Gamle Smukka Skrevet 28. april #1161 Skrevet 28. april Fotballfluen skrev (Akkurat nå): Omsetning og inntekt er ikke det samme. Resultatet til et ENK regnes som inntekt, ikke omsetningen. Bare så vi snakker med samme forståelse og utgangspunkt. Ok, 200000 inn. Så har man fradrag på forskjellige ting på 80000. Dette være seg pc, mobil, elsykkel, 10-20-30 prosentandel av evn husleie og strøm til kontor (om man leier) osv. Man sitter da igjen med 120000 til seg selv og retten til å bruke utstyret en har kjøpt på seg selv også. F.eks.
Donatello Skrevet 29. april #1162 Skrevet 29. april Jette10 skrev (14 timer siden): Jeg skjønner at folk har ulik smak, men nå har Annema vært innom såpass mange ulike hobbyer og jeg har fortsatt ikke sett noe som er i nærheten av fint. Alt hun produserer er slurvete laget med kjempe billige produkter. Hun reklamerer heller ikke produktene på en måte som selger.. Det virker da som hun selger? Opplyser ihvertfall at den og den osv. er solgt.... Jeg synes smykkene ser profesjonelle ut, jeg undrer bare hvordan hun klarer å lage så mange så raskt....
Jette10 Skrevet 29. april #1163 Skrevet 29. april (endret) Donatello skrev (6 timer siden): Det virker da som hun selger? Opplyser ihvertfall at den og den osv. er solgt.... Jeg synes smykkene ser profesjonelle ut, jeg undrer bare hvordan hun klarer å lage så mange så raskt.... Hvis hun selger så godt, hvorfor bytter hun «karriere» flere ganger i året? Det tar noen minutter å produsere de «profesjonelle» smykkene. Man kjøper alle komponentene (plast perler og andre deler til noen kr) på ali express, temu og binder sammen «designene» med en tang og pakker det inn i temu emballasje. Deretter får hun AI til å lage film med liksom modeller. Dette tar virkelig ikke lang tid. Endret 29. april av Jette10 3 2
Donatello Skrevet 29. april #1164 Skrevet 29. april Jette10 skrev (2 timer siden): Hvis hun selger så godt, hvorfor bytter hun «karriere» flere ganger i året? Det tar noen minutter å produsere de «profesjonelle» smykkene. Man kjøper alle komponentene (plast perler og andre deler til noen kr) på ali express, temu og binder sammen «designene» med en tang og pakker det inn i temu emballasje. Deretter får hun AI til å lage film med liksom modeller. Dette tar virkelig ikke lang tid. Ok. En kan ikke se at det er plast osv., vet bare at hun har nevnt at det er ekte stener, f.eks. jade, samt sølv, men jeg vet jo ikke...., kan jo selvsagt hende hun bløffer😲 1
Huldra-78 Skrevet 29. april #1165 Skrevet 29. april Donatello skrev (7 timer siden): Det virker da som hun selger? Opplyser ihvertfall at den og den osv. er solgt.... Jeg synes smykkene ser profesjonelle ut, jeg undrer bare hvordan hun klarer å lage så mange så raskt.... Har du sett noe regnskap fra driften? Det er lett å si mye rart på nett, om man ikke kan ettergå det hun deler med oss. 2
Donatello Skrevet 29. april #1166 Skrevet 29. april Huldra-78 skrev (1 minutt siden): Har du sett noe regnskap fra driften? Det er lett å si mye rart på nett, om man ikke kan ettergå det hun deler med oss. Det har jeg nok ikke, jeg bare ser det hun legger ut av smykkene, av og til mange ila en dag, og det er det jeg stusser over...
Hulderen Skrevet 29. april #1167 Skrevet 29. april Hvordan er det med henne nå? Bor hun fortsatt i Sverige og har hun noen ny kjæreste? Er skilsmissen med Dundar i orden?
Donatello Skrevet 29. april #1168 Skrevet 29. april Hulderen skrev (9 minutter siden): Hvordan er det med henne nå? Bor hun fortsatt i Sverige og har hun noen ny kjæreste? Er skilsmissen med Dundar i orden? Sist jeg leste/hørte noe om henne, så bodde hun i Spania..., om hun har kjæreste vet jeg ikke, men hun har tydeligvis mange venner, begge kjønn😉 1
Jette10 Skrevet 29. april #1169 Skrevet 29. april (endret) Huldra-78 skrev (34 minutter siden): Har du sett noe regnskap fra driften? Det er lett å si mye rart på nett, om man ikke kan ettergå det hun deler med oss. Neglsalongen hennes ble hvertfall tvangsoppløst fordi hun ikke leverte regnskap. Etter det ble hun tatt for smugling på flyplassen i tyrkia. Husker også de legendariske press on neglene hun solgte som viste seg å være fra temu, Annema økte bare prisen med 900%. Endret 29. april av Jette10 4 2
Anneisabell Skrevet 29. april Forfatter #1170 Skrevet 29. april Donatello skrev (36 minutter siden): Sist jeg leste/hørte noe om henne, så bodde hun i Spania..., om hun har kjæreste vet jeg ikke, men hun har tydeligvis mange venner, begge kjønn😉 La akkurat ut i skuring til ei som ikke hadde så mye positivt å si og da fikk hu sagt hun lever livets glade dager i Spania og for øyeblikket hadde hu er herlig herremann på 35 år🤪
Kaffekanne Skrevet 30. april #1171 Skrevet 30. april Måtte inn på siden hennes for å se hva det er for noen smykker, de var direkte grusomme. Nekter å tro det er ekte krystaller. Nå så jeg bare de første, men det holdt 😣😂 1
Misse 5 Skrevet 4. mai #1172 Skrevet 4. mai Hun fremstår som lite hyggelig. Og om en kommer med noe som helst kritikk av henne så henger hun folk ut med fullt namn og kaller de det ene og det andre. Det er veldig synd at hun får skjerm tid på ulike realityserier men det er såpass mange ulike konsepter nå og produksjonsselskapene er nok desperate etter å få fullt opp plassene. Helt enig det hun lager og selger fremstår som lite fint og av dårlig kvalitet. 8
luxifine Skrevet 12. mai #1173 Skrevet 12. mai https://www.seher.no/kjendis/visst-fn-har-jeg-kjaereste/84613675 "Visst faen har jeg kjæreste. Han heter Khalid. Han er ung, og blir snart 35, forteller hun til TV 2." for en dame.. 5
Anneisabell Skrevet 12. mai Forfatter #1174 Skrevet 12. mai luxifine skrev (1 time siden): https://www.seher.no/kjendis/visst-fn-har-jeg-kjaereste/84613675 "Visst faen har jeg kjæreste. Han heter Khalid. Han er ung, og blir snart 35, forteller hun til TV 2." for en dame.. Hu er så usmakelig kan bare ikke fatte hvem som holder ut i hennes nærhver 11
zhazha65 Skrevet 13. mai #1175 Skrevet 13. mai Hulderen skrev (På 29.4.2026 den 18.22): Hvordan er det med henne nå? Bor hun fortsatt i Sverige og har hun noen ny kjæreste? Er skilsmissen med Dundar i orden? Hun bor i Spania og har ny kjæreste
Hulderen Skrevet torsdag kl. 04:32 #1176 Skrevet torsdag kl. 04:32 luxifine skrev (På 12.5.2026 den 19.16): https://www.seher.no/kjendis/visst-fn-har-jeg-kjaereste/84613675 "Visst faen har jeg kjæreste. Han heter Khalid. Han er ung, og blir snart 35, forteller hun til TV 2." for en dame.. Khalid. Da er han mest sannsynlig muslim. Det er vel en ny, desperat ung mann som trenger hjelp til å få visum til Europa. 4 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå