Gå til innhold

Har hun rett til å bli sur?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har ikke endret det enda men har sagt det til henne at jeg er singel og at vi ikke er venner der inne og det burde holde i massevis. Jeg tror hun roet seg med det men vært litt stille etter det. Hun ville egentlig treffes igår men jeg kunne ikke så må bli litt over ei uke til og litt usikker på om hun orker mer

Anonymkode: c1189...29d

Du har fortsatt ikke endret det etter at hun påpekte det? 😂 håper hun dumper deg. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har ikke endret det enda men har sagt det til henne at jeg er singel og at vi ikke er venner der inne og det burde holde i massevis. Jeg tror hun roet seg med det men vært litt stille etter det. Hun ville egentlig treffes igår men jeg kunne ikke så må bli litt over ei uke til og litt usikker på om hun orker mer

Hahahaha du har ikke endret det etter at du ble klar over det en gang? Da tenker jeg hun er litte smart om hun fortsetter med deg. Du er åpenbart ikke veldig gira uanset, om du ikke gider bruke 2 minutter på å endre status. Eventuelt er du en utro dritsek. Uanset hun har det bedre uten. 

Så har hun selfølgelig lov til å føle akurat som hun gjør. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor har du ikke endret det? Det fremstår som likegyldig i beste fall. I verste fall suspekt.

Jeg tror på at du er singel, men du har vel brukt opp kvoten nå.

Anonymkode: 6bec9...947

Så det er suspekt av meg og la fortsatt det stå der? Jeg har ikke orket å gå inn på face ei gang. Jeg er jo ikke venn med henne så burde være bra nok bevis 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Så det er suspekt av meg og la fortsatt det stå der? Jeg har ikke orket å gå inn på face ei gang. Jeg er jo ikke venn med henne så burde være bra nok bevis 

Skikkelig blytungt å bruke et minutt eller to på det ja…hvis det er alt hun er verdt for deg forstår jeg godt om hun stikker.

Anonymkode: d0252...58e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Orker ikke gå inn på face, du høres ut som en skikkelig mann!! 😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ja det er suspekt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har glemt å fjerne det fordi du var i et forhold, men ikke har vært det mens du har sett denne damen så forstår jeg ikke at hun skal bli sur for det hvis du forklarer at du bare hadde glemt å fjerne det.

Hvis du hadde glemt å fjerne det fordi du egentlig er i et forhold eller var det når du traff denne damen og tenkte å skjule det for henne så har hun all grunn til å bli sint.

Anonymkode: 941d7...56d

AnonymBruker
Skrevet

Om hun tror du er i forhold, så er det forståelig at hun er sur.

Om du ikke er i gforhold, må du bevise det. Du er ikke eneste personen i datingverden og det er alt for vanlig med utro løgnere.

Anonymkode: b121f...876

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det mulig å være så tafatt? Mister du henne ikke pga dette nå, så kommer du til å miste henne senere fordi du er for tafatt, ingen damer liker tafatte menn.

Anonymkode: b0c41...d4b

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er altfor mange menn i forhold som er på Tinder og lyver kvinnene huden full om at de er single. Det vet vi kvinner, ergo sjekker vi ofte Facebook og lignende for å forsikre seg om at DENNE mannen ikke lyver. Selvfølgelig blir vi sure når det står "i forhold" på Facebook. Dette er hvordan du fremstår for andre utad. Hvorfor skal vi liksom ikke stole på offentlig informasjon på SoMe?

Anonymkode: 117d8...751

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det hadde tatt deg to minutter å endre det på facebook. Når du vet at statusen gjør henne usikker, hvorfor ikke respektere det og endre det? Du er sikkert singel som du skriver, men det at du ikke gidder å endre fremstår som at du enten lyver eller ikke er over eksen din. 

Generelt sett har jeg ikke inntrykk av at du er så gira på henne eller i det hele tatt klar for et seriøst forhold. Det er noe med hvordan du ordlegger deg, og det at du allerede etter 3 dates ikke kan ta hensyn til henne og gjøre en kjapp endring for å gjøre henne tryggere på deg.  

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jepp. Det er suspekt. Det gir inntrykket av at du lyver og er uærlig. 

Og nei, det er absolutt ikke bra nok. 

Anonymkode: a9ce2...434

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor i all verden endrer du ikke statusen din da, selv etter at hun fant ut av det. Det tar deg kun et minutt eller to. Hadde blitt skeptisk selv også

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enten er dette (nok en) trolletråd eller så er TS sosialt tilbakestående. Kanskje det er derfor hun ikke gidder dette og at dette med den statusen bare er dråpen.. 

At TS ikke gidder å endre den statusen når han tydeligvis gidder å lage datingprofil og ra pp date er i seg selv patetisk. Å ikke gidde å endre det enda etter at daten har kommentert det sier egentlig veldig mye om fyren.

Jeg er mann selv og slutter ikke å la meg overraske over hvir mye lavmål andre menn forventer at damer skal godta.

Anonymkode: 466e9...763

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan godt forstå at man glemmer å rette på en sånn greie på Facebook. Hvem er det som bruker FB daglig lenger? Ikke jeg i hvert fall. Måtte faktisk tenke meg om nå, har jeg endret status til singel etter at jeg skilte meg for åtte år siden? Tror det, men jeg gidder ikke sjekke.

Men nei, jeg synes ikke hun har "rett" til å bli sur, særlig hvis du forklarer hva som er årsaken. At du IKKE er i forhold lenger, men har bare glemt å endre status. Hvis hun fremdeles er sur etter det, tror jeg kanskje hun mistenker deg for å være utro. Det er jo ikke så lett å stole på en fyr man har møtt tre ganger, liksom...

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Hun skrev igår " Ser forresten at du er i et forhold på facebook, trodde jeg kunne stole på deg. 😌😌" hun virket vel sur og fornærmet. Mulig hun har blitt ghostet før. Vi har avtalt at vi er eksklusive men har ikke truffet hverandre mer enn 3-4 ganger,  ute og hjemme hos meg 

Hun har vært hjemme hos deg og fremdeles tror du er i et forhold? Her lukter det dramaqueen dø lux, spar deg for mye fremtidig smerte, dette blir turbulent.

AnonymBruker
Skrevet
Fjompenisse skrev (1 minutt siden):

Hun har vært hjemme hos deg og fremdeles tror du er i et forhold? Her lukter det dramaqueen dø lux, spar deg for mye fremtidig smerte, dette blir turbulent.

Du vet man fint kan være i forhold uten å bo sammen? 

Anonymkode: 67789...cea

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vet man fint kan være i forhold uten å bo sammen? 

Anonymkode: 67789...cea

Poeng. Jeg tar denne på min kappe, tenkte på samboer… Skylder på fredagshjerne  😜

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er vel redd for at du lyver når du sier det sto feil å at du ikke har oppdatert det. Hun stoler ikke på deg og derfor svarer hun ikke. 

Anonymkode: c84ea...d82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (3 timer siden):

Kan godt forstå at man glemmer å rette på en sånn greie på Facebook. Hvem er det som bruker FB daglig lenger? Ikke jeg i hvert fall. Måtte faktisk tenke meg om nå, har jeg endret status til singel etter at jeg skilte meg for åtte år siden? Tror det, men jeg gidder ikke sjekke.

Men nei, jeg synes ikke hun har "rett" til å bli sur, særlig hvis du forklarer hva som er årsaken. At du IKKE er i forhold lenger, men har bare glemt å endre status. Hvis hun fremdeles er sur etter det, tror jeg kanskje hun mistenker deg for å være utro. Det er jo ikke så lett å stole på en fyr man har møtt tre ganger, liksom...

Hun har blitt ghostet tidligere og exen hennes var utro og fikk ny dame rett etterpå. Reiner med utbruddet kom på meg pga det men jeg husker ikke passordet på face.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...