Gå til innhold

Høye støvletter med buksa nedi


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke, er ikke så opplyst og leser ikke trendbibler... Men kan opplyse om at det fortsatt er mye brukt i Oslo fortsatt.

Men registrerer på vestkanten av det er mer utbredt med svarte og mørkebrune støvletter enn lys brune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ikke ut før til våren i alle fall, men er enig i at mørke støvletter er finere enn lyse. Så kmmer det an på hvilke bukser man bruker til da. Ikke sånne vide som slenger rundt. Fint når man har smale bukser og ikke for stor runpe, for med føttene nede i støvletter kommer runpa veldig frem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg om det er "ut" eller "in"..?? Det ser kjempeteit ut!! ;)

Tenk litt mer på hva du selv synes er pent enn på hva andre måtte mene, du... Da får du er mer helhetlig klesskap og en personlig stil.. Mye billigere også.. i lengden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye billigere for meg med mote å ha buksen nede i støvlettene, for de lager sjelden bukser som er lange nok for meg.... (er str.36 el. 28 tommer og er 176cm høy...) Alle skal liksom være som modeller, men er en så tynn så går det søren meg ikke å finne bukser som er lange nok *sukk*. Leste i siste Woman at str.36 er laget med tanke på at man er ca.170 eller 172 høy.

Nå kan jeg kjøpe dongeri på Vero Moda etc selv om de er for korte for meg, jippi, la denne moten bli lenge lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke, er ikke så opplyst og leser ikke trendbibler... Men kan opplyse om at det fortsatt er mye brukt i Oslo fortsatt.

Men registrerer på vestkanten av det er mer utbredt med svarte og mørkebrune støvletter enn lys brune.

:Nikke:

Jeg går på skole på vestkanten + bor her, veldig mange av jentene går med det her. Jeg og, men sliter som **** med å få den helsikes buksen ned i støvlettene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i siste Woman at str.36 er laget med tanke på at man er ca.170 eller 172 høy.

Er de det? Da er det ikke rart at mine bukser er så lange i beina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Jeg går på skole på vestkanten + bor her, veldig mange av jentene går med det her. Jeg og, men sliter som **** med å få den helsikes buksen ned i støvlettene

Du må ha skikkelig smale bukser! Jeg digger det (både inni og utenpå ymse sko og støvletter), men kjæresten liker ikke den typen bukser, sier han. Og jeg har akkurat kjøpt enda en smal jeans i dag.

:)

Hvorfor være så nøye på om det er in eller ut? Ei venninne av meg har brukt en slik kombo i flere år før det kom, og det så alltid stilig ut på henne, selv om hun var alene med å gå slik. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha skikkelig smale bukser! Jeg digger det (både inni og utenpå ymse sko og støvletter), men kjæresten liker ikke den typen bukser, sier han. Og jeg har akkurat kjøpt enda en smal jeans i dag.

:)

Hvorfor være så nøye på om det er in eller ut? Ei venninne av meg har brukt en slik kombo i flere år før det kom, og det så alltid stilig ut på henne, selv om hun var alene med å gå slik. ;)

Jeg vet :sur: Og jeg har kjøpt smalere bukser, men jeg tror jeg må innse at de kule støvlettparene som er sinnsykt trange ikke vil nedi ;) (Type; åletrange uten bukse, kliner seg inntil leggen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet  :sur:  Og jeg har kjøpt smalere bukser, men jeg tror jeg må innse at de kule støvlettparene som er sinnsykt trange ikke vil nedi ;) (Type; åletrange uten bukse, kliner seg inntil leggen)

Jeg har også et par slike, og det hjalp da jeg tok den smale buksa, surret den tett rundt leggen nederst, og stappet nedi sokkene. Ser ikke akkurat lurt ut, men det vises ikke etter at støvlettene er tatt på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også et par slike, og det hjalp da jeg tok den smale buksa, surret den tett rundt leggen nederst, og stappet nedi sokkene. Ser ikke akkurat lurt ut, men det vises ikke etter at støvlettene er tatt på. :)

Er det jeg også gjør, men da blir det en klump med bukse som synes fra utsiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste i siste Woman at str.36 er laget med tanke på at man er ca.170 eller 172 høy.

Jeg bruker 34 og må legge opp nesten alt jeg kjøper,er 163 høy.

Jeg liker buksa ned i støvlettene moten fordi jeg for en gang skyld slipper å legge opp eller tråkke buksa i bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤
Jeg bruker 34 og må legge opp nesten alt jeg kjøper,er 163 høy.

Jeg liker buksa ned i støvlettene moten fordi jeg for en gang skyld slipper å legge opp eller tråkke buksa i bakken.

Akkurat det samme som meg. Også ser det töft ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også et par slike, og det hjalp da jeg tok den smale buksa, surret den tett rundt leggen nederst, og stappet nedi sokkene. Ser ikke akkurat lurt ut, men det vises ikke etter at støvlettene er tatt på. :)

Slik gjør jeg det også. :) Jeg liker denne stilen godt, og går sånn omtrent daglig. I det siste har jeg i tillegg kjøpt flere par bukser som går til knærne, som akkurat treffer støvlett-kanten. Da slipper man jo hele problemet med å få buksen nedi skoene også, og støvlettene kan være så trange de bare vil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabellas

Jeg syns det er kjempefint jeg, det er så mange fine støvletter! Håper også at denne trenden varer og varer... Men har hørt at det nye nå er bukser som er vide oppe og smalere nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å gå slik, og synes det ser bra ut på de aller fleste.

Det skal sies at hovedgrunnen er at jeg er veldig lav, og omtrent aldri finner en bukse med riktig benlengde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...