AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #41 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde hun sagt hun var trøtt eller ikke hadde lyst så hadde det være helt greit, men det var ikke det hun sa. Hun var redd for å sovne fra Kompani Lauritzen 6 timer senere hvis vi hadde sex midt på dagen. Det var grunnen jeg fikk. Hvor er de sosiale antennene deres, damer? - Jeg overreagerte. - Jeg har ikke misforstått tråden. TS sier ingen ting om at avvisningen ikke kan være i et forhold. - Et klart nei til hva? Anonymkode: 08cc2...db5 Men ikke vri denne tråden til å handle om deg og ditt forhold. Du vil jo ha masse svar og shit. Start en annen tråd med den problemstillingen da. Anonymkode: 3199b...8db 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #42 Skrevet 11. juli 2024 Mye forskjellig oppigjennom årene, dette er diverse over en tiårs periode: Fordi jeg bodde på feil side av byen, ble sjekka opp på et populært sted i Bygdøy Allé, men bodde på Lambertseter. Helt feil 😂 Fordi jeg hadde feil utdanning/yrke (Altså ikke nok penger, han skulle bare visst hva jeg arvet kort tid etterpå) Fordi jeg trente for lite. Senere fordi jeg trente for mye. Mer muskuløs enn han. Fordi jeg ikke kan gå på ski (ref de andre her som har opplevd det samme). Men sånn etterpå så skjønner jeg at jeg aldri kunne bodd med en skientusiast. Jeg hater ski, og jeg hater vinter. Fordi han var samboer og jeg ikke ville finne meg i å være elskerinne…. Var kanskje like mye jeg som avviste der når denne opplysningen kom etter et par ukers dating. Men endte opp godt gift til slutt med en bra kar som er like dårlig på ski som meg, og som ikke bryr seg om at jeg er bedre trent enn han, eller at jeg vi bor på Lambertseter fremfor Frogner 🤩 Anonymkode: 85ceb...bb2 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #43 Skrevet 11. juli 2024 Kun manglende kjemi. Alltid litt diffust, men forståelig. Anonymkode: c805f...ef7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #44 Skrevet 11. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hadde hun sagt hun var trøtt eller ikke hadde lyst så hadde det være helt greit, men det var ikke det hun sa. Hun var redd for å sovne fra Kompani Lauritzen 6 timer senere hvis vi hadde sex midt på dagen. Det var grunnen jeg fikk. Hvor er de sosiale antennene deres, damer? - Jeg overreagerte. - Jeg har ikke misforstått tråden. TS sier ingen ting om at avvisningen ikke kan være i et forhold. - Et klart nei til hva? Anonymkode: 08cc2...db5 Dette er singelliv og dating delen av forumet.. - TS. Anonymkode: 12148...094
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #46 Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hun var redd for å sovne fra Kompani Lauritzen 6 timer senere hvis vi hadde sex midt på dagen. Det var grunnen jeg fikk. For å være ærlig sovner jeg etter sex selv. Hadde sovnet innen en halvtime etterpå Anonymkode: 29339...1af
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #47 Skrevet 12. juli 2024 Det med ski kan jeg faktisk forstå. Noen mennesker er lidenskapelig glade i å gå/stå på ski, og da er dette noe man vil dele med livspartneren sin. Selv elsker jeg slle former for ski og er god til det. I ungdommen var jeg kjæreste med en gutt fra et annet land. Han skulle bli med på slalom. O M G så grusomt det var. Han falt og falt og falt og lå og kavet og svettet og klarte ikke å komme seg opp igjen. Jeg smilte og lo med ham og hjalp til og var tålmodig, men inni meg holdt jeg på å krepere. For en som elsker å kaste seg utfor de bratteste bakker og kjenne vinden og snøføyken i ansiktet er det en pine å dra på ski med noen som ikke kan det. Men jeg kunne nok dint hatt en kjæreste som ikke var glad i ski (var ikke derfor det ble slutt med denne fyre), for da hadde jeg bare gjort det mye mindre selv, det kunne jeg ha ofret for den rette. Men jeg kan forstå at noen ikke vil det. Nå er jeg samboer med en som er enda mer glad i ski enn meg, så nå er det greit. Anonymkode: 6d969...abf 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #48 Skrevet 12. juli 2024 Just now, AnonymBruker said: Det med ski kan jeg faktisk forstå. Noen mennesker er lidenskapelig glade i å gå/stå på ski, og da er dette noe man vil dele med livspartneren sin. Selv elsker jeg slle former for ski og er god til det. I ungdommen var jeg kjæreste med en gutt fra et annet land. Han skulle bli med på slalom. O M G så grusomt det var. Han falt og falt og falt og lå og kavet og svettet og klarte ikke å komme seg opp igjen. Jeg smilte og lo med ham og hjalp til og var tålmodig, men inni meg holdt jeg på å krepere. For en som elsker å kaste seg utfor de bratteste bakker og kjenne vinden og snøføyken i ansiktet er det en pine å dra på ski med noen som ikke kan det. Men jeg kunne nok dint hatt en kjæreste som ikke var glad i ski (var ikke derfor det ble slutt med denne fyre), for da hadde jeg bare gjort det mye mindre selv, det kunne jeg ha ofret for den rette. Men jeg kan forstå at noen ikke vil det. Nå er jeg samboer med en som er enda mer glad i ski enn meg, så nå er det greit. Anonymkode: 6d969...abf Dint=fint Anonymkode: 6d969...abf
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #49 Skrevet 12. juli 2024 Fordi jeg var for ung. Fordi han fant en annen. Har blitt avvist mange ganger uten å fått beskjed om hvorfor. Det er nok det vanskeligste. Man trenger ikke være 100% ærlig men man kan finne en god nok unnskyldning i hvert fall. Er lykkelig gift så det endte bra til slutt likevel, men er et par dates man fortsatt lurer på 20 år senere. Anonymkode: e8a6c...2ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå