Amatariel Skrevet 31. juli 2024 #101 Del Skrevet 31. juli 2024 Fantastisk bra resultat! Skjønner godt du ser store endringer på bilder. Og du må vel føle deg ganske annerledes/bra også?? Skjønner du erger deg over at du ikke gikk dette ned i vekt før sommeren, men husk at resten av ditt liv er lenge. At du har forbedret helsen din nå vil du nyte godt av for all fremtid. Og det er mange somre, begivenheter osv der du vil være glad for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 1. august 2024 Forfatter #102 Del Skrevet 1. august 2024 Amatariel skrev (På 31.7.2024 den 10.20): Fantastisk bra resultat! Skjønner godt du ser store endringer på bilder. Og du må vel føle deg ganske annerledes/bra også?? Skjønner du erger deg over at du ikke gikk dette ned i vekt før sommeren, men husk at resten av ditt liv er lenge. At du har forbedret helsen din nå vil du nyte godt av for all fremtid. Og det er mange somre, begivenheter osv der du vil være glad for det. Følelsene henger ikke helt med på vektnedgangen, men jeg ser det godt på magen og ansiktet i speilet, og det er to bukser som plutselig passer🙈 Det er såå sant, vil være mange ganher opp gjennom jeg vil takke meg selv for denne jobben🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 4. august 2024 Forfatter #103 Del Skrevet 4. august 2024 Jeg har gått ned 10 kg🥹 80,2 kg på vekta i dag!💫Er så glad og stolt av meg selv. 16,2 kg igjen. Det går i ett om dagen, så jeg glemmer å logge mat. Det nye er at jeg prøver en variant av fasting hvor jeg kun spiser et måltid om dagen. Vet ikke helt om det er riktig faste, for jeg drikker gjennom hele dagen. Tror det skal være mulig å nå første delmål til veiedag onsdag; under 80-tallet. Skal jobbe hardt for det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 5. august 2024 #104 Del Skrevet 5. august 2024 On 8/4/2024 at 8:13 AM, Søtpotet said: Jeg har gått ned 10 kg🥹 80,2 kg på vekta i dag!💫Er så glad og stolt av meg selv. 16,2 kg igjen. Det går i ett om dagen, så jeg glemmer å logge mat. Det nye er at jeg prøver en variant av fasting hvor jeg kun spiser et måltid om dagen. Vet ikke helt om det er riktig faste, for jeg drikker gjennom hele dagen. Tror det skal være mulig å nå første delmål til veiedag onsdag; under 80-tallet. Skal jobbe hardt for det. Så megabra jobbet! Veldig gøy å følge progresjonen din. Jeg ville ikke hengt meg opp i om det regnes som fasting eller ikke, for det som teller er at du jobber mot målene dine og hvis ett måltid om dagen er det verktøyet som hjelper deg nå så spiller det ingen rolle hvilken merkelappe man henger på den 😊. Jeg bruker ofte å hoppe over frokost, og kaller det nettopp det, å hoppe over frokost 😅. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 5. august 2024 #105 Del Skrevet 5. august 2024 Gratulerer!!! Du har all grunn til å være stolt av deg selv! ☀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. august 2024 #106 Del Skrevet 5. august 2024 Gratulerer med en fantastisk -10 kg-markering! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 5. august 2024 Forfatter #107 Del Skrevet 5. august 2024 Tusen takk til dere som skriver her inne🥰 Jeg er så dårlig på å skrive tilbake, må bare beklage det. Tenker mye på vom-fyll som en skrev tidligere her, så i dag ble det en panne med hvitløk, løk, gulrot og sopp, kun for å fylle opp. Hadde ellers kylling, ris, brokkoli og soayasaus til midddag. Det går opp og ned om jeg greier å «faste» til kun et måltid. Noen dager blir det frokost eller kvelds i tillegg. I kveld blir det rydding inne, underholde baby, og hjelpe til ute med maling av bod. Vi er så nærme mål på all oppussing, men har et par store prosjekter igjen. Har mistet mye motivasjon i det siste, synes barn, vektnedgang og annet er litt mye. Blir bedre når ønsket vekt er nådd og jeg kan spise mer/vanlig. Skal bli godt med ordentlig energi igjen. Ellers har jeg veldig lyst på ferskengodteri fra smågodthylla. Kan smake det… Sukk😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 6. august 2024 #108 Del Skrevet 6. august 2024 Du er til i inspirasjon for meg! Jeg var flink og klarte å gå ned litt for et år siden, men har gått opp igjen… nå har jeg imidlertid funnet gutsen til å gå på igjen. Jeg skal ikke ned så veldig mye, men jobben må jo gjøres uansett…. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 6. august 2024 Forfatter #109 Del Skrevet 6. august 2024 Vampyrina skrev (11 timer siden): Du er til i inspirasjon for meg! Jeg var flink og klarte å gå ned litt for et år siden, men har gått opp igjen… nå har jeg imidlertid funnet gutsen til å gå på igjen. Jeg skal ikke ned så veldig mye, men jobben må jo gjøres uansett…. 😆 Ååå så hyggelig🥹 Heia deg!🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 6. august 2024 Forfatter #110 Del Skrevet 6. august 2024 L: Cottage cheese-lefse (?), spekeskinke, smøreost og agurk M: 1 skive, 2 skiver skinke, 2 skiver ost, ketchup med sukker (3 åringen handlet for oss) - toast Snacks: 3 pakker Pandy godteri, 3 g sukker. Mannen skulle kjøpe en - 1 pose, men ja han ville være snill😅 Tok en kosekveld med alle jeg da (eller, rydda og la baby, så så kosekveld var det ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 7. august 2024 Forfatter #111 Del Skrevet 7. august 2024 12.06: 90,2 kg - START 19.06: 88,2 kg -2,0 kg 26.06: 86,7 kg -1,5 kg 01.07 (før ferie og vi reiste bort, veiedag ble to dager før tiden): 86,1 kg -0,6 kg 10.07: 85,7 kg - 0,4 kg 17.07: 83,7 kg -2,0 kg 24.07: 82,7 kg - 1,0 kg 31.07: 80.8 kg -1,9 kg 07.08: 79,3 kg - 1,5 kg Totalt ned: -10,9 kg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. august 2024 #112 Del Skrevet 7. august 2024 Fantastisk nedgang!! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 7. august 2024 Forfatter #113 Del Skrevet 7. august 2024 Amatariel skrev (8 timer siden): Fantastisk nedgang!! Grattis! Tusen takk!🥰 Er så glad for at det går. Tørte egentlig ikke å starte vektnedgangen, føltes som en umulig jobb. Derfor går jeg så hardt til verks også, må det for å holde motivasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 8. august 2024 #114 Del Skrevet 8. august 2024 Fantastisk!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 9. august 2024 Forfatter #115 Del Skrevet 9. august 2024 F: 1 skive, 2 skiver ost L: 4 potetlomper med litt smør, sukrin gold og kanel M: Chilligryte med avocado og rømme. Hadde en dårlig dag, så lunsjen ble så som så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 9. august 2024 Forfatter #116 Del Skrevet 9. august 2024 Tidligere her så skrev jeg om mannen som kjøpte stor pose ostepop. Vel den ligger i skapet enda, for det er kun jeg som spiser det😅Hører den posen roper litt i kveld. Gleder meg til jeg har komme til ønsket vekt og vedlikeholdsfasen, og kunne leve normalt med litt godt i skåla innimellom. Har planer om å begynne med bevegelse, men orker ikke det med lavt kaloriinntak. Har jo til og med tredemølle. Mannen og jeg diskuterer barn nr. 3 om dagen🫣 Det er en spennende tanke og jeg er ikke helt fremmed for den. Spørsmålet er når. Med tanke på at jeg ønsker en vektnedgang så er det jo ikke passende akkurat nå, samtidig som vi har lyst til å sette i gang. Noen som gikk for tredje barnet? Ville du sagt at det holdt med to eller en (selvom du selvfølgelig elsker nr. 3,4😅)? Jeg føler vi er i en god rytme om dagen, og alle har funnet sin plass og landet etter den tyngste babyperioden. Jeg har heldigvis en mann som hjelper til mye, men mtp. amming osv. så faller mye på meg, og jeg husker hvor vanskelig overgangen til et lite søsken var for både første barnet og meg. Vi savnet hverandre så mye. Samtidig har jeg lyst til å oppleve å være gravid igjen, føde, vise frem den nye… Og så vil jeg gjøre alt jeg ikke fikk gjort i de forrige svangerskapene - jeg har hørt et ordtak for akkurat det, men husker det ikke i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 10. august 2024 #117 Del Skrevet 10. august 2024 Kjør på med nr 3! 😁😁 vi har to, og angrer litt på at det aldri ble en til 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MaggaBente Skrevet 10. august 2024 #118 Del Skrevet 10. august 2024 Vi ville gjerne ha nr 3, men når det bikket 2 år etter nr 2 uten å bli gravid (17 mnd mellom de to vi har) så var jeg blitt 38 år og vi var enige om at vi var fornøyde med det livet vi har🤷♀️ Idag er jeg svært takknemlig for det, lett å være familie på 4 på tur🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 10. august 2024 Forfatter #119 Del Skrevet 10. august 2024 M: Kyllinglår, poter og gulrot. K: Var så søtsugen så ble litt cottage cheese med mye sukrin gold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 12. august 2024 #120 Del Skrevet 12. august 2024 On 8/9/2024 at 9:51 PM, Søtpotet said: Tidligere her så skrev jeg om mannen som kjøpte stor pose ostepop. Vel den ligger i skapet enda, for det er kun jeg som spiser det😅Hører den posen roper litt i kveld. Gleder meg til jeg har komme til ønsket vekt og vedlikeholdsfasen, og kunne leve normalt med litt godt i skåla innimellom. Har planer om å begynne med bevegelse, men orker ikke det med lavt kaloriinntak. Har jo til og med tredemølle. Mannen og jeg diskuterer barn nr. 3 om dagen🫣 Det er en spennende tanke og jeg er ikke helt fremmed for den. Spørsmålet er når. Med tanke på at jeg ønsker en vektnedgang så er det jo ikke passende akkurat nå, samtidig som vi har lyst til å sette i gang. Noen som gikk for tredje barnet? Ville du sagt at det holdt med to eller en (selvom du selvfølgelig elsker nr. 3,4😅)? Jeg føler vi er i en god rytme om dagen, og alle har funnet sin plass og landet etter den tyngste babyperioden. Jeg har heldigvis en mann som hjelper til mye, men mtp. amming osv. så faller mye på meg, og jeg husker hvor vanskelig overgangen til et lite søsken var for både første barnet og meg. Vi savnet hverandre så mye. Samtidig har jeg lyst til å oppleve å være gravid igjen, føde, vise frem den nye… Og så vil jeg gjøre alt jeg ikke fikk gjort i de forrige svangerskapene - jeg har hørt et ordtak for akkurat det, men husker det ikke i farta. Jeg ville ha ventet tils alle har begynt i barnehage og jobb før man planlegger neste. For da får man litt følelse av hva det vil si å ha flere barn i kabalen. Eller kanskje dere er der allerede. Men klart, hvis den biologiske klokka begynner å tikke hardt så har man ikke så lang tid på seg å bestemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå