Gå til innhold

Hva har du blitt avvist for?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den rareste var det nok jeg som kom med selv. Jeg sa vi ikke passet sammen fordi hun ikke var intellektuell nok. Bare piss, sannheten var at hun hadde trengt seg på meg, og jeg hadde sex med henne mest for å være snill. I ettertid har jeg tenkt at det var et seksuelt overgrep (hun gjentok det også flere ganger), helt til jeg kom med nevnte idiotbegrunnelse for å gjøre det slutt.

Det hører med til historien at hun kom til meg noen uker senere og mente jeg hadde smittet henne med klamydia. Jeg testet meg, og testen var negativ. Hun ble litt lang i maska da jeg fortalte det.

Anonymkode: b73a9...944

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At jeg hadde studert i Cairo 2 år, for 20 år siden. Måtte være en prostituert. En Phd hadde ikke noe å si. 

Anonymkode: 3518d...fc7

Skrevet

Fordi jeg ikke liker å motta oralsex. Det var helt greit siden jeg helst vil slippe det, er dørgende kjedelig. Og fordi jeg er sosialist, også helt ok. Og pga vekt, helt ok. Og fordi jeg ikke vil bo sammen med noen igjen 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble avvist med at han bare kunne gi meg sex og vennskap. 

Ikke før ett år senere skjønte jeg hvorfor. Dobbet liv. Familie hjemme. 

Anonymkode: 53d16...d2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

- Har blitt avvist fordi han mente jeg var for høy (er 180 cm, han var vel 178). Høyden var ikke er problem for meg… 

- fordi han ville ligge rundt med andre. 

Anonymkode: f7d2e...18c

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett de vanlige greiene menn blir avvist for:

• For lav status
  • For lav inntekt
  • For, vel, lav

Anonymkode: ac965...8b5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

At jeg hadde studert i Cairo 2 år, for 20 år siden. Måtte være en prostituert. En Phd hadde ikke noe å si. 

Anonymkode: 3518d...fc7

Var ikke et tap for deg, veldig merkelig ting å tro. 

Anonymkode: 29339...1af

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det mulig, av alle grunner liksom 🙈 Synd du ikke kom han i forkjøpet; om han ikke kan lage en perfekt fransk manikyr på første date er det over og ut. Som et banalt eksempel. Men så bra det ikke ble han der. 

Anonymkode: 0eadf...d98

Tror man må være oppmerksom på at de grunnene som blir oppgitt ikke alltid er den reelle årsaken. Mange velger å unnlate å si det som er den virkelige grunnen (som kanskje går på mer ømme punkter som utseende, manglende kjemi m.m.), og bruker ting som feks det med skigåingen, eller andre interesser som ikke er sammenfallende, som et påskudd til å avslutte.

Det er enklere å gi en forklaring som går på ulike interesser enn å si direkte at man ikke likte utseendet, eller noe annet som er mer sårt og personlig.

Anonymkode: 03aaf...902

• Nyttig 2
Skrevet

Ble dumpa fordi:

Hadde ikke god nok økonomi og lønn til å bli med på 2 sydenturer i året. Han fikk pengene for turene fra sine foreldre🥳

Hadde ikke nok interessante venner. Ok da, jeg hadde ikke venninner han kunne prøve seg på.

Ville ikke bli med på fisketur da jeg hadde hodepine😆

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Tror man må være oppmerksom på at de grunnene som blir oppgitt ikke alltid er den reelle årsaken. Mange velger å unnlate å si det som er den virkelige grunnen (som kanskje går på mer ømme punkter som utseende, manglende kjemi m.m.), og bruker ting som feks det med skigåingen, eller andre interesser som ikke er sammenfallende, som et påskudd til å avslutte.

Det er enklere å gi en forklaring som går på ulike interesser enn å si direkte at man ikke likte utseendet, eller noe annet som er mer sårt og personlig.

Anonymkode: 03aaf...902

Det har du helt rett i! Jeg hang meg litt opp i denne med ski fordi bestevenninnen min ble dumpet for det samme, og det vet vi var en reell grunn. Det var av en samboer som håpet hun skulle bli bedre på ski, hun øvde og prøvde men ble ikke det, og han ble så oppgitt og sa at nå gidder han ikke mer. Og dumpet henne og fant seg ei bare et par uker etterpå som var flink på ski og langrenn, og nå bor de sammen. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Den aller dummeste var en kvinne som ble fornærmet over at holdt døren åpen for henne, det var visst dypt krenkende, for det er noe kvinner klarer selv, ble oppriktig sint😅 så ikke akkurat et stort tap 

Anonymkode: fdfd5...038

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Den aller dummeste var en kvinne som ble fornærmet over at holdt døren åpen for henne, det var visst dypt krenkende, for det er noe kvinner klarer selv, ble oppriktig sint😅 så ikke akkurat et stort tap 

Ikke stopp med den egenskapen, det er så hyggelig :hjerte: Og er vel normalt å gjøre for begge kjønn. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke stopp med den egenskapen, det er så hyggelig :hjerte: Og er vel normalt å gjøre for begge kjønn. 

Jeg er vel litt old school gentleman, og det blir nesten alltid satt pris på, men denne dama var nok en ekstrem feminist som mener at alt slikt bare er kvinnediskriminerende. Og ja det kan jeg gjøre for alle, det er en hyggelig gest å gjøre 😊

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble avvist etter 2 måneder fordi jeg er født med kronisk sykdom, han visste det fra første date, han sa det ville hemme ham fra å gjøre morsomme ting i livet. 

Anonymkode: 6cb60...a79

AnonymBruker
Skrevet

Den kjipeste:

Åå hytta med kona uten barn. Vi hadde laget oss en drink, lo og det var topp stemning, Flere timer uten noen ting på programmet. Jeg foreslo at vi skulle ha sex. Virket som en kjempegod idé.

Hun sa nei, Det fikk vente til vi skulle legge oss. Hun ville ikke for trøtt til å se på TV senere på kvelden.

Jeg følte jeg mistet hele illusjonen om at vi var kjærester. Det ble ikke sex den kvelden og jeg har bare tatt initiativ et par ganger siden. Motivasjonen er borte.

Overreagerte jeg?

Anonymkode: 08cc2...db5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Den kjipeste:

Åå hytta med kona uten barn. Vi hadde laget oss en drink, lo og det var topp stemning, Flere timer uten noen ting på programmet. Jeg foreslo at vi skulle ha sex. Virket som en kjempegod idé.

Hun sa nei, Det fikk vente til vi skulle legge oss. Hun ville ikke for trøtt til å se på TV senere på kvelden.

Jeg følte jeg mistet hele illusjonen om at vi var kjærester. Det ble ikke sex den kvelden og jeg har bare tatt initiativ et par ganger siden. Motivasjonen er borte.

Overreagerte jeg?

Ja du overreagerte. Og du har også misforstått tråden. Et klart nei fra meg. 

Anonymkode: 93a19...990

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble avvist fordi: 

- Jeg var for pen for han

- Jeg hadde for mye å gjøre 

- Jeg var fostermor og han orket ikke andre sine problemer

- Jeg hadde strekkmerker 

- Jeg var sykepleier og tok på andre menn sine peniser 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Den kjipeste:

Overreagerte jeg?

Men det er jo helt normalt at man kan bli trøtt? Å det er jo også normalt for kroppen å ønske å ta segg opp med energi når hun plutserlig står fri til å slappe av uten unger. Mange blir foreksemple syke når de har ferie.
Undervurderer du at noen må forholde seg til sine kroppslige funskjoner og humør? 
Det var lite som skulle til. 

Skrevet

"Jeg er ikke forelsket i deg" Et ærlig og oppriktig  svar selv om det gjorde vondt. 

Jeg var forelsket i en kamerat, og tok mot til meg og skrev et brev om at jeg hadde fått følelser for han. Det kostet meg mye å samle mot til å gjøre det, og det er den eneste gangen i løpet av livet jeg har tatt initiativ og turt å vise at jeg er interessert. Er likevel glad for at jeg klarte å gjøre det. Dette var for over 20 år siden.  

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det er jo helt normalt at man kan bli trøtt? Å det er jo også normalt for kroppen å ønske å ta segg opp med energi når hun plutserlig står fri til å slappe av uten unger. Mange blir foreksemple syke når de har ferie.
Undervurderer du at noen må forholde seg til sine kroppslige funskjoner og humør? 
Det var lite som skulle til. 

Hadde hun sagt hun var trøtt eller ikke hadde lyst så hadde det være helt greit, men det var ikke det hun sa.

Hun var redd for å sovne fra Kompani Lauritzen 6 timer senere hvis vi hadde sex midt på dagen. Det var grunnen jeg fikk.

Hvor er de sosiale antennene deres, damer?

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ja du overreagerte. Og du har også misforstått tråden. Et klart nei fra meg. 

- Jeg overreagerte.

- Jeg har ikke misforstått tråden. TS sier ingen ting om at avvisningen ikke kan være i et forhold.

- Et klart nei til hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...