Gå til innhold

IT-veskene


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Disse IT-veskene... (nei, ikke IT som i data.. )

Er det så viktig å ha moderne vesker, in-vesker som alle andre også har?

Riktig merke og årets siste i design?

Skjønner ikke det der jeg - skaff meg heller en kul veske som faktisk INGEN andre har....

Tillegg:

Denne undringen gjelder også når man går mann av huse for å kjøpe Stella McCartney-klær på H&M. ALLE kjøper dem jo, hva er stas med dem da?

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er gøy å følge med på hva som kommer, og nye design/farger/stiler. Om jeg liker enkelte plagg, vesker eller trender kan det godt være jeg kjøper også, for å fornye meg litt. Men jeg kjøper ikke hva som helst bare fordi det er trendy akkurat nå, langt i fra!

Bestemte merker betyr ikke så mye for meg, kan like godt handle på H&M og den type butikker. Spesielt gjelder dette plagg som er veldig i tiden, men som jeg av erfaring vet jeg går ganske fort lei. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er gøy å følge med på hva som kommer, og nye design/farger/stiler. Om jeg liker enkelte plagg, vesker eller trender kan det godt være jeg kjøper også, for å fornye meg litt. Men jeg kjøper ikke hva som helst bare fordi det er trendy akkurat nå, langt i fra!

Bestemte merker betyr ikke så mye for meg, kan like godt handle på H&M og den type butikker. Spesielt gjelder dette plagg som er veldig i tiden, men som jeg av erfaring vet jeg går ganske fort lei. ;)

DEN kan jeg forstå, Alea - det er vel sånn jeg tenker også. Liker jeg ting så liker jeg dem, men uavhengig av trender. Det er selvfølgelig ikke dermed sagt at trender ikke påvirker meg.

Undringen min ligger i de som løper og kjøper plagg og vesker som alle andre også løper og kjøper. Jeg ser ikke sjarmen og gleden i å ha noe som alle andre også har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke sjarmen og gleden i å ha noe som alle andre også har.

Jeg på min side får glede ut av å se f.eks. tre helt like venninner som har på seg helt like klær, sånn rent underholdningsmessig.

Jeg skjønner heller ikke at folk setter seg på venteliste for ting. Vente på en veske som alle andre har for å i samme åndedrag si at man er så individuell i sine valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle andre" har den jo ikke, da den er så dyr. Ser veldig få i Oslo som har den EKTE Balenciagaen for eksempel. De har kanskje den fake versjonen, men dem om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke alle "it-veskene" jeg synes er fine, men ofte så tror jeg det er stilige vesker som er populære som blir "it-vesker".

Jeg var i butikken da Stella-klærne ble lagt ut, mest for å se hvordan de var og om det var mye folk der. Og folk var helt gærne, og dyttet og var vill i blikket. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er gøy å følge med på hva som kommer, og nye design/farger/stiler. Om jeg liker enkelte plagg, vesker eller trender kan det godt være jeg kjøper også, for å fornye meg litt. Men jeg kjøper ikke hva som helst bare fordi det er trendy akkurat nå, langt i fra!

Så enig, så enig.

Og man kan jo mikse sin egen stil ikke sant, kjøpe litt nytt og kombinere med det man allerede har. LIker moter for motenes egen skyld jeg, det interesserer meg rett og slett.

Jeg ser heller ikke sjarmen i å ha alt som alle andre har, men litt nytt og det å skape sin egen stil, det har jeg sansen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med flere av dere! Selv liker jeg også svært godt å følge med på trender og moter, det er alltid like spennende å se hva som blir neste sessongens "IT".

Mitt triks er å følge med for så å besøke loppemarkeder og finne egne varianter. Det meste av det som er modernde stammer jo ofte fra tidliger epoker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...