velociraptor Skrevet 5. juli #201 Del Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Snakket vi ikke om været nå? JO! Anonymkode: c92cc...b5a slengte ikke noen noe usaklig dritt om at hvis man ikke fokuserer på det forjævlige været så føles det visstnok ikke så forjævlig? JO! NatNat skrev (14 minutter siden): ja, det er problemet.. Dagen katten min er ikke rundt lenger, skal prøve å finne noe billig å leie i Spania eller Thailand, helst i flere måneder.. Ja sant 💔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #202 Del Skrevet 5. juli Mardina skrev (11 timer siden): Så folk her inne vil ha 30-35 grader + knallsol 3 - 4 mnd i strekk? 😄 Nei takk sier jeg 😄 Og sikkert en del andre også 😄 Ja takk. Skulle ønske det var sånn hver sommer her. Anonymkode: 83852...0a2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 6. juli #203 Del Skrevet 6. juli 13 grader og yr i lufta. Helt herlig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #204 Del Skrevet 6. juli Dag 16 med regn, og jobb om 13 dager 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Hvordan skal jeg holde ut de neste 6 mnd før 3 dager fri med jul??? 🤬😡 Anonymkode: 51812...78c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #205 Del Skrevet 6. juli 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dag 16 med regn, og jobb om 13 dager 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Hvordan skal jeg holde ut de neste 6 mnd før 3 dager fri med jul??? 🤬😡 Anonymkode: 51812...78c Hvis man ikke kan nyte ferien når det regner, så er det ikke været som er problemet. Maken til sutring. Anonymkode: cbfcc...a49 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 6. juli #206 Del Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dag 16 med regn, og jobb om 13 dager 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Hvordan skal jeg holde ut de neste 6 mnd før 3 dager fri med jul??? 🤬😡 Anonymkode: 51812...78c Og i jula er det 25 minus, 1,5 meter snø, de melder ekstremføre og anbefaler folk å holde seg hjemme. Halve Norge sitter hjemme med omgangssyke, den andre halvparten med influensa. O’ glade jul. Ikke mye å glede seg til. Får vel bare håpe neste sommer blir et lyspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 6. juli #207 Del Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dag 16 med regn, og jobb om 13 dager 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Hvordan skal jeg holde ut de neste 6 mnd før 3 dager fri med jul??? 🤬😡 Anonymkode: 51812...78c Får reise til hetebølgene nedover i Europa da, om det frister? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #208 Del Skrevet 6. juli DelvisPresley skrev (3 minutter siden): Får reise til hetebølgene nedover i Europa da, om det frister? Hvilke hetebølger? Kom nettopp hjem fra sør- Europa. Hadde 22-25 grader og overskyet med litt regn i 10 dager. Var én dag med sol og varme (men da som en god norsk sommerdag). Det var grønt og frodig. Media skriver selvsagt ikke om det. Trodde ikke det var mulig at sommeren kunne bli mer dritt en ifjor her hjemme. Men det ser altså slik ut.. Anonymkode: 34efb...c86 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #209 Del Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dag 16 med regn, og jobb om 13 dager 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Hvordan skal jeg holde ut de neste 6 mnd før 3 dager fri med jul??? 🤬😡 Anonymkode: 51812...78c Hvor i landet bor du? Anonymkode: 40279...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 6. juli #210 Del Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvilke hetebølger? Kom nettopp hjem fra sør- Europa. Hadde 22-25 grader og overskyet med litt regn i 10 dager. Var én dag med sol og varme (men da som en god norsk sommerdag). Det var grønt og frodig. Media skriver selvsagt ikke om det. Trodde ikke det var mulig at sommeren kunne bli mer dritt en ifjor her hjemme. Men det ser altså slik ut.. Anonymkode: 34efb...c86 Fortsatt bedre enn i fjor. Da regnet vi bort, gatene raste ut og folk rundt oss ble evakuert. Håper det ikke blir sånn igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #211 Del Skrevet 6. juli DelvisPresley skrev (25 minutter siden): 13 grader og yr i lufta. Helt herlig! Åhh kom deg ut av denne tråden asap🙄 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvis man ikke kan nyte ferien når det regner, så er det ikke været som er problemet. Maken til sutring. Anonymkode: cbfcc...a49 Du også😬 Regn bort… Anonymkode: 1b9e2...d51 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 6. juli #212 Del Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Åhh kom deg ut av denne tråden asap🙄 Du også😬 Regn bort… Anonymkode: 1b9e2...d51 Ja, jeg skal uansett ut og danse i regnet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #213 Del Skrevet 6. juli Jeg er ikke så glad i regn, men utover det synes jeg været nå er helt perfekt. Føles som høst med den friske og kjølige luften, min favorittårstid. Anonymkode: cbfcc...a49 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 6. juli #214 Del Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 16.01): Gleder meg til vinteren 👌👌 Anonymkode: a13e8...39c Deg om det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #215 Del Skrevet 6. juli Hvor blir det av den såkalte globale oppvarmingen? Ikke vist seg i Norge i hvert fall. Skulle tro vi var på vei inn i ny istid så jævlig kaldt som det er midt på sommeren. Anonymkode: 90b7a...af9 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #216 Del Skrevet 6. juli Jeg skjønner godt alle dere værsyke, men man må faktisk ikke ta til takke med bedriten norsk sommer. Jeg flyttet ikke fra Norge på grunn av været, men været har veldig mye å si for livskvaliteten. Når jeg er tilbake i Norge i juni og gradestokken viser en-sifret, er det en god påminnelse om at jeg aldri skal tilbake. Norges «storhetstid» er jo over uansett, så hvorfor ta til takke med surt klima og sure mennesker? Anonymkode: 2cf32...508 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #217 Del Skrevet 6. juli Det hjalp ikke at det var fint vær i mai. Har hytte ved Drammensfjorden, iskaldt i vannet i tillegg til et tykt lag med pollen. Så umulig å bade. Fortsatt kaldt i vannet der. Skulle ønske det var som for 2 år siden, da hadde vi over 20grader i vannet allerede i juni. Anonymkode: 3b866...110 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #218 Del Skrevet 6. juli 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor blir det av den såkalte globale oppvarmingen? Ikke vist seg i Norge i hvert fall. Skulle tro vi var på vei inn i ny istid så jævlig kaldt som det er midt på sommeren. Anonymkode: 90b7a...af9 Du vet det er forskjell på vær og klima? Anonymkode: cbfcc...a49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #219 Del Skrevet 6. juli I Kristiansand er det drittvær. Litt opphold nå, men ganske kaldt. Synd for de som er på Palmesus. Mai var jo sommer, nå minner det mer om høst. Anonymkode: 2db1d...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #220 Del Skrevet 6. juli DelvisPresley skrev (2 timer siden): Ja, jeg skal uansett ut og danse i regnet! Åhhh nydelig 😍 Noen føler regnet mens andre bare ser det😀 Anonymkode: 1b9e2...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå