AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #41 Del Skrevet 14. juni 2024 Fjompenisse skrev (1 time siden): Hun har vært hjemme hos deg og fremdeles tror du er i et forhold? Her lukter det dramaqueen dø lux, spar deg for mye fremtidig smerte, dette blir turbulent. Jeg hun har vært litt her også. Men hun må jo stole på meg. Hun skriver nå til meg og vil fortsette så d er bra Anonymkode: c1189...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #42 Del Skrevet 14. juni 2024 Det lyser kvinnehater lang vei. Eller troll Anonymkode: 12840...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #43 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hun har vært litt her også. Men hun må jo stole på meg. Hun skriver nå til meg og vil fortsette så d er bra Anonymkode: c1189...29d Hun må ingenting. Anonymkode: b121f...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #44 Del Skrevet 15. juni 2024 Du har vel lagt inn e-post eller lignende? Da får du tak i innlogging igjen, det virker ærlig talt som du er uærlig både med oss og daten. Anonymkode: e0960...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #45 Del Skrevet 15. juni 2024 Dersom du er en gentleman , så rydder du opp i det på null komma niks . Hun er ikke sur. Kun usikker og skuffet ,siden du taler med to tunger. Du gjør faktisk det ,når du ikke har oppdatert status. At du står i et forhold med en x , er ikke pluss i boka. Rart ikke x ' en din har sagt noe. Jeg irriterer meg over min x , som har kjærestebilder av oss i sin mappe med profilbilder. 😎 Men har ikke sagt noe jeg heller...men tro meg : vi kvinner liker ikke slikt. Anonymkode: 8a4e6...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå