Gå til innhold

Hei dere menn! Hva vil han nå da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært gift med en...varte i 8 år...det ble et ganske stygt brudd...han gjorde det slutt .....vi har felles barn...så han kommer på besøk hver helg..dette er 6 mnd. siden......i helga kom han hit både lørdag og søndag..og det som var merkelig var at han alltid har pleid å sitte et stykke bort fra meg på vår sofa før da vi var gift....nå så satt han på andre siden av sofaen og...men han skulle plutselig dele pledd med meg ha føtter innimellom mine føtter...vi satt slik 1 time minst.......  hva er dette?..angrer han...? Han hintet ikke til sex.....men...barna var jo der så hehe skjlnner den......men har han fått følelser for meg nå da.....?.

Anonymkode: b2b4f...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil du at han skal ha følelser for deg? Er du singel? 

Anonymkode: 9a7c0...161

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke fått følelser igjen. Han bare jobber i kulissene for å få sex en gang innen et par mnd.

Anonymkode: 0ed4c...b49

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vil du at han skal ha følelser for deg? Er du singel? 

Anonymkode: 9a7c0...161

Ja! Vil det! Singel ja

Anonymkode: b2b4f...195

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei ikke fått følelser igjen. Han bare jobber i kulissene for å få sex en gang innen et par mnd.

Anonymkode: 0ed4c...b49

Og hvordan vet du det eksakt?

Anonymkode: b2b4f...195

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi beskjed at du ikke pleier å dele pledd med venner, men at du kan hente et ekstra hvis han fryser.

Anonymkode: 327ea...d85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok! Men....ikke det jeg lurte på da...hehehe

Anonymkode: b2b4f...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og hvordan vet du det eksakt?

Anonymkode: b2b4f...195

6 mnd siden og stygt brudd, og plutselig ligge under samme pledd… han bare nærmer seg litt og litt. Viss han vet du har følelser itillegg, så tenker han: bankers. 

Anonymkode: 0ed4c...b49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

6 mnd siden og stygt brudd, og plutselig ligge under samme pledd… han bare nærmer seg litt og litt. Viss han vet du har følelser itillegg, så tenker han: bankers. 

Anonymkode: 0ed4c...b49

😂😂 ok...

Anonymkode: b2b4f...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær sterk nok til å tørre å håpe, vær sterk nok til å tåle å ikke få det. Ta valg som ivaretar deg selv.

Anonymkode: 845ad...e87

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ts..... 

Han er ikke seriøs med deg, desverre nok så garantert... 

Ikke tro at menn ikke har peiling på hva de gjør. De vet VELDIG godt hvordan de oppfører seg mot damer de respekterer og ønsker et forhold til. Et kjæresteforhold. 

Det vil si, hadde han ønsket å ta opp tråden igjen med deg, så hadde han startet med en samtale... Og siden du sier bruddet ble stygt, han hadde beklaget tidligere oppførsel, og han hadde spurt om du var interessert i å reparere forholdet deres? 

Han, vil ha sex, that's it... Å han vil bare bruke deg, han tenker ikke på konsekvensene av å bruke moren til sine barn en gang...  

Skikkelig egoist, og han driter i at du har følelser for han... 

Slutt å le, og se at han er en "møkkamann" selvom han kan å være aldeles så sjarmerende og god i senga.. 

Anonymkode: ffef1...494

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tenker nok at du er et enkelt ligg, ja

Anonymkode: 6c131...41c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei ikke fått følelser igjen. Han bare jobber i kulissene for å få sex en gang innen et par mnd.

Anonymkode: 0ed4c...b49

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, ts..... 

Han er ikke seriøs med deg, desverre nok så garantert... 

Ikke tro at menn ikke har peiling på hva de gjør. De vet VELDIG godt hvordan de oppfører seg mot damer de respekterer og ønsker et forhold til. Et kjæresteforhold. 

Det vil si, hadde han ønsket å ta opp tråden igjen med deg, så hadde han startet med en samtale... Og siden du sier bruddet ble stygt, han hadde beklaget tidligere oppførsel, og han hadde spurt om du var interessert i å reparere forholdet deres? 

Han, vil ha sex, that's it... Å han vil bare bruke deg, han tenker ikke på konsekvensene av å bruke moren til sine barn en gang...  

Skikkelig egoist, og han driter i at du har følelser for han... 

Slutt å le, og se at han er en "møkkamann" selvom han kan å være aldeles så sjarmerende og god i senga.. 

Anonymkode: ffef1...494

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han tenker nok at du er et enkelt ligg, ja

Anonymkode: 6c131...41c

De tre svarene over her, ts, er klassiske idiotsvar her på KG. Ikke ta dem til deg. Folk tror de vet, er allmektige og allvitende orakler, uten å kjenne en pøkk av historien. Du deler jo fint lite og hvordan kan noen av oss vite at han faktisk bare er ute etter et ligg? I min verden er det ikke slik, men nå er jeg en nokså ordentlig mann. Jeg tenker jo at det kan være han angrer, ønsker komme nærmere deg igjen. Men dette kan jeg selvsagt ikke vite. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vær sterk nok til å tørre å håpe, vær sterk nok til å tåle å ikke få det. Ta valg som ivaretar deg selv.

Anonymkode: 845ad...e87

Dette var derimot et fantastisk fint svar. Godt sagt! 

Mann, 49

Anonymkode: 89eac...a24

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ble det slutt? 

Anonymkode: 9a7c0...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skjønner hva han mistet, og jobber seg tilbake.

Anonymkode: 297f3...7f8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha han på besøk hver helg? Og om det var et stygt brudd, så gidder du dette?  Og ønsker han fortsatt skal ha følelser for deg. Ja noen finner seg i det meste

Anonymkode: 0a94a...076

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han vil vel pule litt da før han drar hjem 

Anonymkode: 23593...9fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 22.25):

 

 

De tre svarene over her, ts, er klassiske idiotsvar her på KG. Ikke ta dem til deg. Folk tror de vet, er allmektige og allvitende orakler, uten å kjenne en pøkk av historien. Du deler jo fint lite og hvordan kan noen av oss vite at han faktisk bare er ute etter et ligg? I min verden er det ikke slik, men nå er jeg en nokså ordentlig mann. Jeg tenker jo at det kan være han angrer, ønsker komme nærmere deg igjen. Men dette kan jeg selvsagt ikke vite. 

Dette var derimot et fantastisk fint svar. Godt sagt! 

Mann, 49

Anonymkode: 89eac...a24

Såklart er det ikke et idiot svar...

Det er kun sunn fornuft. Helt vanlige normale menn, vet å ta damer seriøst. Når de selv er seriøse... 

Han vil ligge, that's it....  

Helt merkelig ts at du sier det har et stygt brudd å du alikevel ønsker han tilbake... 🤯

Anonymkode: ffef1...494

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...