AnonymBruker Skrevet 26. august #361 Del Skrevet 26. august Jeg elsker høsten, hater sommeren Anonymkode: e00a1...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #362 Del Skrevet 26. august Jeg har flyttet utenlands 🙌🏼🌞 Ikke angret et sekund! Jeg er så mye mer aktiv her. Og bader i sjøen hver eneste dag! Anonymkode: cc2e3...7dd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 26. august #363 Del Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det finnes en mellomting mellom 50 grader, og 15 grader og ustanselig regn. Ganske mange nyanser mellom de to ekstremene. Anonymkode: 38bcf...c51 I syd Europa siste tiden har det vært lite mellomting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #364 Del Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Vi må faktisk ha sol, vi som bor i Norge. Enten har du bodd under en stein eller så er du her bare for å lage kvalme. Anonymkode: 1b9e2...d51 Jeg bor i hus og er en realist som heier på bønder sa jeg jo. Og de har hatt en perfekt sommer på Østlandet. Og da er jeg tilfreds. Anonymkode: c92cc...b5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #365 Del Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg bor i hus og er en realist som heier på bønder sa jeg jo. Og de har hatt en perfekt sommer på Østlandet. Og da er jeg tilfreds. Anonymkode: c92cc...b5a Også sier vi takk til deg🫡 Anonymkode: 1b9e2...d51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #366 Del Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Også sier vi takk til deg🫡 Anonymkode: 1b9e2...d51 Jeg kan ikke noe for at folk er uenige med meg og at jeg har en annen holdning og heier på årets sommer. Kom ikke å si at jeg har feil mening,det blir for dumt. Anonymkode: c92cc...b5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #367 Del Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 15.39): Det har jo bare vært kaldt, vått, grått og regn omtrent hele juni frem til nå. Er såvidt over 15 grader om dagen, ene dagen lå det nede på 10 på det varmeste på en dag og det var sol og overskyet.. Hva er det som skjer? Dårligste start på sommeren noensinne! Mai var jo kjempe fin og mye varmere, og det var jo enda bare vår da… Like før jeg stikker til Syden. Anonymkode: 9e469...3a3 Folk klager uansett......hva med de som dør i varmen ute i verden, det er mange av dem mens ingen fryser ihjel i sommer. Kanskje noen ganger greit å tenke litt utover sitt lille ego?? Mistrives du så ille med en norsk sommer så bør du vurdere å emigrere fremfor å sitte her å syte om at det regner ute. Anonymkode: d4490...f53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #368 Del Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 15.39): Det har jo bare vært kaldt, vått, grått og regn omtrent hele juni frem til nå. Er såvidt over 15 grader om dagen, ene dagen lå det nede på 10 på det varmeste på en dag og det var sol og overskyet.. Hva er det som skjer? Dårligste start på sommeren noensinne! Mai var jo kjempe fin og mye varmere, og det var jo enda bare vår da… Like før jeg stikker til Syden. Anonymkode: 9e469...3a3 Bergen = blæææ! regnet siste måneden det samme som i Oslo på 1år... spyr. Alltid nye rekorder! Anonymkode: ac3bc...48f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #369 Del Skrevet 26. august Maleficenta skrev (2 timer siden): I syd Europa siste tiden har det vært lite mellomting Men det er jo akkurat det jeg mener, alle ønsker seg en mellomting. De syd i Europa ønsker seg ikke 50 grader og skogbranner. Vi, med unntak av en og annen raring på KG, ønsker oss ikke 15 grader og silregn hver eneste dag. Folk flest hadde blitt fornøyd om vi alle fikk en mellomting. 