Gå til innhold

Lærergave, billig. Tips?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat kjøpt gavekort til  kino, lærerne kan trenge å koble litt av etter et år med vår  klasse... 😆

Anonymkode: 4fc8b...7bd

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lærer. Ofte får man en oppmerksomhet til sommeren, men det er absolutt ikke forventet. Siden det uansett er forholdsvis vanlig, er det ofte også ting som går igjen. Da blir man litt bevisst også. Jeg trenger gjerne ikke flere kopper. Ingen typer, faktisk. 

Men, det er nå så rart med det. Lærere er akkurat like forskjellige som alle andre mennesker. De kommer i ulikt kjønn, alder, med ulike interesser og hobbyer. Noen er unge, andre godt voksne. Så, noe "universalt", er ikke så lett. 

Det jeg kanskje hadde satt mest pris på, er en blomst, sjokolade, eller noe lokalt. Ellers hadde jeg blitt minst like glad for et kort!

Anonymkode: b2030...156

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg har blitt mest glad for var det året alle elevene hadde skrevet en liten hilsen til meg. Den bunken med kort tar jeg frem når jeg kjenner at jeg revurderer om jeg vil være lærer. 

Jeg blir glad for absolutt alt og forventer ikke gave. 

Når det er sagt, så har de fleste f.eks nok kopper etterhvert. Pynteting er også noe som er såpass personavhengig at det kanskje ikke er så enkelt. En sjokolade og et koselig kort er mer enn nok 

Anonymkode: 3c78a...606

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Emma! skrev (6 timer siden):

Nå hadde vi mye igjen i klassekassen hos oss, så da lurer jeg på dere som skriver her inne som er lærere:

Gavekort til en restaurant, er det noe du kunne tenkt deg?

Til TS jeg hade nog kjøpt en Sjokoladeeske, eller noe spiselig.

Ja!! Da hadde jeg blitt utrolig glad.

Jeg forventer aldri gaver fra klassen min, men får gjerne blomster til sommeren. Det er utrolig koselig, men jeg pleier sjelden å være hjemme. Dermed må jeg gi blomsten bort til andre. Da forsvinner jo på en måte poenget med gaven😅.

Personlig foretrekker jeg sjokolade, men dette er jo veldig subjektivt.

Anonymkode: 5f3ab...6a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2024 den 8.25):

Jeg trenger tips til billig lærergave, da jeg er klassekontakt for en klasse som nå går ut av grunnskolen. Det har vært svært laber innbetaling til klassekassen, så jeg tenkte pris pr kontaktlærer mellom 150-200 kr. Dette er en dame og mann i midten av 30 årene. Noen som har forslag, som ikke er blomst eller bok? 😊

Anonymkode: 5653e...c1d

drikkeflaske med navn er alltid koselig og få

Anonymkode: 5442e...371

AnonymBruker
Skrevet

Sjokolade, konfekt, blomster

Anonymkode: c209f...f2b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2024 den 19.17):

Ja!! Da hadde jeg blitt utrolig glad.

Jeg forventer aldri gaver fra klassen min, men får gjerne blomster til sommeren. Det er utrolig koselig, men jeg pleier sjelden å være hjemme. Dermed må jeg gi blomsten bort til andre. Da forsvinner jo på en måte poenget med gaven😅.

Personlig foretrekker jeg sjokolade, men dette er jo veldig subjektivt.

Anonymkode: 5f3ab...6a0

Det blir 4 presentkort på 1000 kr var på restaurant från klassen vår, så får jeg håpe at vi valt en bra restaurant 😁

AnonymBruker
Skrevet

En eller to flasker god juice eller eplemost, god kaffe eller te med honning, god sjokolade, pene kubbelys eller stearinlys, termokopp, turkopp i tre, hengekøye (sett på tilbud til 200kr), en pakke gode kjeks (til ost) og god marmelade/chutney.

Anonymkode: d0305...198

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...