Gå til innhold

Bestemors klesskap...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei hei folkens... Jeg er ei jente på 26 år som før hadde en sporty stil og gikk mye i jeans osv.

Nå har jeg "gått helt i bestemors klesskap" og begynt å falle for klær som minner svært så mye om det min bestemor gikk med.

Hun var en flott og stilfull dame som alltid var velkledd.. Men hun var jo født i 1925!

Jeg eier nå kun ett par jeans.. og de har jeg ikke brukt hittil i år.. Nå sitter jeg iført en lysebrun bukse med mørkere striper og en v-hals jumper i mørke brunt. Jeg har perlekjede og ballerinasko...

Spørsmålet mitt er; virker dette bare teit på ei jente på min alder?

Jeg føler meg ganske flott.. Men kanskje for "damete" for aldren.. Er redd for å se utkledd ut.. om dere forstår hva jeg mener..

Jeans er jo så mye tryggere.. men trygghet er vel ikke alt..??

Noen som har noen tips til meg?

(ps. jeg er nytutdannet og i full jobbsøkemodus, så derfor er jeg litt bekymre for inntrykket jeg sender til omverdene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesten

Synes du skal gå i det du trives i jeg. :) Bedre det enn å gå i klær som er 'trygge' men du ikke føler deg like vel i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten

Kle deg slik du ønsker. Personlig synes jeg det er mye stiligere med mennesker som følger sin egen stil enn de som tydelig følger "saueflokk- stilen". Trodde at mye av den moten som antagelig var in når din bestemor var 20 var in i dag. Du vet stilen fra 30- og 40- tallet (The Aviator- filmen). Så om bestemor har noe på loftet er det vel bare å se om du finner noen godbiter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om bestemor har noe på loftet er det vel bare å se om du finner noen godbiter  ;)

Massevis av godbiter.. Men hun var ca 20 cm kortere enn meg.. Så da hadde jeg i alle fall sett teit ut.. :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BagLady