Gå til innhold

Tenker på en annen enda jeg har kjæreste.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei..

Selv om jeg har verdens beste kjæreste som jeg elsker over alt, hender det at jeg tenker på andre gutter.(spes en gutt nå for tiden) har aldri vært utro mot kjæresten min, men føler at jeg er "utro" ved å tenke så mye på han andre gutten.

Jeg har hatt kjangs på han før, men da har jeg sagt nei siden jeg var i forholdet med min nåværende kjæreste. Jeg hadde aldri i verden droppet min nåværende kjæreste til fordel for han. MEN hvorfor er det sånn? Jeg og kjæresten har det jo kjempe-bra sammen! Vet jo hvem jeg elsker, men hvorfor i helsike har jeg slike tanker om han andre da? Ikke fortell meg at jeg er usikker på hvem jeg elsker, for det er jeg ikke, har vært sammen med kjæresten min i et par år så vet det er han jeg vil ha og elsker :)

Håper ikke dere syns jeg er rar, har noen det likedans som meg?

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har diskutert dette med mange av mine venninner i lignende situasjoner.. Jeg har aldri opplevd dette selv. Tror nøkkelordet er spenning.

Samt at man har småplukk og utsette på kjæresten som gjør dette

. Du er hvertfall ikke unormal og tankene kan sikkert dukke opp i ny og ne. Hovedsaken er at du vet hva som er riktig og galt i forhold til din kjære. Så lenge du ikke gjør noe så er du jo på safe ground.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest noe av de store tenkerne/filosofiene???

Her skriver de om at menneskene er utstyrt med spesielle oppfatninger om andre folk.

At det er mekanisk at kvinner/menn ser på andre folk når de er i ett parforhold, (eller singel da så klart.)

Det er for at menneskene skal få best mulig avkom. Og avkommet (barna)skal være best mulig utrustet til livet og verden!

Nå velger noen kvinner trygghet som økonomi når vi velger menn. Ikke disse "jegerne" som er høye og muskuløse flinke i sportsligeaktiviteter, og som kan verne kvinnen mot andre menn, og dyr, som da vi levde i steinalderen.

Nå er trygghet for (noen) kvinner, god økonomi! -

Om vi ikke var utstyrt med disse oppfattninegene, ville det aldri vært utroskap, og vi ville aldri sett på andre folk, om vi var i et parforhold.

HUSK JENER; DET ER VI SOM VELGER!

-Jeg er kravstor!

DEt er mekanisk at folk ser på andre! Kun for å få best mulig avkom som lever opp!

JEg ser på flotte menn, og det er kjepemorro at de ser på meg, når de går men en annen kvinne!

Og det som er morsomst, er at den som han går sammen med, må se om han ser på meg! :)

Nå får jeg sikkert mye pepper, men dette er jeg fult oppmerksom på!!!

*Skal lete i filosofibøkene etter mer hjerneføde* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bra skrevet Vilja... ingen pepper fra meg!

Du er jo bare ærlig og tør innrømme det mange andre IKKE tør! :wink:

Intet er jo mer uskyldig enn titting da...

Da skaper vi bare vår egen spenning og krydder i hverdagen!

Stå på og kos deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg unormal?

Jeg tenker ikke på noen andre, jeg.

Og jeg har vært sammen med min forlovede i 4.5 år.

Jeg kan jo selfølgelig kikke litt på kjekke gutter, men tenker ikke noe videre på dem.

Min samboer og jeg har det jo ganske bra, og jeg føler meg heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...