25-30 grader, mye sol, litt regn, gjerne regn om nettene, da blir folk galde og kan leve godt. På ferie kom jeg i prat med en dame som hadde hørt så mye godt om norsk vær, at det var kjøligere enn 40 grader og da måtte det være bra, mente hun. Hun ble litt sjokkert da jeg fortalte hvordan det faktisk har vært i sommer, med flere dager med temperaturer langt under 20 grader, og knapt en hel dag med opphold, samt til tider helt vilt med vind. Vi ble enige om at vi begge ønsket oss en mellomting, og at inntil vi fikk det så fikk vi begge lov til å være litt miserable. Anonymkode: 38bcf...c51 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 26. august #370 Del Skrevet 26. august 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kan ikke noe for at folk er uenige med meg og at jeg har en annen holdning og heier på årets sommer. Kom ikke å si at jeg har feil mening,det blir for dumt. Anonymkode: c92cc...b5a Eller så kan du vurdere å kjenne ditt publikum. Når så mange er misfornøyde med årets sommer vitner det om svært lav sosial intelligens å skulle trumfe gjennom at det har vært en fantastisk sommer for deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #371 Del Skrevet 26. august Katten.2.0 skrev (2 timer siden): Eller så kan du vurdere å kjenne ditt publikum. Når så mange er misfornøyde med årets sommer vitner det om svært lav sosial intelligens å skulle trumfe gjennom at det har vært en fantastisk sommer for deg. Jeg er ikke sosial på KG, så det bekymrer meg lite. Det er jo morsomt å se at folk ikke aksepterer at folk ikke mener noe annet enn dem uten å tillegge dem diagnoser eller personlighetsbeskrivelser. Anonymkode: c92cc...b5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 27. august #372 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 17.01): Men det er jo akkurat det jeg mener, alle ønsker seg en mellomting. De syd i Europa ønsker seg ikke 50 grader og skogbranner. Vi, med unntak av en og annen raring på KG, ønsker oss ikke 15 grader og silregn hver eneste dag. Folk flest hadde blitt fornøyd om vi alle fikk en mellomting. 25-30 grader, mye sol, litt regn, gjerne regn om nettene, da blir folk galde og kan leve godt. På ferie kom jeg i prat med en dame som hadde hørt så mye godt om norsk vær, at det var kjøligere enn 40 grader og da måtte det være bra, mente hun. Hun ble litt sjokkert da jeg fortalte hvordan det faktisk har vært i sommer, med flere dager med temperaturer langt under 20 grader, og knapt en hel dag med opphold, samt til tider helt vilt med vind. Vi ble enige om at vi begge ønsket oss en mellomting, og at inntil vi fikk det så fikk vi begge lov til å være litt miserable. Anonymkode: 38bcf...c51 Likevel har vi fått mange turister fra sydlige strøk som syns uværet er herlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 27. august #373 Del Skrevet 27. august On 8/26/2024 at 6:15 PM, Katten.2.0 said: Eller så kan du vurdere å kjenne ditt publikum. Når så mange er misfornøyde med årets sommer vitner det om svært lav sosial intelligens å skulle trumfe gjennom at det har vært en fantastisk sommer for deg. hvem bryr seg om hva anonym bruker sier anyway... 😊vet ikke om det er lav intelligens eller ren trolling.. men HELT ENIG med deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #374 Del Skrevet 27. august August føles som november. Juni og juli var også krise. Jeg har aldri ført vært så deppa så tidlig på høsten før. Faktisk er det fremdeles sommer. Jeg bor i Bergen. Huttetu. Det var bare det jeg ville si. Anonymkode: a0b75...2d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #375 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er ikke sosial på KG, så det bekymrer meg lite. Det er jo morsomt å se at folk ikke aksepterer at folk ikke mener noe annet enn dem uten å tillegge dem diagnoser eller personlighetsbeskrivelser. Anonymkode: c92cc...b5a Det er veldig rart å føle for å være så kontrær, når vi har opplevd en av de verste værmessige somrene i manns minne, å komme inn i en forumtråd som er dedikert til oss værsutrere, for å proklamere at "jeg synes ikke været har vært dårlig, jeg". Da klarer man virkelig ikke å read the room. Anonymkode: a0b75...2d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #376 Del Skrevet 27. august Maleficenta skrev (1 time siden): Likevel har vi fått mange turister fra sydlige strøk som syns uværet er herlig Det har vært flere eksperter ute og advart om at det er for tidlig å kalle coolcation en trend. At et par aviser har snakket med en liten håndfull mennesker som synes det er deilig med 15 grader og regn beviser heller ingenting. For det første er det ikke mange nok til at det kan si noe om noe som helst, og for det andre vet vi ikke om de reiste til Norge på grunn av været eller andre ting. Det som er sikkert er at Norge har blitt en trendy destinasjon for mange turister. Jeg er medlem av flere internasjonale reisegrupper på Facebook, og ser at interessen for Norge og Skandinavia har skutt i været de siste årene. Men i den grad været i det hele tatt nevnes i postene om Norge, så er det enten som noe negativt, eller som noe som må tas ekstra hensyn til og som folk må være obs på. Det at det kan være kjølig midt på sommeren krever for eksempel en helt annen garderobe enn land lenger syd i Europa. Uansett, om 15 grader og regn virker forlokkende, så handler det nok ikke om at det er drømmeværet, men at det fremstår som bedre enn 40 grader når man har levd i hete en stund. For meg var ikke 40 grader drømmeværet da jeg reiste på ferie i år, men det fremsto som uendelig mye bedre enn den evige syklusen med høst og vinter vi har hatt her de siste 2-3 årene. Folk flest reiser nok uansett for å se og oppleve, ellers hadde det nok vært få turister til de mer ekstreme områdene i verden. Man reiser nok ikke på ørkenvandring i Namibia fordi man ønsker seg ørkenklima hjemme, for å sette det på spissen. Anonymkode: 38bcf...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #377 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er veldig rart å føle for å være så kontrær, når vi har opplevd en av de verste værmessige somrene i manns minne, å komme inn i en forumtråd som er dedikert til oss værsutrere, for å proklamere at "jeg synes ikke været har vært dårlig, jeg". Da klarer man virkelig ikke å read the room. Anonymkode: a0b75...2d9 Jeg har ikke opplevd den værste sommeren i manns minne i år, den har vært helt herlig. Passe med finvær og gode pauser med regn. Sommeren 2022 var derimot den værste på 40 år, da så jeg sjeldent solen. Metrologene avlyste faktisk sommeren for oss den gangen i avisa. Anonymkode: a08f4...ca9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #378 Del Skrevet 27. august NatNat skrev (På 25.8.2024 den 12.02): jeg har levd de første 26 år av mitt liv i ett land hvor det går opp til 40 av og til, 30 er ikke uvanlig og det er ikke så ille som du beskriver. Vi har forskjellige hus, forskjellige vaner, f.eks vi åpner vinduer tildlig på dagtid og om natta og vi stenger alt, inkludert persienner på dagstid. Ikke bare jeg overlevde men jeg savner feil disse ekte sommer. Vi også åpner vinduene på natta. Og stenger vinduer og persienner på dagtid. Selvfølgelig. Men det er ikke direkte behagelig når innetemperaturen er 30, også på soverommet. Selv med stengte vinduer og persienner. Anonymkode: c7254...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #379 Del Skrevet 27. august NatNat skrev (1 time siden): hvem bryr seg om hva anonym bruker sier anyway... 😊vet ikke om det er lav intelligens eller ren trolling.. men HELT ENIG med deg ! Tydeligvis mange som bryr seg ettersom de tar seg tid til å svare. Og som jeg sa ; fasinerende at man må ha en diagnose eller stempel om man kommer med fakta og ikke er enig med flertallet! Kan trøste med at jeg er vant med å være i mindretall men firer ikke på det jeg vet og mener likevel. Anonymkode: c92cc...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #380 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er veldig rart å føle for å være så kontrær, når vi har opplevd en av de verste værmessige somrene i manns minne, å komme inn i en forumtråd som er dedikert til oss værsutrere, for å proklamere at "jeg synes ikke været har vært dårlig, jeg". Da klarer man virkelig ikke å read the room. Anonymkode: a0b75...2d9 Og jeg vedder en million at om jeg laga en tråd om at jeg syns dette har vært en fin og perfekt sommer så kom det inn noen som sutra om at " nei, denne sommeren har vært dårlig" Derfor føler ikke jeg for å la være å skrive her heller. Anonymkode: c92cc...b5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå