Gå til innhold

Gnissing mellom lårene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva bruker/gjør dere for å unngå dette?

Anonymkode: 9ad71...e4a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Silkespray fra skobutikken 🙂

Anonymkode: 52610...c56

AnonymBruker
Skrevet

Under kjoler bruker jeg sykkelshorts.

Anonymkode: f3c16...b1d

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Bruker lange boxer til dame.

Anonymkode: 59535...f1a

AnonymBruker
Skrevet

Var ei som sa at hun klippet av beina på ei strømpebukse slik at det ble en slags shorts, noen som har erfaring med det?

Skrevet

Sykkelshorts under kjoler og skjørt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klipper av en tynn nylonstrømpebukse så det blir sykkelshorts-str, fantastisk å gå med under kjoler og skjørt😊

Anonymkode: c26ee...b36

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Sykkelshorts eller lårbånd

Anonymkode: 47091...1b4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var ei som sa at hun klippet av beina på ei strømpebukse slik at det ble en slags shorts, noen som har erfaring med det?

Har bare opplevd at kanten ruller seg oppover da, men kan jo hende det sitter på dine lår :)

Anonymkode: f3c16...b1d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sverger til compeed gnagsårstift. Slipper endelig å dra opp sykkelshortsen i livet, og ned i beina. 

Anonymkode: 6660d...e29

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Passer dietten.

Anonymkode: 1ea55...b5f

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Ha lange kjoler da, korte kjoler med sykkelshorts ser ut som tunikaer. Sånt som gamle kjerringer gikk/går med. 

Anonymkode: e5ec4...308

Skrevet

Bruker sykkelshorts.

Scarlett & Jo har f.eks slike sykkelshorts som ser ut som strømpebukser.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Passer dietten.

Anonymkode: 1ea55...b5f

Det har ingenting med diett å gjøre. Dette problemet hadde jeg som toppidrettsutøver i undervekt/normalvekt.

• Liker 11
  • Nyttig 12
Skrevet

Talkum. 

Gjest Queen19
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ha lange kjoler da, korte kjoler med sykkelshorts ser ut som tunikaer. Sånt som gamle kjerringer gikk/går med. 

Anonymkode: e5ec4...308

Går da fint an å finne korte sykkelshorts som passer under kortere kjoler og ikke er synlig. For min del er problemet at de ruller, selvom jeg kjøper riktig størrelse. 

Skrevet

Jeg kjøpte tynne anti-gnisse shorts (chub rub shorts) hos Snagtights.eu - beste kjøpet jeg gjorde denne sommeren 😊 De er tynne som strømpebukser og ruller ikke opp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sykkelshorts

Anonymkode: c8ae1...654

Skrevet

Avklipte nylonstrømpebukser må da rakne før man i det hele tatt rekker å komme seg ut døra på morgenen? :klo: 

Jeg bruker sykkelshorts fra Lindex eller Triumph, men skal se nærmere på de fra Snagtights som det ble tipset om lenger oppe i tråden.

For den som synes sykkelshorts og kort kjole blir omtrent like kult som tunika og tights: Miss Mary of Sweden har truser med flere lengder, blant annet en bokser som stopper sånn ca 1/4 ned på låret, og dermed passer sammen med ganske korte kjoler. 

AnonymBruker
Skrevet

Synest at det blir for varmt med sykkelshorts under kjole, og tynn strømpebukse bare ruller oppover😬 Skal prøve sånn gnagsårstift👍🏼 Jeg har kun dette problemer når jeg har 5-6 kg for mye, da flytter lårene sammen på heltid🙈

Anonymkode: edfe5...c7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...