AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #41 Del Skrevet 6. juli 2024 TomSawyer skrev (1 minutt siden): Jeg tror det verden trenger er en datingapp med en genuin intensjon om å føre mennesker sammen.. Du utleverer dine innerste tanker og følelser og appen finner reelle matcher rett og slett. Ingen bilder før det har gårt minimum 100 mld. fram og tilbake Snakket om en slik app med bekjente. En app for ordentlige folk hvor meldinger med åpenbart seksuell innhold blir blokkert av appen, hvor brukere som ignorerer meldinger får advarsler så man luker ut de som bruker appen for egoboost, men man må kommunisere med matcher. Om kanskje ikke 100 meldinger, men at privat info (bilder, telefonnr) ikke kan deles før det har gått f.eks en uke, med mindre begge samtykker til det. Sikkert noen begrensninger jeg ikke forstår siden jeg ikke koder 😅 Anonymkode: 7a4b9...6e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 6. juli 2024 #42 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det har du rett i Så handler det også om å ikke velte seg i savnet, men fylle tiden slik man ønsker så savnet ikke alltid er like merkbart. Anonymkode: 7a4b9...6e8 Ja, sant! Det er viktig å plukke seg opp på veien og gjøre det beste ut av det. Jeg har avsatt tid hver dag til å savne noen, kos og kjærlighet. Hver kveld når jeg går og legger meg bruker jeg noen minutter før jeg sovner inn på å leke med savnen om dette. Jeg skyver ikke bort tankene, men tillater og ønsker det. For jeg har gjort det om til en slags god savn, hvor jeg ikk kobler det mot noen i historien min. Men en ønskedrøm om framtiden. Det gjør meg faktisk rolig og gir meg håp. Ofte faller jeg inn i søvn til tankene. Er riktig så koselig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 6. juli 2024 #43 Del Skrevet 6. juli 2024 Jeg forlot appene ganske fort når jeg innså at alt var overfladisk og at jeg ikke kunne relatere til folk der. Jeg tenker at det er bedre å la romanse komme naturlig når du minst venter det, istedet for å force it liksom. Det er jo så mye annet i livet enn dating også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #44 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Damer liker ikke menn som syter som barn. Du må være kjekk, rik, selvsikker, ha stor pikk, sprute mye, ingen barn, sterk kjeve, bra jobb. Først da kan du få så mye mus du vil. Anonymkode: 0a61c...b21 Det kommer helt an på hvilken type kvinne du er ute etter. Går du etter helt vanlige damer, vil ikke dette problemet oppstå. Men veldig mange menn ønsker damer som er så deilig og sexy som mulig, og da må de også skjønne at denne type dame gjerne har veldig høye krav til både utseende, jobb og økonomi selv. De må jo tross alt ha en mann som kan matche dem utseendemessig, og ha råd til at de skal kunne opprettholde sitt utseende. Men det er klart; er det bare mus du er ute etter, blir det fort litt vanskelig for deg. Iallfall er flertallet av mine venninner på Tinder ute etter et forhold. Sex kan de jo få om de går på byen. Anonymkode: d9043...37a 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 6. juli 2024 #45 Del Skrevet 6. juli 2024 Det tok meg ikke lange tida på møteplassen før jeg skjønte at dette var et sted for skum og idioter. Sletta meg kjapt derfra. Prøvde et par andre steder, med samme resultat. Ironisk nok så møtte jeg partneren min på nett likevel, bare i en litt annen setting. Man kan snakke så fint om kjemi og ymse annet. Men fakta er at folk ser etter det perfekte. Og det finnes ikke. Og når utvalget er en stor buffet av profiler, så er det få som gidder å bruke mer enn et møte på å finne ut av ting. Og det er sjeldent folk forelsker seg helt etter en date… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #46 Del Skrevet 6. juli 2024 Jadzia skrev (1 time siden): Men fakta er at folk ser etter det perfekte. Og det finnes ikke. Og når utvalget er en stor buffet av profiler, så er det få som gidder å bruke mer enn et møte på å finne ut av ting. Og det er sjeldent folk forelsker seg helt etter en date… Det er gode poeng. Jeg tror mange har fått en smått naiv og urealistisk innstilling til det hele, nettopp fordi tilgjengeligheten på andre er såpass enkel i dag. Det er nok med på å bidra til at enkelte ikke bruker tid og innsats på å utforske det de har foran seg, men også blir litt fanget av nysgjerrighet og spenning av hva annet som finnes der ute. Anonymkode: 7a4b9...6e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #47 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Damer liker ikke menn som syter som barn. Du må være kjekk, rik, selvsikker, ha stor pikk, sprute mye, ingen barn, sterk kjeve, bra jobb. Først da kan du få så mye mus du vil. Anonymkode: 0a61c...b21 Dette er min erfaring også, - barn. Få kvinner som er negativ til at man har barn så lenge de andre faktorene stemmer. Men for å være helt ærlig, det er ganske slitsomt til tider å måtte sjonglere alle disse damene med alle mulige hvite og sorte løgner for å få kabalen til å gå opp. Tenker at de som ikke har vært i mine sko og som fikk prøve det en uke ville gått tilbake til å ikke være så attraktiv.. Anonymkode: 418ae...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 6. juli 2024 #48 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg skal leve dagene mine for meg selv, gjøre akkurat hva jeg vil, når jeg vil, hvordan jeg vil. Etter hvert vil det tilintetgjøre savnet. Både etter deg, men også bare savnet etter noen. Savnet er biologisk nedarvet i deg gjennom titusenvis av generasjoner..det kommer aldri til å forsvinne. Ironien i det hele er at det finnes massevis av kvinner der ute som ville gjort deg lykkelig.. og du dem. Problemet er datingappene og det de gjør med hodene til folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 6. juli 2024 #49 Del Skrevet 6. juli 2024 Det ironiske er at konkurransen har aldri vært lavere enn den er i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #50 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er min erfaring også, - barn. Få kvinner som er negativ til at man har barn så lenge de andre faktorene stemmer. Men for å være helt ærlig, det er ganske slitsomt til tider å måtte sjonglere alle disse damene med alle mulige hvite og sorte løgner for å få kabalen til å gå opp. Tenker at de som ikke har vært i mine sko og som fikk prøve det en uke ville gått tilbake til å ikke være så attraktiv.. Anonymkode: 418ae...67a Du er ikke attraktiv. Du er syk i hodet. Anonymkode: 6e691...c00 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauvignonblanc Skrevet 7. juli 2024 #51 Del Skrevet 7. juli 2024 Fra spøk til alvor, men du høres helt borte ut måten du chatter på. Sjekk om det finnes singel arrangementer i din kommune, ellers så kan du dra til Thailand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #52 Del Skrevet 7. juli 2024 Sauvignonblanc skrev (8 timer siden): Fra spøk til alvor, men du høres helt borte ut måten du chatter på. Sjekk om det finnes singel arrangementer i din kommune, ellers så kan du dra til Thailand. Om denne var til meg så lurer jeg på om det ble litt for mye druejus på deg i går kveld 🤔 men har du innspill eller ideer så må du gjerne være mer konstruktiv i hva som ligger bak den negative oppfattelsen. Anonymkode: 7a4b9...6e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #53 Del Skrevet 7. juli 2024 TomSawyer skrev (17 timer siden): Savnet er biologisk nedarvet i deg gjennom titusenvis av generasjoner..det kommer aldri til å forsvinne. Ironien i det hele er at det finnes massevis av kvinner der ute som ville gjort deg lykkelig.. og du dem. Problemet er datingappene og det de gjør med hodene til folk. Jeg får springe til fjells, leve og bo i takt med naturen. Der kjenner jeg sjeldent på savnet. Men der fikk du meg inn på en interessant tanke. Arv og miljø. Som jeg sier, jeg kjenner i mye mindre grad på selve savnet når jeg befinner meg blant elementene. Men, som sikkert så mange andre er det blant mengdene av mennesker man føler seg mest alene. Så jo da, det ligger jo noe biologisk i det, men jeg har ført slekten videre og er ferdig med den, men det er jo også sosialpsykologi på ferde her. Anonymkode: 7a4b9...6e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #54 Del Skrevet 7. juli 2024 Singellivet er jo magisk😃. Fatter ikke at jeg har brukt mer eller mindre hele livet fra jeg var typ 16 år i forhold. Jeg trodde liksom at en «perfekt partner» var det som liksom skulle fullbyrde et godt liv. Var først da jeg gikk i fra min eks-samboer (en herlig mann btw) og for første gang i mitt liv kun tenkte på meg selv, ingen hensyn til andre, ingen andre som la noen som helst begrensninger i hverdagen og fikk oppleve hvor deilig det er kun ha seg selv å prioritere, jeg skjønte hvor fantastisk singellivet kan være💃🏼 De 6 årene som har gått etter jeg avsluttet mitt siste forhold, har løpt avgårde😅 Anonymkode: 5df28...6f5 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #55 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Singellivet er jo magisk😃. Fatter ikke at jeg har brukt mer eller mindre hele livet fra jeg var typ 16 år i forhold. Jeg trodde liksom at en «perfekt partner» var det som liksom skulle fullbyrde et godt liv. Var først da jeg gikk i fra min eks-samboer (en herlig mann btw) og for første gang i mitt liv kun tenkte på meg selv, ingen hensyn til andre, ingen andre som la noen som helst begrensninger i hverdagen og fikk oppleve hvor deilig det er kun ha seg selv å prioritere, jeg skjønte hvor fantastisk singellivet kan være💃🏼 De 6 årene som har gått etter jeg avsluttet mitt siste forhold, har løpt avgårde😅 Anonymkode: 5df28...6f5 Det er store fordeler med å være singel, jo da ☺️ Men alle har jo litt ulik erfaringsbakgrunn. Jeg har siden tenåra sammenlagt vært mer singel enn i forhold, og nå singel lengre enn siste samboersamskap som varte godt over seks år. Vet ikke om perfekt partner er det som skal til, den finnes ikke. Men jeg var åpen for å finne den riktige. Nå lar jeg meg heller overraske om hun dukker opp 😄 Anonymkode: 7a4b9...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #56 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 7.30): Ganske åpenbart ut fra det som skrives at dette er en mann. Anonymkode: 599dc...283 Og selvføglelig 16 upvotes. Menn skriver selvføglelig oftere bredt om alle følelsene de opplever i dating, og bruker benevnelser som: "Jeg gidder ikke blottlegge meg, være åpen og ærlig, være forståelsesfull og imøtekommende, være nysgjerrig og engasjert." Du mener oppriktig at dette er mer typisk en mann enn en kvinne? Anonymkode: 8a3a6...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #57 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og selvføglelig 16 upvotes. Menn skriver selvføglelig oftere bredt om alle følelsene de opplever i dating, og bruker benevnelser som: "Jeg gidder ikke blottlegge meg, være åpen og ærlig, være forståelsesfull og imøtekommende, være nysgjerrig og engasjert." Du mener oppriktig at dette er mer typisk en mann enn en kvinne? Anonymkode: 8a3a6...a6e Du kan mene hva du vil, men kommentaren du siterer har faktisk rett. Anonymkode: 7a4b9...6e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #58 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan mene hva du vil, men kommentaren du siterer har faktisk rett. Anonymkode: 7a4b9...6e8 Ok, hadde gjettet at du var en kvinne ut fra måten du skrev på. Ikke frekt ment. Anonymkode: 8a3a6...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #59 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, hadde gjettet at du var en kvinne ut fra måten du skrev på. Ikke frekt ment. Anonymkode: 8a3a6...a6e Vet du, jeg tar det nesten heller som et kompliment 😄 Men i HI så omtaler jeg meg selv om en, ikke ei. Så man trenger faktisk ikke gjette. Anonymkode: 7a4b9...6e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 7. juli 2024 #60 Del Skrevet 7. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 9.47): Det holder å være kjekk. Jobb, utdannelse, barn og penger er det jo bare å juge om. Dette er jo damer dunjakke skal treffe igjen uansett. Pult er pult! Anonymkode: 50dca...ac5 ha ha ha nå fikk jeg meg en god latter igjen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå