Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på 41år uten barn som føler at tiden er inne for å begynne å date igjen etter en lengre kjærlighetssorg som jeg nå er fullstendig over. Det jeg stusser litt over er hvor jeg skal legge meg aldersmessig? Jeg ønsker jo selv barn, men har ingen problem med partner som har barn fra før, eneste jeg setter som en showstopper er barn med ulike fedre. Selv har jeg både bolig, godt betalt jobb og tar vare på meg selv. Hva tenker dere er en grei alder å pensle seg inn på for meg? Takker på forhånd.

Anonymkode: 5f40c...fe7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fra ca 30? Du blir kanskje litt for gammel for de under 30. Men kanskje fra 28

Anonymkode: 3cd0f...48c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vær realistisk. De fleste damer ser etter noen som er 1-3 år eldre enn seg selv, altså er damer på 38-39 år et godt sted å starte for deg. Å jakte på damer i tidlig 30årene er sikkert artig, men de ser nok ikke etter en mann som har passert 40. 

Anonymkode: 1b560...daa

• Liker 17
  • Nyttig 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fra ca 30? Du blir kanskje litt for gammel for de under 30. Men kanskje fra 28

Blir ikke dette veldig ung? Jeg ville tenkt 35 år og oppover.

Anonymkode: 3f300...05d

• Liker 21
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du ikke fått barn før? Aldersmessig burde du gå for noen på minst 35, synes jeg. Jeg synes du er for gammel for meg og er 33.

Anonymkode: c0dd5...e2e

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker 28-35. Slutten av 20-årene er innafor, slutten av 30-årene er nok litt for sent hvis man vil etablere forholdet før man får barn, da begynner dama å bli godt voksen mtp. svangerskap, spesielt hvis man da ønsker flere barn. 

Anonymkode: 010dd...39a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blir ikke dette veldig ung? Jeg ville tenkt 35 år og oppover.

Kanskje. Men om du vil ha barn? Om du setter 35, så kanskje du går glipp av en match på 33 som er klar for familielivet. Det er ikke så ungt 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor har du ikke fått barn før? Aldersmessig burde du gå for noen på minst 35, synes jeg. Jeg synes du er for gammel for meg og er 33.

Oi. Jeg er 32 og samboeren min er 41, jeg syns ikke det er så stor aldersforskjell, ikke noe som merkes i hverdagen, eller en aldersforskjell de rundt oss reagerer på. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker 28-35. Slutten av 20-årene er innafor, slutten av 30-årene er nok litt for sent hvis man vil etablere forholdet før man får barn, da begynner dama å bli godt voksen mtp. svangerskap, spesielt hvis man da ønsker flere barn. 

Anonymkode: 010dd...39a

Takker for ærlig svar, jeg tenker litt i samme banen selv. Når det er sagt så skulle jeg jo selvfølgelig landet både kjærlighet og barn for lengst, men livet blir ikke alltid slik man har tenkt!

Ts

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Queen19 skrev (Akkurat nå):

Oi. Jeg er 32 og samboeren min er 41, jeg syns ikke det er så stor aldersforskjell, ikke noe som merkes i hverdagen, eller en aldersforskjell de rundt oss reagerer på. 

Gi det 10 år.
Jeg ville reagert (men selvfølgelig ikke sagt noe til deg) om vi var venner eller familie

• Liker 15
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er en mann på 41år uten barn som føler at tiden er inne for å begynne å date igjen etter en lengre kjærlighetssorg som jeg nå er fullstendig over. Det jeg stusser litt over er hvor jeg skal legge meg aldersmessig? Jeg ønsker jo selv barn, men har ingen problem med partner som har barn fra før, eneste jeg setter som en showstopper er barn med ulike fedre. Selv har jeg både bolig, godt betalt jobb og tar vare på meg selv. Hva tenker dere er en grei alder å pensle seg inn på for meg? Takker på forhånd.

Fra 29 - ikke fordi du foretrekker jenter under 30, men fordi du ønsker å være kjent en stund før dere skulle velge å få barn sammen? Og legg til at hun gjerne kan være på din alder og ha barn allerede, og helst et godt/avklart forhold til barnefar (entall). Underforstått: du ønsker ikke å havne midt i et turbulent eks-forhold. 

Anonymkode: 7731e...32a

Skrevet

Mann på 45 her. 

Har møtt damer fra 29 til 46, og vet det er mange flotte mellom som vil ha barn. Jeg vil ikke det, og fant flest som passer mellom 38 og 44

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er 10 år yngre, x min var 13 år eldre. Mange kvinner bryr seg ikke om mannen er 10 år eldre/yngre. Så ikke la det ta fra deg motet selv om mange mener det

Anonymkode: 35dbd...520

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gi det 10 år.
Jeg ville reagert (men selvfølgelig ikke sagt noe til deg) om vi var venner eller familie

Uhøflig kommentar!! Hvilken begrunnelse har du til å uttale deg om framtiden? Kjeder du deg meg Tarot kortene ikveld?

Ts

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på. Hvor gammel ønsker du å være når du får barn? 41 er jo allerede ganske sent 

Anonymkode: 1fcf9...cfa

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gi det 10 år.

Hva tenker du endrer seg om 10 år? Vi har flere i vennegjengen som har samme aldersforskjell, og familiemedlemmer med enda høyere aldersforskjell, så jeg tviler på at de reagerer 😊

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fra 29 - ikke fordi du foretrekker jenter under 30, men fordi du ønsker å være kjent en stund før dere skulle velge å få barn sammen? Og legg til at hun gjerne kan være på din alder og ha barn allerede, og helst et godt/avklart forhold til barnefar (entall). Underforstått: du ønsker ikke å havne midt i et turbulent eks-forhold. 

Anonymkode: 7731e...32a

Kloke ord❤️

AnonymBruker
Skrevet

Et naturlig sted å starte er vel 41. Så kan du justere med +/- 3 år.

Anonymkode: bd5ab...c67

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kanskje. Men om du vil ha barn? Om du setter 35, så kanskje du går glipp av en match på 33 som er klar for familielivet. Det er ikke så ungt 

Joda, jeg får bare litt mannegris-vibber om han bevisst går for noen under 30. man kan få barn i slutten av 30 årene og, eller så blir det ikke barn. Det er en annen ting å tilfeldig møte noen med stor aldersforskjell, men å bevist lete etter noen veldig mye yngre blir feil i min bok. Jeg er 32, jeg ville aldri gått for noen over 40 som jeg møtte på en app. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo rimelig seint å begynne å tenke på barn når man er 41, så kanskje bare droppe den drømmen og gå for en kvinne på din egen alder?

Anonymkode: d3749...e12

• Liker 12
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...