AnonymBruker Skrevet 24. juni #161 Del Skrevet 24. juni Jeg er i Sverige nå, og her har det vært helt nydelig i dag. 24 grader, så jeg på det meste, men har ikke fulgt så nøye med, så kan ha vært enda varmere i perioder. Var litt stusselig da jeg sto opp i dag, for var grått, og så ut som det kunne bli dårligere enn det var meldt. Men så ble det bedre. Og skal være enda varmere i morgen. Kjenner jeg har valgt rett uke å ha fri. Dette været har jeg lengtet etter siden mai. Anonymkode: 38bcf...c51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 24. juni #162 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): ... Snakker du om hetebølgene opp til 40 grader? Er dette sarkasme? Anonymkode: ccac5...9c7 40 grader er helt supert, og i hvert fall en million ganger bedre enn 13 grader og gråvær. Bromance skrev (1 time siden): Her vi er nå (i Sør Europa) så er temperaturen et sted mellom 28 og 32 grader. Helt herlig, og ikke noe uvanlig for årstiden. Skal nytes til det fulle, for vi har en måneds ferie igjen når vi kommer hjem, og man vet aldri hvordan været i Norge er i juli / august... Kos deg i sol og varme! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 24. juni #163 Del Skrevet 24. juni velociraptor skrev (8 minutter siden): Kos deg i sol og varme! Takk for det, vi storkoser oss (og er på ferie i 4 uker faktisk) 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #164 Del Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 14.06): Jeg har alltid lurt på hvorfor Norge i det hele tatt ble befolket, så trist som det norske klimaet er. Snø og kulde nesten hele året, og så noen ytterst få dager med sol og temperaturer over 20 grader. Størstedelen av den årstiden som kalles sommer, men som knappes kvalifiserer til det, går bort i regn og temperaturer rundt 15 grader. Det er nitrist. Men i alle tråder som dette, så dukker det jo opp en haug av disse rare menneskene som ser ut til å ha en slags merkelig fetisj for regn og kulde, så det er vel de som representerer urnordmannen da. Anonymkode: 38bcf...c51 Dette er såååå bra skrevet!👏🏼👏🏼 Drittværet er kommet tilbake, surt og kaldt, grått og dagene fremover ser det nitrist ut 🥺🥺 Som jeg lengter etter sol og varme, sukk!😞 Anonymkode: 1b9e2...d51 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 3. juli #165 Del Skrevet 3. juli For en uke siden var det 25 grader ute. I mårrest var det 9 stusselige grader. Og meldingene er ikke akkurat oppløftende. Drittlei av været jeg og. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #166 Del Skrevet 3. juli Fint sommervær på Østlandet,koser oss med bading og grilling 😀 Anonymkode: c92cc...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #167 Del Skrevet 3. juli Godt å slippe kokvarmen på østlandet... Deilig å våkne til ca 14grader og litt skyet. Anonymkode: 73557...de8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #168 Del Skrevet 4. juli Drittvær. Ferien min er snart over og jeg har til nå hatt 2 soldager med over 20 gr. Jeg blir så stresset over dette og er ikke klar for jobb igjen og en lang høst uten sommervær. 😭😭😭 Anonymkode: 51812...78c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #169 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 15.39): Det har jo bare vært kaldt, vått, grått og regn omtrent hele juni frem til nå. Er såvidt over 15 grader om dagen, ene dagen lå det nede på 10 på det varmeste på en dag og det var sol og overskyet.. Hva er det som skjer? Dårligste start på sommeren noensinne! Mai var jo kjempe fin og mye varmere, og det var jo enda bare vår da… Like før jeg stikker til Syden. Anonymkode: 9e469...3a3 Jeg bor i Nord-Norge. Vurderer å flytte ut av Norge etter å ha slitt med å være værsyk og dårlig i kroppen på grunn av drittværet hele året. I dag har vi 10 grader og vind. I juli. Fy faen. Anonymkode: 7f117...87b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #170 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bor i Nord-Norge. Vurderer å flytte ut av Norge etter å ha slitt med å være værsyk og dårlig i kroppen på grunn av drittværet hele året. I dag har vi 10 grader og vind. I juli. Fy faen. Anonymkode: 7f117...87b Og her regner det sidelengs, blåser og 9 grader. 🤯😡 Anonymkode: 51812...78c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #171 Del Skrevet 4. juli Sen ferie i fjor, 3 uker med kaldt, grått og stort sett vått vær. Tidlig ferie i år (ikke noe en kan velge), virker som det blir reprise av fjoråret 😔 Anonymkode: 567e4...580 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 4. juli #172 Del Skrevet 4. juli On 6/19/2024 at 2:06 PM, AnonymBruker said: Jeg har alltid lurt på hvorfor Norge i det hele tatt ble befolket, så trist som det norske klimaet er. Snø og kulde nesten hele året, og så noen ytterst få dager med sol og temperaturer over 20 grader. Størstedelen av den årstiden som kalles sommer, men som knappes kvalifiserer til det, går bort i regn og temperaturer rundt 15 grader. Det er nitrist. Men i alle tråder som dette, så dukker det jo opp en haug av disse rare menneskene som ser ut til å ha en slags merkelig fetisj for regn og kulde, så det er vel de som representerer urnordmannen da. Anonymkode: 38bcf...c51 ha ha ! Jeg også ! jeg husker jeg sa det til mannen min flere ganger... Hvorfor ble folk her i Norge. Men klima var varmere faktisk i Vikingstiden. Jeg er så lei av dette været.. ut med puter, inn med puter... I går måtte jeg flytte alle mine succulenter og kaktus inne igjen. Hvis jeg kunne starte mitt liv på nytt igjen, hadde jeg valgt et land hvor det er alltid varmt og sol. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 4. juli #173 Del Skrevet 4. juli Gått rundt i vinterjakke i dag. Synes det blir ekstra kaldt når det er det regner og i tillegg er litt vind. Drømmer tilbake til mai måned, da det var varmt hele måneden. Håper virkelig at det snart blir en lengre periode med varmt og fint vær, ikke bare enkelte dager her og der. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #174 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 3.7.2024 den 11.31): Fint sommervær på Østlandet,koser oss med bading og grilling 😀 Anonymkode: c92cc...b5a Bullshit! Ikke mye sommervær på Østlandet, surt og kaldt og minner mer om høst enn sommer. Leste nå i avisa at sommerværet lar vente flere uker på seg. Flere uker??😬Og at neste uke blir kaldere, what the ??? Jeg har alltid vært fornøyd med sommerene her i Norge men i år har det vært lite😞😞Ingenting!! Mai var fin ja, men hallo?!? Jeg vil ha sol, trenger ikke være kjempevarme bare at det er sol. Fy faen, så deprimerende.😭😭 Anonymkode: 1b9e2...d51 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #175 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bullshit! Ikke mye sommervær på Østlandet, surt og kaldt og minner mer om høst enn sommer. Leste nå i avisa at sommerværet lar vente flere uker på seg. Flere uker??😬Og at neste uke blir kaldere, what the ??? Jeg har alltid vært fornøyd med sommerene her i Norge men i år har det vært lite😞😞Ingenting!! Mai var fin ja, men hallo?!? Jeg vil ha sol, trenger ikke være kjempevarme bare at det er sol. Fy faen, så deprimerende.😭😭 Anonymkode: 1b9e2...d51 Bullshit? Her jeg bor har jeg vært ute hver dag, grilling er sant ( men ikke bading for det gjør jeg ikke om det er 45 grader heller) Juni har hatt mange fine dager, det er først i dag at det er litt kaldt. Men jakka har ikke vært på mer enn EN dag i juni. Det gjelder å gjøre det beste ut av dagene og slutte å gnåle. Anonymkode: c92cc...b5a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 4. juli #176 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Bullshit? Her jeg bor har jeg vært ute hver dag, grilling er sant ( men ikke bading for det gjør jeg ikke om det er 45 grader heller) Juni har hatt mange fine dager, det er først i dag at det er litt kaldt. Men jakka har ikke vært på mer enn EN dag i juni. Det gjelder å gjøre det beste ut av dagene og slutte å gnåle. Anonymkode: c92cc...b5a Det har ikke noe med å ikke gjøre det beste ut av dagene. Det er lov å ønske seg sommer når det faktisk er sommer, mener jeg da. Sommersesongen er kort nok som den er, og når den endelig kommer, har flere av oss lyst til å nyte varmen, sola og bading. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 4. juli #177 Del Skrevet 4. juli Vil ha sol og varme og sommeren kan aldri være for varm i Norge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 4. juli #178 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Bullshit? Her jeg bor har jeg vært ute hver dag, grilling er sant ( men ikke bading for det gjør jeg ikke om det er 45 grader heller) Juni har hatt mange fine dager, det er først i dag at det er litt kaldt. Men jakka har ikke vært på mer enn EN dag i juni. Det gjelder å gjøre det beste ut av dagene og slutte å gnåle. Anonymkode: c92cc...b5a Kan du være mer spesifikk på hvor på Østlandet dette er? Her i Oslo var det 10 grader, mørkt, grått og vått de 3 første ukene av juni. Siste uka kan til nød kalles dårlig sommer med et par dager sol i mellom bygene. Da juli meldte seg kom det samme grå høstværet tilbake. Jeg går med skinnjakke jeg ellers bare bruker høst/tidlig vår hver dag. Hekt tragisk at dette er sommeren vår. Leste i avisen i dag at det var mai som var sommeren vår. Nå ser det grått og kaldt ut resten av sommeren 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #179 Del Skrevet 5. juli Anononyma skrev (10 timer siden): Kan du være mer spesifikk på hvor på Østlandet dette er? Her i Oslo var det 10 grader, mørkt, grått og vått de 3 første ukene av juni. Siste uka kan til nød kalles dårlig sommer med et par dager sol i mellom bygene. Da juli meldte seg kom det samme grå høstværet tilbake. Jeg går med skinnjakke jeg ellers bare bruker høst/tidlig vår hver dag. Hekt tragisk at dette er sommeren vår. Leste i avisen i dag at det var mai som var sommeren vår. Nå ser det grått og kaldt ut resten av sommeren Ja, tragisk 😞 Våknet i dag til 11 grader, 11 grader i juli??? 🥶😩 Skulle ønske at litt av den hetebølgen i Europa kom til oss, åhh det hadde vært digg… Anonymkode: 1b9e2...d51 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 5. juli #180 Del Skrevet 5. juli 10,5 grader når jeg våknet i morges, men sola er her da i det minste… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå