AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #21 Skrevet 13. juli 2024 41 minutter siden, SPOCA said: Bruker sykkelshorts. Scarlett & Jo har f.eks slike sykkelshorts som ser ut som strømpebukser. Det har ingenting med diett å gjøre. Dette problemet hadde jeg som toppidrettsutøver i undervekt/normalvekt. Jeg har ikke problemet etter at jeg gikk ned i vekt til normal/undervekt. Anonymkode: c328b...267 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #22 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Passer dietten. Anonymkode: 1ea55...b5f Da jeg var 20 år kunne jeg fortsatt kjøpe klær i barneavdelingen. Men allikevel hadde jeg lår som gnisset. Noen har lår som går mere innover imellom bena. Anonymkode: 75fc7...d0d 8 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #23 Skrevet 13. juli 2024 Mine normalvektige barn og mann har alle lår som gnisser, det handler ikke bare om vekt men om også om hvordan kroppen er. Selv vet jeg at mine lår blir påvirket av vekt og hvordan jeg trener, men dette varierer mellom ulike kropper. Anonymkode: 8a594...308 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #24 Skrevet 13. juli 2024 Jeg bruker tynne ‘lange underbukser’ fra miss Mary, de ruller seg ikke opp og er behagelige å ha på. Har brukt dem i to år, fortsatt holder de koken. Anonymkode: fe375...78a
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #25 Skrevet 13. juli 2024 Sykkelshorts eller babypudder Anonymkode: e66e0...6d1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #26 Skrevet 13. juli 2024 Ullvott skrev (57 minutter siden): Avklipte nylonstrømpebukser må da rakne før man i det hele tatt rekker å komme seg ut døra på morgenen? Jeg bruker sykkelshorts fra Lindex eller Triumph, men skal se nærmere på de fra Snagtights som det ble tipset om lenger oppe i tråden. For den som synes sykkelshorts og kort kjole blir omtrent like kult som tunika og tights: Miss Mary of Sweden har truser med flere lengder, blant annet en bokser som stopper sånn ca 1/4 ned på låret, og dermed passer sammen med ganske korte kjoler. Nei, bruker trusedelen av en såkalt control top strømpebukse. Disse er mye tykkere, sterkere, går et stykke ned på låret, og revner ikke. Bruker den i tillegg som en vanlig truse også da den har bomull i kilen. Blir jo genialt med gjenbruk også! Anonymkode: 9ad71...e4a 1 1
Brunhilde Skrevet 13. juli 2024 #27 Skrevet 13. juli 2024 Prøv helt vanlig stickdeodorant, denne, for eksempel: 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #28 Skrevet 13. juli 2024 Brunhilde skrev (1 minutt siden): Prøv helt vanlig stickdeodorant, denne, for eksempel: Joda, men nå var det litt miljø og gjenbruk jeg tenkte på ved å kunne bruke strømpebuksa som vanlig truse i tillegg til å unngå gnissing☺️ Anonymkode: 9ad71...e4a
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #29 Skrevet 13. juli 2024 Passer på vekten og å vinkle bekkenet mitt riktig (for stramme hofter og å gå med tærne utover i stedet for å peke rett frem får oftest innsiden av lårene til å gnisse sammen.) Anonymkode: 336d0...693
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #30 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mine normalvektige barn og mann har alle lår som gnisser, det handler ikke bare om vekt men om også om hvordan kroppen er. Selv vet jeg at mine lår blir påvirket av vekt og hvordan jeg trener, men dette varierer mellom ulike kropper. Anonymkode: 8a594...308 Normalvekt kan jo være over 24 i BMI, i tillegg sier ikke vekt noe om muskelmasse vs fettmasse. Det er sjeldent en person med under 21 i BMI, lav fettprosent og fleksible hofter, har lår som gnisser. Stramme hofter og lite atletisk bevegelsesmønster er dog oftest en viktigere årsak, så sant vi ikke snakker fedme. AnonymBruker skrev (1 time siden): Da jeg var 20 år kunne jeg fortsatt kjøpe klær i barneavdelingen. Men allikevel hadde jeg lår som gnisset. Noen har lår som går mere innover imellom bena. Anonymkode: 75fc7...d0d Hva har klær på barneavdelingen med vekt eller gnissende lår å gjøre? Klær på barneavdelingen går helt opp til 170, man trenger ikke å være liten eller tynn for å bruke dem. Anonymkode: 336d0...693 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #31 Skrevet 13. juli 2024 Jeg har også opplevd at problemet forsvant da jeg gikk ned i vekt. Hvis vekten er høy, er det uansett verdt forsøket. Anonymkode: d32a8...2ec 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #32 Skrevet 13. juli 2024 Gni deodorant mellom lårene, funker en god stund Skal du gå veldig mye ville jeg brukt sykkelshorts under Anonymkode: 16508...d59 1
Dupers Skrevet 13. juli 2024 #33 Skrevet 13. juli 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Har bare opplevd at kanten ruller seg oppover da, men kan jo hende det sitter på dine lår Anonymkode: f3c16...b1d Bruk hold in eller annen strømpebukse med tykk shortskant. Men det beste er å kjøpe lårgnissshorts. De har i strømpebuksestil og sykkelshortsstil på de fleste familiemote-butikker (cubus,lindex,kappahl etc) 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #34 Skrevet 13. juli 2024 Helt avhengig av denne. Er normalvektig men sliter med gnissing i varmen. Denne overlever lenge, vask etter vask. Og den er god på. https://www.lindex.com/no/p/3001549-6793-beige-somlose-sykkelshorts-med-hoyt-liv Finnes også i sort Anonymkode: 906bb...1b8 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #35 Skrevet 13. juli 2024 Dupers skrev (2 minutter siden): Bruk hold in eller annen strømpebukse med tykk shortskant. Men det beste er å kjøpe lårgnissshorts. De har i strømpebuksestil og sykkelshortsstil på de fleste familiemote-butikker (cubus,lindex,kappahl etc) Ja, bruker shortsen fra en raknet hold in jeg også, og bruker den som en ordinær truse. Fint å kunne bruke den slik i stedet for å kaste! Anonymkode: 9ad71...e4a 3
Brunhilde Skrevet 13. juli 2024 #36 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva bruker/gjør dere for å unngå dette? Anonymkode: 9ad71...e4a AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Joda, men nå var det litt miljø og gjenbruk jeg tenkte på ved å kunne bruke strømpebuksa som vanlig truse i tillegg til å unngå gnissing☺️ Anonymkode: 9ad71...e4a Så startinnlegget ditt burde vært "Hvilke miljø- og gjenbruksvennlige valg gjør/bruker dere for å unngå dette?" Det er flere som tenker som meg, selv om jeg bare sa den ene tingen... Sitat Gni deodorant mellom lårene, funker en god stund Skal du gå veldig mye ville jeg brukt sykkelshorts under Anonymkode: 16508...d59 Og, kanskje det viktigste? Sitat Jeg har også opplevd at problemet forsvant da jeg gikk ned i vekt. Hvis vekten er høy, er det uansett verdt forsøket. Anonymkode: d32a8...2ec 1
Gjest HSV50 Skrevet 13. juli 2024 #37 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Passer dietten. Anonymkode: 1ea55...b5f Du har ikke sett mange kvinnekropper (eller mannekropper, de kan slite med samme problemet) om du tror slank = mellomrom mellom lårene. 🙄
Gjest HSV50 Skrevet 13. juli 2024 #38 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har også opplevd at problemet forsvant da jeg gikk ned i vekt. Hvis vekten er høy, er det uansett verdt forsøket. Anonymkode: d32a8...2ec Mine lår møtes på toppen og gnisser selv når jeg er på grensen til mager. Jeg er velsignet med smale hofter.
Dupers Skrevet 13. juli 2024 #39 Skrevet 13. juli 2024 Lush hadde no pudder aktig greie mange sverga til. Vet ikke om de la ned overalt eller bare i Trondheim. Uansett så finnes det sikkert flere som tilbur omtrent samme greie
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #40 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Passer dietten. Anonymkode: 1ea55...b5f Det har ikke noe med diett å gjøre. Min ene venninne er eplefasong, kombinert med ekstremt tynne bein, går derfor alltid i kjole da bukser et lite flatterende. Likevel gnisser det når hun går i kjole. For å svare på spørsmålet; det er de første gangene i varmen det er verst, da er jeg ekstra forsiktig, eller bruker lårbånd. Men så herdes det ganske raskt. Anonymkode: 4ce9f...627 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå