SPOCA Skrevet 13. juli 2024 #41 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ikke problemet etter at jeg gikk ned i vekt til normal/undervekt. Anonymkode: c328b...267 Så flott for deg. Det hjelper derimot ikke nødvendigvis de andre i tråden. 5 3
Gjest Smeltemann Skrevet 13. juli 2024 #42 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva bruker/gjør dere for å unngå dette? Anonymkode: 9ad71...e4a Gikk ned noen kilo.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #43 Skrevet 13. juli 2024 Jeg har kjøpt "sykkelshorts" som er beregnet til dette formålet. Fås i forskjellige hudfarger og sort. Helt genialt. De er ikke varme og sitter godt. Anonymkode: 3da29...583
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #44 Skrevet 13. juli 2024 Lårbånd, damer! Dessverre umulig å få tak i på butikk, men finnes på nett. Det er et bredt bånd av nylon, «steømpebukseaktig», som tres øverst på låret, som et strømpebånd. Silikonkant oppe og nede gjør at det sitter på plass. Usynlig og nesten umerkelig, og ikke varmt! Før gikk jeg også med sånne korte bomullstigjts, men noe så unødvendig påkledd og klumpete og varmt. Er en skam at lårbånd er så lite kjent! Her er en nettside - anbefaler ikke blonder, men plain nylon er best: https://www.strompe.no/collections/bandelettes Anonymkode: 1a958...b0e 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #45 Skrevet 13. juli 2024 45 minutter siden, AnonymBruker said: Lårbånd, damer! Dessverre umulig å få tak i på butikk, men finnes på nett. Det er et bredt bånd av nylon, «steømpebukseaktig», som tres øverst på låret, som et strømpebånd. Silikonkant oppe og nede gjør at det sitter på plass. Usynlig og nesten umerkelig, og ikke varmt! Før gikk jeg også med sånne korte bomullstigjts, men noe så unødvendig påkledd og klumpete og varmt. Er en skam at lårbånd er så lite kjent! Her er en nettside - anbefaler ikke blonder, men plain nylon er best: https://www.strompe.no/collections/bandelettes Anonymkode: 1a958...b0e Lårbånd er noe av det jævligste jeg har prøvd, så dette er nok smak og behag. Den største feilen var nok at når låra begynte å svette så ble det gnisniger med silikonbåndet og når det hadde gitt meg gnagsår så begynte det å rulle ned og da var helvete løst 🤣🤣 Og for alle de som sier at det beste er å miste vekt. Det funker greit om man mister vekt på en øke muskelmasse måte, men om man bare reduserer fettmassen funker det ikke så bra. Og om man øker muskelmassen og først får gniss, da blir det blødende gnagsår av greia😅 Anonymkode: aeaac...c81 4 1
Hmmmmmm Skrevet 13. juli 2024 #46 Skrevet 13. juli 2024 Kjøpte undertøy shorts fra Temu. Helt nydelig. Fås kjøpt på KappAhl og hm mener jeg. De har blondekant nederst
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #47 Skrevet 13. juli 2024 Bruker stickdeodorant, enkelt, ingen gnissing og ingeting ekstra som kan ses gjennom en tynn sommerkjole. Koster 30 kr på butikken og varer i flere sesonger. Desidert det enkleste, billigste og minst grisete måten å løse problemet på. Anonymkode: 51d83...24a 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #48 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lårbånd er noe av det jævligste jeg har prøvd, så dette er nok smak og behag. Den største feilen var nok at når låra begynte å svette så ble det gnisniger med silikonbåndet og når det hadde gitt meg gnagsår så begynte det å rulle ned og da var helvete løst 🤣🤣 Og for alle de som sier at det beste er å miste vekt. Det funker greit om man mister vekt på en øke muskelmasse måte, men om man bare reduserer fettmassen funker det ikke så bra. Og om man øker muskelmassen og først får gniss, da blir det blødende gnagsår av greia😅 Anonymkode: aeaac...c81 Jøss, så rart? Jeg har brukt mine i en del år nå, aldri opplevd dette. Eneste jeg ikke likte var de med blonde, som var litt plagsomt. Anonymkode: 1a958...b0e
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #49 Skrevet 14. juli 2024 Hmmmmmm skrev (10 timer siden): Kjøpte undertøy shorts fra Temu. Helt nydelig. Fås kjøpt på KappAhl og hm mener jeg. De har blondekant nederst Helt sikkert fin den, men for de som vil spare de 2-300kr de koster + å ha litt gjenbruk, så går det fint å klippe av beina på en hold in strømpebukse å bruke som shorts også. Anonymkode: 9ad71...e4a 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #50 Skrevet 14. juli 2024 Body glide! https://loplabbet.no/bodyglide-the-original-42-g-blue-unisex-noab1?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwy8i0BhAkEiwAdFaeGKS9JhZRXEZubioCvAsMbZ8Z8I7tUB3_rA9UzmV75eWjcLqbr3bQ1RoCUqEQAvD_BwE Anonymkode: 02040...53f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #51 Skrevet 14. juli 2024 For mange hjelper det å gå ned i vekt. For de med eplefasong hjelper alt dette andre dere foreslår her. Anonymkode: 4d041...869
Hmmmmmm Skrevet 14. juli 2024 #52 Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt sikkert fin den, men for de som vil spare de 2-300kr de koster + å ha litt gjenbruk, så går det fint å klippe av beina på en hold in strømpebukse å bruke som shorts også. Anonymkode: 9ad71...e4a Kostet 60 kr på Temu og de kan brukes flere ganger. Koster ikke så mye her i Norge heller. Tror jeg så en som kostet 99 kr.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #53 Skrevet 14. juli 2024 21 hours ago, jaromei said: Jeg kjøpte tynne anti-gnisse shorts (chub rub shorts) hos Snagtights.eu - beste kjøpet jeg gjorde denne sommeren 😊 De er tynne som strømpebukser og ruller ikke opp. Enig. Elsker chub rub fra snags Anonymkode: d3f03...2ab
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #54 Skrevet 14. juli 2024 Hmmmmmm skrev (2 minutter siden): Kostet 60 kr på Temu og de kan brukes flere ganger. Koster ikke så mye her i Norge heller. Tror jeg så en som kostet 99 kr. Er glad for alt jeg slipper å kjøpe, enda gladere for noe som kan være gjenbruk. Miljøet er vinneren, ikke hva det koster. Anonymkode: 9ad71...e4a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #55 Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Passer dietten. Anonymkode: 1ea55...b5f Det har funket fjell for meg.. men nå i overgangsalderen er jeg oppe i BMI på 22, så da hender det jeg kjenner at lårene gnisser. Anonymkode: bf670...c82
SnøUglen Skrevet 14. juli 2024 #56 Skrevet 14. juli 2024 https://www.sparkjop.no/laarbaand-i-blonde_818191 Disse fra Sparkjøp 👆 Jeg har brukt de i et par år nå og de er geniale, selv om det er varmt og svetten renner sitter de godt. Jeg brukte sykkelshorts/korte tightser før og aldri mer etter å ha funnet disse lårbåndene. 1
Kniv & gaffel Skrevet 14. juli 2024 #57 Skrevet 14. juli 2024 Jeg har prøvd ulike typer bukser, og diverse kremer, pudder eller deodoranter, men foreløpig ikke lårbånd. Når jeg bare er hjemme, går det greit å bruke deodorantstift eller talkum, men skal jeg gå en del er det best med en variant av bukse under skjørtet. Til nå er jeg mest fornøyd med shaping-buksene fra Zizzi eller Kappahl. I tillegg til at de har passe lengde på beina, liker jeg at de går høyt opp og dermed ikke lager bulk rundt midjen. Ulempen er at de lett blir klamme på varme dager. Et alternativ som også har fungert bra, har vært ullunderbukser med korte bein. Det kan høres rart ut å bruke ull om sommeren, men min erfaring er at det kjennes luftig og mykt. Fordelen er også at det holder på fuktigheten uten å føles vått hvis jeg blir svett, og dessuten vil ullundertøy i mindre grad lukte svette.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #58 Skrevet 16. juli 2024 For meg fungerte det i alle fall ikke å gå ned i vekt, så jeg sverger fremdeles til tynne sykkelbukser fra HM i shapingserien. Fordelen er at kjoler og skjørt faller penere også. Anonymkode: 2649e...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #59 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 13.7.2024 den 12.59): Jeg bruker tynne ‘lange underbukser’ fra miss Mary, de ruller seg ikke opp og er behagelige å ha på. Har brukt dem i to år, fortsatt holder de koken. Anonymkode: fe375...78a Disse er svaret. Jeg har prøvd ørten typer, inkludert dem fra Snag som noen skryter av over her, men de fra Miss Mary er uovertrufne. Føles nesten litt kjølende, merker ikke at jeg har dem på i det hele tatt, og de ruller ikke. Anonymkode: 2a500...76c
ElisabethS65 Skrevet 16. juli 2024 #60 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 13.7.2024 den 12.51): Bruker lange boxer til dame. Anonymkode: 59535...f1a Hvor fant du lange boxer til dame? Jeg ser så mange forskjellige typer for menn, men for damer så er det kun korte, eller de som er litt lengre ruller opp med en gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå