AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #1 Del Skrevet 14. juni 2024 Ei jeg har pratet med på tinder og møtt 3 ganger hatt sex og hele pakka. Så har jeg glemt å sette sivilstatus som singel på facebook. (Vi er ikke venner men hun har sporet meg opp) hun ble sur og sa hun trodde jeg var singel. Jeg forklarte henne det men akkurat nå er hun stille.. har hun rett til å bli sint? Anonymkode: c1189...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #2 Del Skrevet 14. juni 2024 Jeg skjønner ikke problemet. Er du singel? Hva sto sivilstatusen din som? Anonymkode: 031d6...796 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #3 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg skjønner ikke problemet. Er du singel? Hva sto sivilstatusen din som? Anonymkode: 031d6...796 I et forhold stod det. Jeg ha å glemt å fjerne det Anonymkode: c1189...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 14. juni 2024 #4 Del Skrevet 14. juni 2024 Dette er ikke et spørsmål om "moralfilosofi". Blir hun sur, så blir hun sur. Ikke noe du kan gjøre med det. Så får du vurdere om du gidder oppførselen hennes. Observere og reagere. Ikke kontrollere. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bippeti Skrevet 14. juni 2024 #5 Del Skrevet 14. juni 2024 Rett til... det blir litt feil uttrykk synes jeg. Om det er dumt av henne, ja det vil jeg si. Men hun klarer vel ikke helt å regulere seg, da. Disse datingoppleggene kan gjøre folk helt på tuppa, tror jeg, og opplegg kan rakne av den minste usikkerhet. Hun må nesten klare å forholde seg til din forklaring, ellers nytter det jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #6 Del Skrevet 14. juni 2024 Dere har ikke kjent hverandre så lenge, og det er godt mulig hun har blitt lurt før av noen som har sagt de var single - men ikke var det. Hun kjenner deg ikke godt nok til å vite om hun kan stole på deg. Vet ikke om jeg synes hun har rett til å bli sinna, men jeg synes det er veldig forståelig at hun ble usikker på hva sannheten er. Anonymkode: 67789...cea 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #7 Del Skrevet 14. juni 2024 27 minutter siden, AnonymBruker said: I et forhold stod det. Jeg ha å glemt å fjerne det Anonymkode: c1189...29d Du har kommet deg på tinder, møtt en tre ganger og hatt sex, men glemt å fjerne statusen på Facebook? Slo dere opp i går? Eller? Hun virker jo ikke sur utifra hva du skriver, men hun virker usikker og frustrert over situasjonen. Anonymkode: a9ce2...434 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #8 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du har kommet deg på tinder, møtt en tre ganger og hatt sex, men glemt å fjerne statusen på Facebook? Slo dere opp i går? Eller? Hun virker jo ikke sur utifra hva du skriver, men hun virker usikker og frustrert over situasjonen. Anonymkode: a9ce2...434 Det er ikke alle som bruker Facebook aktivitet selv om de har en konto der, så jeg syns ikke det høres så rart eller uvanlig ut. TS, jeg tenker at hun nok er usikker på hva som er sant og derfor ikke svarer deg. Anonymkode: e9b21...08a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 14. juni 2024 #9 Del Skrevet 14. juni 2024 Hvorfor trekker du konklusjonen om at hun er sur når hun er stille? Hadde blitt stille jeg også om jeg fant ut av at en jeg hadde truffet muligens lyver. Og jeg liker ikke helt denne måten du legger henne frem,sporer deg opp? Som om du sikkert er jævla vanskelig å finne? Er vanlig å sjekke opp i folk man puler. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #10 Del Skrevet 14. juni 2024 Det er dessverre veldig vanlig å møte på menn som oppgir at de er single, men viser seg å ikke være det på Tinder. Det er helt naturlig at hun blir betenkt og usikker på om hun vil gå videre med deg. jeg hadde også droppet deg. Det kan godt være at du faktisk er singel, men når du ikke har endret statusen på fb så er du sannsynligvis veldig nysingel, noe som heller ikke akkurat er positivt (litt avhengig av alder da, men regner med at du ikke er tenåring) Anonymkode: 2f638...80b 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #11 Del Skrevet 14. juni 2024 Dojakitty skrev (14 minutter siden): Hvorfor trekker du konklusjonen om at hun er sur når hun er stille? Hadde blitt stille jeg også om jeg fant ut av at en jeg hadde truffet muligens lyver. Og jeg liker ikke helt denne måten du legger henne frem,sporer deg opp? Som om du sikkert er jævla vanskelig å finne? Er vanlig å sjekke opp i folk man puler. Hun skrev igår " Ser forresten at du er i et forhold på facebook, trodde jeg kunne stole på deg. 😌😌" hun virket vel sur og fornærmet. Mulig hun har blitt ghostet før. Vi har avtalt at vi er eksklusive men har ikke truffet hverandre mer enn 3-4 ganger, ute og hjemme hos meg Anonymkode: c1189...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #12 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er dessverre veldig vanlig å møte på menn som oppgir at de er single, men viser seg å ikke være det på Tinder. Det er helt naturlig at hun blir betenkt og usikker på om hun vil gå videre med deg. jeg hadde også droppet deg. Det kan godt være at du faktisk er singel, men når du ikke har endret statusen på fb så er du sannsynligvis veldig nysingel, noe som heller ikke akkurat er positivt (litt avhengig av alder da, men regner med at du ikke er tenåring) Anonymkode: 2f638...80b Er i begynnelsen av 30årene og samme her hun Anonymkode: c1189...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #13 Del Skrevet 14. juni 2024 Jeg synes TS kommuniserer litt uklart i denne tråden. Det er sånn at jeg blir usikker selv på om han er singel eller ikke. Han har "glemt å endre statusen" javel, men er du singel eller ikke? Ja eller nei? Kan du gi et straight svar? Det finnes jo ulike grader av å være singel, eksklusiv, situationships etc, så man kan aldri bli for tydelig på det. Jeg skjønner jo at TS er singel, men hvis han er litt tvetydig og går rundt spørsmålet (som her) så blir hun usikker. Anonymkode: 6bec9...947 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #14 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun skrev igår " Ser forresten at du er i et forhold på facebook, trodde jeg kunne stole på deg. 😌😌" hun virket vel sur og fornærmet. Mulig hun har blitt ghostet før. Vi har avtalt at vi er eksklusive men har ikke truffet hverandre mer enn 3-4 ganger, ute og hjemme hos meg Anonymkode: c1189...29d Forstår henne godt at hun føler seg lurt. Hvis du ikke bruker fjaseboka så bare vær ærlig og si som det er. Anonymkode: 918fc...a6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 14. juni 2024 #15 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun skrev igår " Ser forresten at du er i et forhold på facebook, trodde jeg kunne stole på deg. 😌😌" hun virket vel sur og fornærmet. Mulig hun har blitt ghostet før. Vi har avtalt at vi er eksklusive men har ikke truffet hverandre mer enn 3-4 ganger, ute og hjemme hos meg Anonymkode: c1189...29d Ja? Ser ikke noe problem i det hun skrev der. Hun kommuniserer hva hun tenker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 14. juni 2024 #16 Del Skrevet 14. juni 2024 Jeg forstår at hun ble forvirret og skeptisk, og ja, det har hun rett til. Er du singel så er det jo raskt å bare endre det. Har du gjort det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #17 Del Skrevet 14. juni 2024 Alle har rett til sine følelser. Selvsagt føler hun seg lurt om hun nå tror at du er i et forhold. Veldig mange av oss damer har faktisk blitt lurt på denne måten før, meg selv inkludert, så det er jo ikke rart at tilliten er på bunn. Om jeg hadde holdt på med en mann, og videre oppdaget at han sto som forhold på Facebook, hadde jeg blitt umiddelbart veldig skeptisk til hele fyren, og jeg hadde blitt veldig i tvil selv om han påsto at han var singel. Nettopp fordi jeg har blitt lurt før. Anonymkode: de8a1...2b7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silviana Skrevet 14. juni 2024 #18 Del Skrevet 14. juni 2024 Rett til? Ja, man har da rett til å føle eget følelsesliv. Jeg forstår godt at hun reagerer, jeg hadde nok heller ikke kjøpt den at du bare glemte det. Hun har nok møtt på uærlige folk tidligere, og når du da ikke har giddet å fjerne "i forhold"-statusen din så er det klart at hun tenker sitt og reagerer ut fra det. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #19 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Forstår henne godt at hun føler seg lurt. Hvis du ikke bruker fjaseboka så bare vær ærlig og si som det er. Anonymkode: 918fc...a6c Jeg har ikke endret det enda men har sagt det til henne at jeg er singel og at vi ikke er venner der inne og det burde holde i massevis. Jeg tror hun roet seg med det men vært litt stille etter det. Hun ville egentlig treffes igår men jeg kunne ikke så må bli litt over ei uke til og litt usikker på om hun orker mer Anonymkode: c1189...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #20 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har ikke endret det enda men har sagt det til henne at jeg er singel og at vi ikke er venner der inne og det burde holde i massevis. Jeg tror hun roet seg med det men vært litt stille etter det. Hun ville egentlig treffes igår men jeg kunne ikke så må bli litt over ei uke til og litt usikker på om hun orker mer Anonymkode: c1189...29d Hvorfor har du ikke endret det? Det fremstår som likegyldig i beste fall. I verste fall suspekt. Jeg tror på at du er singel, men du har vel brukt opp kvoten nå. Anonymkode: 6bec9...947 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå