. Jeg får 9500 pr måned for dem. Har et veldig anstrengt forhold til barnefar. Vi prater ikke bortsett fra på sms en sjeldne gang. Han har ikke hatt samvær på 6 mnd. er det rimelig av meg å kreve at han deler på konfirmasjonsutgifter selv om det blir feiring kun med vår side av familien? Det innebærer at han må betale for egen feiring også hvis han vil stelle til noe med sin side av familie . Å samle alle er uaktuelt på grunn av konflikt mellom oss. Anonymkode: 7249e...622 Nei, det er ikke rimelig. Det er faktisk ganske frekt å forvente at han bidrar økonomisk til din fest uten at du da vil bidra økonomisk til hans fest. Betal for hver deres fest. Anonymkode: 741ab...ca2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #25 Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ts Her - jeg har tenkt å invitere han og familien, men vet jo de ikke kommer. Anonymkode: 7249e...622 Nei det hadde ikke du tenkt til, du sa i første innlegh det var uaktuelt . Anonymkode: d13f2...43e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå