Gå til innhold

Hvilke «kvinnevaner» reagerte du mest på da du ble samboer?


Surpomp

Anbefalte innlegg

For egen del ble jeg mest overrasket over mengden ideer uten påfølgende egeninnsats, «nødvendige» mengder klær og sko, premenstruelle humørsvingninger osv
 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spesielt å se at tråden om «mannevaner» blir en morsom greie med mange visninger og innlegg, mens denne tråden ikke blir kommentert.

Er det så enkelt at kvinnfolk er mer hårsåre, tar alt opp i verste mening  og at dette ikke skal tulles med ?

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er på kvinnguiden da...

 

Min kommenterte på at alt skulle gjøres på min måte. Stabling i oppvaskmaskin, hvordan håndklær brettes osv. Det måtte jeg ganske enkelt roe meg på. Enten fikk jeg ta alt selv eller så måtte han få lov å gjøre ting på sin måte. Den praten fortjente jeg 100%, glad han sa ifra tidlig.

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surpomp skrev (8 minutter siden):

Spesielt å se at tråden om «mannevaner» blir en morsom greie med mange visninger og innlegg, mens denne tråden ikke blir kommentert.

Er det så enkelt at kvinnfolk er mer hårsåre, tar alt opp i verste mening  og at dette ikke skal tulles med ?

Jeg har verken mye klær, sminke eller pms. 

Gjennomføre opplever jeg å gjøre raskest mulig dersom ting er bestemt. Mye raskere enn de fleste kompisene mine. Så jeg kjenner meg ikke igjen..

Men det er kanskje mer belegg for entusiasme over et slikt innlegg på et herreforum..?

Kvinner som bor med kvinner, blir neppe overrasket over ting som pms.. 

Anonymkode: b6c7d...0cb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surpomp skrev (10 minutter siden):

Spesielt å se at tråden om «mannevaner» blir en morsom greie med mange visninger og innlegg, mens denne tråden ikke blir kommentert.

Er det så enkelt at kvinnfolk er mer hårsåre, tar alt opp i verste mening  og at dette ikke skal tulles med ?

Spesielt at det tolkes sånn nesten rett etter innlegget er lagt ut - PÅ ET KVINNEFORUM 🤏 Du må nok vente litt lengre mellom svarene enn en dame her inne.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janei, jeg kan godt komme med mine egne kvinnevaner som min mann har bemerket på men det er jo ikke poenget med tråden? 

Anonymkode: 7a985...d31

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo rart om vi skal svare for oss selv? 

Kan for all del si ting typen reagerte på:

Hår i dusjen.
Høyere standard på vasking, og ble fort masete. Endte opp med å ta vasking selv, han gjør andre ting. 
Fylle hele badet med sminke, hår produkter, kremer, hudpleie osv...
Kan være kjempe gretten, men plutselig blid og fornøyd så fort jeg får i meg mat. 
Bruker mye dopapir (?) Hørt av begge jeg har bodd med.
Utrolig opptatt av kjøkkenbenken, helst skal det ikke stå masse kjøkkenutstyr der. Det ser rotete ut. 
 

Endret av Disney Adult
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som singel kvinne er det i hvert fall nærmest umulig å svare 😅 I tillegg er jeg en slask så husarbeid er langt ned på lista. har inntrykk av at det stort sett er på det området menn og kvinner krasjer 🤔 

Anonymkode: c4e8f...6c4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Surpomp skrev (21 minutter siden):

Spesielt å se at tråden om «mannevaner» blir en morsom greie med mange visninger og innlegg, mens denne tråden ikke blir kommentert.

Er det så enkelt at kvinnfolk er mer hårsåre, tar alt opp i verste mening  og at dette ikke skal tulles med ?

er du seriøs eller bare later du som? 

 

Anonymkode: c914b...3d6

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surpomp skrev (23 minutter siden):

Spesielt å se at tråden om «mannevaner» blir en morsom greie med mange visninger og innlegg, mens denne tråden ikke blir kommentert.

Er det så enkelt at kvinnfolk er mer hårsåre, tar alt opp i verste mening  og at dette ikke skal tulles med ?

Hvem er det som er hårsår, sa du...?

Anonymkode: 22e2d...fb9

  • Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vasker alltid hendene etter toalettbesøk, atte hæ?

hun vasker klærne min, hæ? De er magisk i skapet jo.

hun rydder mens hun lager middag, tenk å ha den blekksprut effekten i virkelig liv.

🤯🤯🤯🤯🤯

Anonymkode: 7dd30...131

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørre på et forum med flere menn, kanskje? Litt morsomt at du mener kvinner er hårsåre, når du blir så hårsår over manglende svar selv. På seg selv kjenner en andre 🤗

Anonymkode: b7749...ae2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humørsvingninger og et helvetes .... MAAAAS !   Særboer resten av mitt liv 

Anonymkode: 12d44...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Humørsvingninger og et helvetes .... MAAAAS !   Særboer resten av mitt liv 

Anonymkode: 12d44...bbf

Mas om hva?

Anonymkode: c4e8f...6c4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Humørsvingninger og et helvetes .... MAAAAS !   Særboer resten av mitt liv 

Anonymkode: 12d44...bbf

For meg (kvinne) var det annerledes. Min ekssamboer (mann) skulle ha alt på sin måte, så jeg lot han bare styre på. Han reagerte på mengden hudpleie produkter jeg hadde og at jeg ikke var så organisert som ham.

Anonymkode: 0f6f5...4ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mas om hva?

Anonymkode: c4e8f...6c4

Det meste. Lettere å svare på hva det IKKE var mas om.

Anonymkode: 12d44...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det meste. Lettere å svare på hva det IKKE var mas om.

Anonymkode: 12d44...bbf

Så du gjorde ingenting?

Anonymkode: 22e2d...fb9

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min klager på at jeg bruker for mye dopapir (åpenbart siden jeg blør jevnlig, og også at jeg må tørke meg hver gang jeg har tisset, ikke bare kan "riste meg tørr" ). Han klager også på at jeg stabler "feil" i oppvaskmaskinen.

Han har mer klær og sko enn meg, og jeg bruker sjeldent sminke, jeg er naturlig pen.

Anonymkode: a29f3...94c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette heter jo KVINNEguiden da.. det ligger et hint i navnet i forhold til kjønnsfordelingen her.

Makan til konspirasjonsteorier. Hva er det neste, skal du gå inn på et veganerforum og spør etter oppskrift på entrecote. 

Og hvorfor så aggressiv, dette kunne jo blitt en morsom tråd, men du starter jo med piggene ute, kniv i kjeften og granat i hånda. 

Anonymkode: 5a123...bd2

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...