Gå til innhold

Hva har du blitt avvist for?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og da mener jeg ting som har blitt sagt som grunn for brudd eller avvisning. Ikke noe du bare mistenker er grunnen. 

Noen av disse punktene er godt blandet og ikke fra en person men flere. 

Jeg starter: 

Jeg var for åpen av meg ( avvisning på første date) 

Vi var på forskjellige steder i livet ( han frilanser og jeg var jobbsøker) 

Han fikk ikke følelser på første date 

At jeg ikke var en "bisnis dame" 

At moren fikk kreft og at broren ruset seg. 

Disse to var etter et lengre forhold:

Min økonomi var ikke nok orden i, selv om jeg har gjennomsnittlig lønn og orden på regninger, har ikke gjeld, sparer osv. 

Han ville flørte rundt. 

At vi var for mye sammen bare oss to ( jeg har ikke så mye familie her og har heller ikke stor vennekrets. Men han ville uansett ikke møte min familie, venner osv) han kjedet seg litt.

Tror det som har såret meg mest er den aller siste. Å ikke være bra nok fordi jeg ikke har en stor spennende omgangskrets eller har familie her. ❤️‍🩹 Diskvalifisert pga ensomhet liksom. Jeg elsket han virkelig. 

Anonymkode: 12148...094

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble avvist og ghosta fordi jeg kom til å nevne at min exmann ble veldig overvektig på slutten .  
Det ble nok tatt ille opp og jeg hørte ikke mer. 
Jeg kom på at sønnen hans hadde blitt slankeoperert , og at han sikkert litt for mange kg selv.  
Før det var han sååå glad for å kommet i kontakt med meg 😂😂

Anonymkode: f2a6a...309

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han hadde sterkere følelser for ei. (Egoet mitt ble såret, men jeg hadde ikke de riktige føelslene for han heller, så kjempe bra at det ble avsluttet da den ble)

Anonymkode: 29339...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Og da mener jeg ting som har blitt sagt som grunn for brudd eller avvisning. Ikke noe du bare mistenker er grunnen. 

Noen av disse punktene er godt blandet og ikke fra en person men flere. 

Jeg starter: 

Jeg var for åpen av meg ( avvisning på første date) 

Vi var på forskjellige steder i livet ( han frilanser og jeg var jobbsøker) 

Han fikk ikke følelser på første date 

At jeg ikke var en "bisnis dame" 

At moren fikk kreft og at broren ruset seg. 

Disse to var etter et lengre forhold:

Min økonomi var ikke nok orden i, selv om jeg har gjennomsnittlig lønn og orden på regninger, har ikke gjeld, sparer osv. 

Han ville flørte rundt. 

At vi var for mye sammen bare oss to ( jeg har ikke så mye familie her og har heller ikke stor vennekrets. Men han ville uansett ikke møte min familie, venner osv) han kjedet seg litt.

Tror det som har såret meg mest er den aller siste. Å ikke være bra nok fordi jeg ikke har en stor spennende omgangskrets eller har familie her. ❤️‍🩹 Diskvalifisert pga ensomhet liksom. Jeg elsket han virkelig. 

Han prøvde jo ikke å bli kjennt med dine. Han var den kjedelige. 

Rett mann kommer ikke til å forlate deg over det, men heller ta initiativ til å få nye venner og ta vare på de relasjonene dere har. Han har også ansvar for å gjøre sitt liv spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De rareste:

Jeg sa nei til å ha neste date på Tons of rock (liker ikke sånn musikk)

Jeg stemmer Høyre (hun reiste seg og gikk uten noen særlig forklaring)

Jeg hadde for stor pikk (helt sant, hun orket ikke, sa hun - det gikk inn på meg)

Jeg bodde ikke i byen (som var Oslo, og Ski var feil)

Anonymkode: 6b166...65b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De rareste:

Jeg sa nei til å ha neste date på Tons of rock (liker ikke sånn musikk)

Jeg stemmer Høyre (hun reiste seg og gikk uten noen særlig forklaring)

Jeg hadde for stor pikk (helt sant, hun orket ikke, sa hun - det gikk inn på meg)

Jeg bodde ikke i byen (som var Oslo, og Ski var feil)

Anonymkode: 6b166...65b

Synes alle var gode grunner. Hadde gjort det samme

Anonymkode: 911b8...126

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Synes alle var gode grunner. Hadde gjort det samme

Anonymkode: 911b8...126

Dette er ikke en tråd for å hakke på folk som har blitt såret. Så vennligst ikke gjør det. Hilsen ts. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han prøvde jo ikke å bli kjennt med dine. Han var den kjedelige. 

Rett mann kommer ikke til å forlate deg over det, men heller ta initiativ til å få nye venner og ta vare på de relasjonene dere har. Han har også ansvar for å gjøre sitt liv spennende. 

Ja. Han økonomi var faktisk helt ute å kjøre og. Min har ikke vært det. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble avvist fordi jeg ikke ønsket sex på første date. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble avvist fordi "han hadde ikke tid til kjæreste, det var så travelt på jobben". Ca én måned dukket han opp på jobben min hånd i hånd med ei dame🙄 OUCH.

Anonymkode: ee052...f77

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble avvist fordi jeg skrev at jeg ikke skal ha samboer 😅

Anonymkode: 8ca22...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Han hadde ikke de rette følelsene 

*Han ville ha barn, jeg ville ikke

Resten har vel jeg avvist selv

Anonymkode: 1cd66...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg var for bra for ham

-Jeg hadde ikke nok penger/formue 

-Sexen var for kjedelig 

Anonymkode: 2cc5b...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Etter å ha deita og blitt litt kjent med hverandre ble jeg dumpa fordi jeg ikke er hans "type" dame 

- at jeg er sær

- at jeg er for seriøs og ønsker kjæreste. Ikke interessert i situationships osv 

Surt, men så har jeg jo avvist en hel haug selv så jeg skal ikke klage. 

Anonymkode: 7db4b...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg innrømte at jeg ikke hadde hatt sex før.

Fordi jeg ikke ville ha sex samme kvelden vi møtes og ville ta henne med ut på en ordentlig date.

Fordi jeg sa jeg var blitt forelsket i henne.

Fordi jeg ikke hadde nok ambisjoner etter hun først trodde jeg måtte jo tjene mye som jobber der jeg jobbet. Fant ut jeg hadde vanlig lønn og ingen planer om å finne meg noe annet sted med det første. Da jobben gav meg muligheten til å gjøre noe som betydde noe for meg og som jeg trivdes med. 

Anonymkode: a7a38...4d0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt forklart disse grunnene: 

Fordi jeg leide og ikke eide bolig (kjøpte 3 roms 1,5 år senere) 

Fordi jeg hadde et barn fra tidligere forhold (samme fyren er nå alenefar et par år senere og liker alle bildene mine på IG) 

Fordi jeg ikke var like uskyldig som han trodde (hadde flere enn 3 sexpartnere, aldri sagt noe annet heller)

Fordi jeg bodde i et annet land og han trodde ikke på avstandsforhold (ble hjerteknust, men fullt forståelig) 

Anonymkode: 0eadf...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den mest absurde tror jeg må være fordi jeg ikke kan gå på ski, og ikke ville at neste date skulle være i skisporet. Jeg forstår at felles interessert er viktig, men han spurte ikke engang om jeg var villig til å lære, eller hvorfor jeg ikke kan det. Han bare sa der og da at han ikke var interessert i å ta det videre med meg på grunn av det. 

Ellers har jeg blitt avvist haugevis av ganger fordi jeg ikke er pen nok eller spennende nok, så det er jeg vant til. 

Anonymkode: 59a57...eea

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde ett kjemimøte ute i en tursti, der det var ett offentlig toalett. Jeg ønsket ikke være med inn der å ha sex.

Fikk melding fra han etter møtet at jeg var for forknytt til at han så for seg at vi kunne bli noe 😆

Var ingen problem for meg da jeg ikke har problemer med å takke nei til sex på ett offentlig toalett på en tursti på ett kjemimøte.

#nullkjemi

Anonymkode: a0362...b02

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Den mest absurde tror jeg må være fordi jeg ikke kan gå på ski, og ikke ville at neste date skulle være i skisporet. Jeg forstår at felles interessert er viktig, men han spurte ikke engang om jeg var villig til å lære, eller hvorfor jeg ikke kan det. Han bare sa der og da at han ikke var interessert i å ta det videre med meg på grunn av det. 

Ellers har jeg blitt avvist haugevis av ganger fordi jeg ikke er pen nok eller spennende nok, så det er jeg vant til. 

Anonymkode: 59a57...eea

Er det mulig, av alle grunner liksom 🙈 Synd du ikke kom han i forkjøpet; om han ikke kan lage en perfekt fransk manikyr på første date er det over og ut. Som et banalt eksempel. Men så bra det ikke ble han der. 

Anonymkode: 0eadf...d98

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare blitt avvist en gang, aldri datet noen andre enn de to jeg har vært langvarig sammen med. Han hadde bare igjen vennefølelser for meg etter å blitt forelsket i en annen.

Anonymkode: 7e12d...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...