AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Del Skrevet 20. juni Noen som har opplevd elton har tappet penger og ikke gitt tilbake når du har prøvd å lade men den ikke har gått gjennom? Oppdaget nettopp dette. Anonymkode: 564b9...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Del Skrevet 20. juni Ble tatt 500 fra. Anonymkode: 564b9...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Del Skrevet 20. juni Ja har skjedd med meg før, de kom tilbake fordi det blir bare reservert på kortet. Men har opplevd at det har tatt flere dager, er derfor flink å laste ned appene til de forskjellige så jeg kan legge inn kortet mitt og bare betale det jeg ladder for uten at de reserverer en større sum Anonymkode: 98aa7...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja har skjedd med meg før, de kom tilbake fordi det blir bare reservert på kortet. Men har opplevd at det har tatt flere dager, er derfor flink å laste ned appene til de forskjellige så jeg kan legge inn kortet mitt og bare betale det jeg ladder for uten at de reserverer en større sum Anonymkode: 98aa7...a9f Hvem app? Anonymkode: 564b9...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja har skjedd med meg før, de kom tilbake fordi det blir bare reservert på kortet. Men har opplevd at det har tatt flere dager, er derfor flink å laste ned appene til de forskjellige så jeg kan legge inn kortet mitt og bare betale det jeg ladder for uten at de reserverer en større sum Anonymkode: 98aa7...a9f Men du fikk de tilbake? Har gått nesten en uke Anonymkode: 564b9...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 21. juni #6 Del Skrevet 21. juni Derfor lurt å koble kredittkortet til slike apper. Da slipper man at de reserverer beløp på kontoen. Og med kredittkort kan man bare rapportere til kredittkortselskapet at de har trukket en større sum uten at man har fått varen. Da er det kredittkortselskapets problem. Men hva koster det å lade med Elton? Stort sett er det dyrere å lade med slike tredjepartsapper enn direkte med leverandøren. F.eks. tar Plugsurfing over en krone mer pr. kWh på Tesla sine ladere, og de flår deg på Ionity. Og har man kredittkort fra DNB får man 8% rabatt på lading. Blir trukket av på regninga man får Dette står på hjemmesiden til Elton: Hva koster det å lade med Elton?- Ladeprisen avhenger av operatør, ladested og hastighet. Når du skanner en ladestolpe i Elton, vil du se prisen på den aktuelle laderen. Når du starter en betaling vil Elton reservere 70 kroner om du velger kort og 500 kroner om du velger Vipps som betalingsmetode. Når lading er fullført justerer vi dette til det ladingen faktisk kostet, og tilbakefører resten til deg. Betaler du med kort vil vi frigi riktig beløp innen et døgn etter avsluttet lading. Tiden det tar til du ser riktig beløp i nettbanken vil variere avhengig av bank. Dette kan ta opptil 7 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå