Gå til innhold

Jeg er heller singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man blir jo lei dama før eller siden uansett. Et barn liker ikke å leke med den samme leken hele tiden...🙃

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet du, jeg tar det nesten heller som et kompliment 😄 Men i HI så omtaler jeg meg selv om en, ikke ei. Så man trenger faktisk ikke gjette.

Anonymkode: 7a4b9...6e8

Ja, ikke noe galt i å kunne uttrykke følelsene sine. Igjen, det var ikke ment som noe nedsettende. Vi er også på KG, så synes ikke det var unaturlig å anta at du var en kvinne. 

Men hvor mange idag bruker pronomenet "ei" bevisst, både når det gjelder skriftlig og muntlig språk🤔

Anonymkode: 8a3a6...a6e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, ikke noe galt i å kunne uttrykke følelsene sine. Igjen, det var ikke ment som noe nedsettende. Vi er også på KG, så synes ikke det var unaturlig å anta at du var en kvinne. 

Men hvor mange idag bruker pronomenet "ei" bevisst, både når det gjelder skriftlig og muntlig språk🤔

*naturlig å anta du var en kvinne. 

Gratulerer med dagen! 

AnonymBruker
Skrevet
VetAlt skrev (1 time siden):

Man blir jo lei dama før eller siden uansett. Et barn liker ikke å leke med den samme leken hele tiden...🙃

Eller så kan det være at du mangler fantasi og kreativitet. Og for øvrig en sunnere holdning til mennesker med egen og fri vilje annet enn noe du leker med basert på eget forgodtbefinnende.

Anonymkode: 7a4b9...6e8

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
VetAlt skrev (1 time siden):

En leke er ikke levende. Det er bare en ting som forblir det samme i sin form.

Et barn kan ikkr representere en voksen, når de har så mye utvikling igjen.

Å sex er ikke en lek.

Syk sammenligning. Ironisk når noen bruker den 🙃 Og kommer med uttryk som gir samme reaksjon. 

Anonymkode: 6e691...c00

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (På 6.7.2024 den 15.23):

Jeg tror det verden trenger er en datingapp med en genuin intensjon om å føre mennesker sammen..

Du utleverer dine innerste tanker og følelser og appen finner reelle matcher rett og slett. Ingen bilder før det har gårt minimum 100 mld. fram og tilbake

Uenig - heller en app med videopresentasjon, et bilde sier ingenting men jeg må se hvordan personen er/snakker/utstråling før jeg kan si om det kan være en match. En app kun for de seriøse, ikke de som er ute etter ons. Der seksuelt språk ikke var tillatt. 

Anonymkode: 65966...047

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Uenig - heller en app med videopresentasjon, et bilde sier ingenting men jeg må se hvordan personen er/snakker/utstråling før jeg kan si om det kan være en match. En app kun for de seriøse, ikke de som er ute etter ons. Der seksuelt språk ikke var tillatt. 

Video vil i enda større grad favorisere fuckboysa..de fleste av de har stor selvtillit i sånne situasjoner og vil sjarmere trusa av dere.

AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (3 minutter siden):

Video vil i enda større grad favorisere fuckboysa..de fleste av de har stor selvtillit i sånne situasjoner og vil sjarmere trusa av dere.

Før man ble presentert for hverandre skulle man ha svart på mange spørsmål, og kun blitt presentert for aktuelle kandidater. Fuckboys er ikke aktuelle kandidater for meg 😊

AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (57 minutter siden):

Nei. Kvinner liker ulike folk. Det er ikke alle som er like komfortable bak kamera, men det trenger ikke være avgjørende. 

Fuckbois har aldri vært min match. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Før man ble presentert for hverandre skulle man ha svart på mange spørsmål, og kun blitt presentert for aktuelle kandidater. Fuckboys er ikke aktuelle kandidater for meg 😊

Hvorfor tror du at akkurat du klarer å skille ut fuckboysa fra de som ønsker forhold?

Nå blir jeg antakeligvis drept med ord men jeg vet veldig godt hvor gode mange av de gutta er.. fordi jeg var en for lenge lenge siden..

AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (4 minutter siden):

Hvorfor tror du at akkurat du klarer å skille ut fuckboysa fra de som ønsker forhold?

Nå blir jeg antakeligvis drept med ord men jeg vet veldig godt hvor gode mange av de gutta er.. fordi jeg var en for lenge lenge siden..

Vel jeg faller ikke for de typisk glatte mannfolka ihvertfall, og det du egentlig sier her er at mannfolk lyver på apper. Fuckboysa kan holde seg til Tinder så kan vi seriøse bruke denne nye appen som noen forhåpentligvis kan finne opp? 

Men de kunne jo prøvd seg på meg, så kunne man sett hvor lenge de holdt ut med å vente på sex feks… for jeg har ikke det før vi er godt kjent og i et forhold.

AnonymBruker
Skrevet
TomSawyer skrev (9 minutter siden):

Ikke vanskelig å skille dem fra hverandre, det er bare å forhøre seg om livshistorien deres, og å stille direkte spørmål hvis de tåkeprater. Fuckboys er kødder, men stort sett relativt harmløse kødder, og tror nok de færreste av dem er bekvemme med å juge.

Anonymkode: 5cff3...b4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke vanskelig å skille dem fra hverandre, det er bare å forhøre seg om livshistorien deres, og å stille direkte spørmål hvis de tåkeprater. Fuckboys er kødder, men stort sett relativt harmløse kødder, og tror nok de færreste av dem er bekvemme med å juge.

Så du tror ikke mange av dem lyver over en lav sko? Det tror jeg....

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Blir som å si at alle kriminelle går i sort/ hvitstripede fangedrakter..

Fuckboys med såpass suksess at de fortjener betegnelsen er hyggelige, omtenksomme..og mye smartere enn deg.

Jeg tror en fungerende app må ha bildeforbud så lenge at en blir litt kjent med mennesket først, det gidder ikke fuckboysa så de vil finne andre arenaer de kan  legge ned kvinner

AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (6 minutter siden):

Så du tror ikke mange av dem lyver over en lav sko? Det tror jeg....

Det å juge direkte er utvilsomt moralsk galt, tror du de er bekvemme med å gjøre det da, flertallet av fuckboys? Jeg tror fleste er noen slaskete småskurker, men at de heller prøver å snakke damer rundt enn å juge direkte. Vet ikke da.

Livet har så langt lært meg at hvis jeg ikke er høflig og passiv og redd for å virke frekk  (kvinners forbannelse fra oppdragelsen, være for snill og imøtekommende) finner jeg ofte ut av ting jeg ikke hadde funnet ut av ellers.

Som sagt, jeg har begrensa erfaring, bare en, men det funka i det tilfellet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det å juge direkte er utvilsomt moralsk galt, tror du de er bekvemme med å gjøre det da, flertallet av fuckboys? Jeg tror fleste er noen slaskete småskurker, men at de heller prøver å snakke damer rundt enn å juge direkte. Vet ikke da.

Livet har så langt lært meg at hvis jeg ikke er høflig og passiv og redd for å virke frekk  (kvinners forbannelse fra oppdragelsen, være for snill og imøtekommende) finner jeg ofte ut av ting jeg ikke hadde funnet ut av ellers.

Jeg vet ikke hva de er bekvemme med eller ikke. Er veldig skeptisk til mennesker generelt. Gir alle en sjanse da. Det gjør jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men å gå rundt grøten på en måte som antyder til det som hadde vært en løgn, for å få det resultatet en ønsker, er jo en form for løgn.

Om vi snakker om folk som manipulerer folk de ikke ønsker noe serriøst med(som ønsker noe seriøst med dem) å later som at de er interisert for sex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...