AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Del Skrevet 2. juli Jeg og madammen skal på romantisk ferie i høst og jeg var så dum at jeg satsa halvparten av penga på Østerrike på kampen nå. Er det mulighet for å kanselere? Det er snakk om 15 000.... Anonymkode: c7564...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #2 Del Skrevet 2. juli Nei. Anonymkode: 8ae95...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MollyJones Skrevet 2. juli #3 Del Skrevet 2. juli Nei - det er ikke en lek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #4 Del Skrevet 2. juli Nei, men Østerrike tar dette nå 😄 Anonymkode: 5e4a2...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #5 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg og madammen skal på romantisk ferie i høst og jeg var så dum at jeg satsa halvparten av penga på Østerrike på kampen nå. Er det mulighet for å kanselere? Det er snakk om 15 000.... Anonymkode: c7564...e2b Hvordan greidde du det? Har ikke norsk tipping maks grense pr bet på 500 kr? Anonymkode: beebf...a9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #6 Del Skrevet 2. juli 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvordan greidde du det? Har ikke norsk tipping maks grense pr bet på 500 kr? Anonymkode: beebf...a9b Kan man ikke spille for 20 000 pr dag? Vet dog ikke hvor TS tror Norsk Tipping får inntekter fra hvis man kan kansellere spill underveis. Kunne godt tenkt meg å avlyse Lottoen hver gang jeg passerer fem feil tall. 😅 Anonymkode: 5e4a2...c77 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #7 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan man ikke spille for 20 000 pr dag? Vet dog ikke hvor TS tror Norsk Tipping får inntekter fra hvis man kan kansellere spill underveis. Kunne godt tenkt meg å avlyse Lottoen hver gang jeg passerer fem feil tall. 😅 Anonymkode: 5e4a2...c77 Jo det kan man. Det jeg mente var at hvis jeg vil satse 2000 kroner på en kamp må jeg gjøre det i fire omganger. Sette 500 kr pr gang. Jævla tungvint. Så hvis ts har satsa 15000 på en kamp har han holdt på en stund å trykt på tall 🫣 Eller er det bare hos meg den 500 kr grensa er? 🧐 Anonymkode: beebf...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #8 Del Skrevet 2. juli Ta opp 15.000 på et kredittkort, og betal snarlig tilbake. Null stress og kona klikker ikke. Anonymkode: d94e6...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #9 Del Skrevet 2. juli Hadde vært fint det; å kunne satse masse penger på tipping, og videre angre når man så at det ikke gikk rette veien.. Anonymkode: a35a0...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #10 Del Skrevet 2. juli Yeah right Anonymkode: 5158c...3df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #11 Del Skrevet 2. juli Jepp jepp, angreknappen virker så bra! 😁 Anonymkode: 7a0c5...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nali Skrevet 2. juli #12 Del Skrevet 2. juli (endret) Uff, lykke til… 😐 Håper det går greit Endret 2. juli av nali Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #13 Del Skrevet 2. juli Nei, du kan selvsagt ikke kansellere etter at kampen har startet 😂 Nå blir det ekstra spennende. For enten blir det romantisk ferie på deg eller du får smake kjevla. Anonymkode: 3ed3f...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #14 Del Skrevet 2. juli Nå må du slutte følge med på og la deg inspirere av Oskar Westerlin og de gutta der! Anonymkode: 8bfe6...18e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #15 Del Skrevet 2. juli 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nå må du slutte følge med på og la deg inspirere av Oskar Westerlin og de gutta der! Anonymkode: 8bfe6...18e ? Anonymkode: 3ed3f...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #16 Del Skrevet 2. juli Hvor skulle dere reise? Tyrkia? Anonymkode: 3ed3f...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #17 Del Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg og madammen skal på romantisk ferie i høst og jeg var så dum at jeg satsa halvparten av penga på Østerrike på kampen nå. Er det mulighet for å kanselere? Det er snakk om 15 000.... Anonymkode: c7564...e2b Snu deg rundt og sett resten av penga på tyrkia, vinn vinn! Anonymkode: abb07...aff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #18 Del Skrevet 2. juli 32 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg og madammen skal på romantisk ferie i høst og jeg var så dum at jeg satsa halvparten av penga på Østerrike på kampen nå. Er det mulighet for å kanselere? Det er snakk om 15 000.... Anonymkode: c7564...e2b Hvor går ferdien til høsten, Istanbul eller Alpene? Anonymkode: 5e4a2...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:24 #19 Del Skrevet tirsdag kl 22:24 Hvorfor gikk det? Anonymkode: f4242...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet tirsdag kl 23:31 #20 Del Skrevet tirsdag kl 23:31 Trollala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå