Gå til innhold

AnneMa Yuvali

Fremhevede innlegg

Skrevet
Zenhouse skrev (På 19.8.2026 den 17.45):

https://www.nettavisen.no/kjendis/annema-yuvali-har-fatt-fengselsstraff-i-tyrkia/s/5-95-3204961

Den hobbyen kostet henne dyrt gitt. Men så lenge hun holder seg vekke fra Tyrkia så holder hun vel seg unna fengsel antar jeg. 

Hvis hun fortsatt bor i Spania, så kan Tyrkia få henne utlevert. Det er utleveringsavtale mellom Spania og Tyrkia, men ikke mellom Tyrkia og Norge.

• Liker 2
  • Nyttig 4
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker om radarpar...

Screenshot_20260919_213118_Facebook.thumb.jpg.1b3ed06667b0a9ae0b91322c3c7f05ff.jpg

• Liker 3
Skrevet
MarianneE skrev (1 minutt siden):

Snakker om radarpar...

Screenshot_20260919_213118_Facebook.thumb.jpg.1b3ed06667b0a9ae0b91322c3c7f05ff.jpg

Hahahahahahahahahaha

Skrevet
Jette10 skrev (På 28.4.2026 den 19.43):

Jeg skjønner at folk har ulik smak, men nå har Annema vært innom såpass mange ulike hobbyer og jeg har fortsatt ikke sett noe som er i nærheten av fint. Alt hun produserer er slurvete laget med kjempe billige produkter. Hun reklamerer heller ikke produktene på en måte som selger.. 

Ser ut noe som ungene kom hjem med fra barnehagen.

• Liker 5
Skrevet
Margit777 skrev (22 minutter siden):

Ser ut noe som ungene kom hjem med fra barnehagen.

Så hun trengte ny leilighet, var en sikker betaling fra blant annet smykker hun lager og selger. Haha

• Liker 2
Skrevet
Anneisabell skrev (30 minutter siden):

Så hun trengte ny leilighet, var en sikker betaling fra blant annet smykker hun lager og selger. Haha

Så den annonsen. Så at hun beskrev hva hun driver med. Greit nok, hun lager jo smykker ( selv om jeg forstår at salget ikke er så stort)  og negler, og kan jo kalle seg en tv-personlighet. Men stand-up komiker? Den var ny for meg. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Zenhouse skrev (2 timer siden):

Så den annonsen. Så at hun beskrev hva hun driver med. Greit nok, hun lager jo smykker ( selv om jeg forstår at salget ikke er så stort)  og negler, og kan jo kalle seg en tv-personlighet. Men stand-up komiker? Den var ny for meg. 

Hun minner meg om en gammel mannegris som liker yngre jenter, beklager.

Kvinnegris.

Hva var historien med han Ørjan igjen?

Endret av Margit777
  • Liker 11
Skrevet

Ørjan er definitivt en mannsgris. Har ikke tålt me too-bølgen akkurat. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Fikk opp dette i feeden på fb her om dagen…

IMG_2624.thumb.jpeg.9c7fd9cee8499636d9334a29ea57eda3.jpeg

• Liker 1
Skrevet

Hva er det hun har gjort med fjeset? Hun ser så ung og fresh ut i disse dager. Har hun fått sponset behandlinger eller lignende?

• Liker 2
Skrevet
Wanda_2025 skrev (17 minutter siden):

Hva er det hun har gjort med fjeset? Hun ser så ung og fresh ut i disse dager. Har hun fått sponset behandlinger eller lignende?

Så på Insta’en hennes akkurat nå, for å se hva du mente. På bildet 28. juli er hun veldig sin egen alder, og de to første ukene i august er hun mye glattere og pumpa opp i ansiktet. 

Skrevet
baldrian skrev (1 time siden):

Rart hun har lagt ut ny annonse hun har jo delt at hun har drevet med flytting og det var til den du viste til. Kanskje det ikke ble som hun hadde tenkt, samme kan det være. Inntekter renner inn så hun er hvertfall en sikker betaler til den som kan hjelpe henne 

Skrevet (endret)
baldrian skrev (På 22.9.2026 den 23.02):

Der står det at hu flyttet for 22 dager siden.. Det FB-innlegget var ikke så gammelt da jeg så det.. Jeg screenshotet det 19.sept kl 19..da var det 17 timer siden det var lagt ut.

Endret av MzMe
Skrevet

Beklager men jeg orker ikke den dama! Også Ørjan da, nei nå må jeg logge meg av internett….

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...