AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Del Skrevet 9. juni Det har jo bare vært kaldt, vått, grått og regn omtrent hele juni frem til nå. Er såvidt over 15 grader om dagen, ene dagen lå det nede på 10 på det varmeste på en dag og det var sol og overskyet.. Hva er det som skjer? Dårligste start på sommeren noensinne! Mai var jo kjempe fin og mye varmere, og det var jo enda bare vår da… Like før jeg stikker til Syden. Anonymkode: 9e469...3a3 15 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Del Skrevet 9. juni Bare minner om at det ikke er påbudt å bo i Norge... Anonymkode: 27350...69b 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #3 Del Skrevet 9. juni Mai var jo helt nydelig, så da tåler jeg litt regn og vind. Det var full sommervarme i mai hos oss, så det var slett ikke «bare vår». Anonymkode: 713e6...4de 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Del Skrevet 9. juni Så stikk da. Anonymkode: 915f5...0af 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. juni #5 Del Skrevet 9. juni Sommeren er såvidt begynnt og man klager allerede? 😄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #6 Del Skrevet 9. juni Du lever én gang. Det er helt absurd å la noe så trivielt som været, som du forøvrig ikke styrer, påvirke hvor godt du har det i livet. Herregud, Get a grip. Anonymkode: 00533...df7 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #7 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mai var jo helt nydelig, så da tåler jeg litt regn og vind. Det var full sommervarme i mai hos oss, så det var slett ikke «bare vår». Anonymkode: 713e6...4de Mai er en vår måned. Er ingenting som heter sommertemperatur, det heter varme. Sommer er en årstid. BASTA! Anonymkode: 9e469...3a3 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #8 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mai er en vår måned. Er ingenting som heter sommertemperatur, det heter varme. Sommer er en årstid. BASTA! Anonymkode: 9e469...3a3 Vi er da 9 dager ut i sommeren og du klager 😂 Anonymkode: a6a47...84a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #9 Del Skrevet 9. juni Fælt til klaging da, her har vi hatt to-tre dager med over 15 grader hittil i år. Det kom 15 cm snø 17. mai-helga, som ble liggende i nesten en uke. Anonymkode: affff...7ef 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #10 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mai er en vår måned. Er ingenting som heter sommertemperatur, det heter varme. Sommer er en årstid. BASTA! Anonymkode: 9e469...3a3 Mai var varm. Vi hadde over 27 grader her jeg bor. Vindstille. Varmt i sjøen og mulighet for å bade i mange uker. Hvorfor hisse seg opp over noen få dager med kaldere vær? Pust med magen og vent på annet vær om du er så avhengig av sol. Det er forøvrig sol og blå himmel her jeg bor i dag. Virkelig ingenting å klage over. Anonymkode: 46601...149 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 9. juni #11 Del Skrevet 9. juni Vi hadde minus grader om torsdagen. Og har ligget på 5 pluss nå 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #12 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mai er en vår måned. Er ingenting som heter sommertemperatur, det heter varme. Sommer er en årstid. BASTA! Anonymkode: 9e469...3a3 Brukeren du siterte skrev jo sommerVARME 😉 Anonymkode: 3a5c1...539 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silviana Skrevet 9. juni #13 Del Skrevet 9. juni Er enig med deg ts, savner finværet vi hadde i mai. Helt greit med regn innimellom, men nå har det blitt kjølig også. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9. juni #14 Del Skrevet 9. juni Det verste er at jeg må fyre i peisen om kvelden i juni måned og det er langt fra normalt her jeg bor. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #15 Del Skrevet 9. juni Etter varmen som var, elsker jeg dette været. Regn og 13-14 grader 👍 men du kan seriøst ikke klage på sommeren allerede nå da, vi er bare i begynnelsen av juni.. Anonymkode: 4f9e2...fc1 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #16 Del Skrevet 9. juni Helt nydelig, håper det fortsetter sånn! Jeg hater varme!! Så lenge det ikke er glatt å gå ute så er jeg fornøyd. Anonymkode: ef0d9...c6f 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #17 Del Skrevet 9. juni Nydelig vær i Indre Troms, så du får flytte 😃 Anonymkode: 152ff...6f9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #18 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nydelig vær i Indre Troms, så du får flytte 😃 Anonymkode: 152ff...6f9 Skibotn er vel tørreste plassen in landet og kan vel óg anbefales? Anonymkode: e6ad7...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #19 Del Skrevet 9. juni Mai var høyst unormalt varm. Det er ikke vanlig med den heten så tidlig på året her i nord. Været nå er mye mer normalt. Jeg elsker den svale skandinaviske sommeren 🌼 Jeg klarer ikke den Syden-heten og er ikke laget for det 🍀 Klart du kan dra til Syden - sommertemperaturene der nede vil nå farlige nivåer med tørke og skogbranner stadig oftere pga klimaendringer, men jeg tror varmegale nordmenn takler det helt fint ✌🏼 Anonymkode: e5cf1...750 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #20 Del Skrevet 9. juni Gleder meg til vinteren 👌👌 Anonymkode: a13e8...39c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå