Gå til innhold

Jeg vil ha stoore solbriller!....


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei :ironi:

Jeg fikk ikke kjøpt meg de kuule stooore solbrillene som var skikkelig poppiss i sommer... sånne à la victoria beckham briller.... Dior, YSL, CK, gucci ++

hvor kan jeg få kjøpt eller bestilt de?? er det noen her inne som kanskje vil selge sine til meg?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte dritkule schwære solbriller på Mango nå i vinter jeg! Rosa!

Men så er jeg litt billigere enn deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... billigere enn meg? jeg mente ikke å fremstå som en snobb, jeg har egentlig ikke SÅ god råd.. jeg har bare lyst til å ta meg råd il et par kule store solbriller nå siden jeg ikke hadde råd til det i sommer som var.. kosta jo minst 2000 kr for et par fancy briller... trodde forresten at man måtte SÅ høyt oppi pris for å få fine store solbriller.......

jeg må jo skryte av at jeg har tatt av meg 15kg siden nyttår, og at jeg vil gå ned 10-15kg før sommeren. så slipper jeg å grue meg til sommeren å skjule meg i store gensere og bukser.. så nå vil jeg være lekker med fine klær og kule briller :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Pilgrim har noen fine, store solbriller. I fjor hadde YSL, i hvertfall. På mitt lille ansikt ser de helt for j.. ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å besøke nærmeste brillebutikk da...

Jeg hadde Chanel for noen år siden, men pappa klarte å veive de ned på gulvet OG tråkke på de, så jeg fikk nye fra Dior i fjor. Ikke gigantiske, for jeg vil de skal vare i flere år, men absolutt store nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 kg siden nyttår? Hvordan??

jeg kuttet først ut brus og godteri den første uka.. så ble jeg strengere og strengere, så nå spiser jeg knekkebrød med baconost eller leverpostei til frokost, og mye frukt resten av dagen. sluttet å spise etter kl 19 om kveldene.også sykler jeg på trimsykkeln 20 min morgen og 20 min kveld hver dag.

før jeg begynte å slanke meg så spiste jeg minst 300-400 gram sjokolade hver dag!!og skylte det ned med brus hele dagen. sjokolade til frokost, og hele dagen. av og til glemte jeg å spise vanlig mat. spiste mye på mc donalds. ææææsj!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...